![]() |
|
Kheb 38/39.
Kan het alleen zijn dat je voeten krimpen? Khad zo'n 2 jaar terug namelijk altijd 40/41 en de laatste tijd pas ik schoenen (bijv. van m'n moeder) die ik nooit paste. Het heeft dus niks met hoe groot ze vallen te maken en 40/41 is nu echt vééél te groot! echt weird ![]()
|
Maat 42,5: rampzalig, ben ik dus niet tevreden mee. Er zijn gewoonweg geen (vrouwen)schoenen voor deze maat! Het is altijd OF 42 OF 43, maar niet ertussenin. Terwijl ik 42 en 43 eigenlijk allebei meestal niet pas.
Trouwens, ik moet sowieso meestal wel mannenschoenen kopen, want er is weinig in mijn maat (groter dan 42 is er voor vrouwenmaten zeer niks zeg maar). Niet dat ik dat zo heel erg vind, maar toch wel maf dat ik laatst een wat oudere man zag lopen met dezelfde schoenen als ik.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
maat 41, ik zal niet klagen maar t is natuurlijk wel wat groot voor een meisje (alhoewel er ook genoeg meiden zijn met deze schoenmaat) irritant is wel dat ze vaak die ene leuke schoenen niet in mijn maat hebben...en al mijn vriendinnen hebben maat 37 of 38 dus je loopt altijd in een ander rek te zoeken.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat is jou lengte dan wel niet? |
![]() |
|
|