Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zou dat ten koste gaan van de kwaliteit? Hoezo? Een beetje USM verandert niets aan de kwaliteit, imo.
|||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat kleine stukje schaduw onder de zwarte koning kan idd verholpen worden door de lichtbron zó te draaien dat deze schaduw niet te zien is (en de schaduw van de witte koning wél).
En hij mag inderdaad wat scherper. En probeer ook even dat kleine oneffenheidje, wat te zien is op 1/5e deel in de schaduw van de witte, weg te werken. |
![]() |
|
Maar kijken jullie nou gewoon naar de foto zelf of denken jullie ook door.
Kijk, ik zit ook op DeviantArt http://www.deviantart.com en daar krijg ik veel diepzinniger berichten dan hier. En wat is er mis mee dat het simpel lijkt? Wat wil men dan als achtergrond. Een mooie waterval ofzo?.. ^_^... |
![]() |
||
Citaat:
Ik snap het idee erachter wel, vind het alleen niet spannend, laat staan origineel of diepzinnig. De achtergrond is niet erg moeilijk te maken; neem een groot vel wit papier, en voila! Kan me voorstellen dat je er trots op bent, maar jij kan de foto -als auteur zijnde- niet objectief beoordelen. Ik kan en doe dat wel..
|
![]() |
|
Ik snap niet hoe sommige mensen vinden dat hun foto's heel goed zijn, of laat t dan iig niet merken.. Ookal heb ik totaal geen verstand van foto's, ik kan ze alsnog niet geweldig vinden, en dat wil ik dan gewoon even kwijt..
![]() en zoals onlyme zegt: ik vind de gedachte erachter nou echt niet zo bijzonder... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
[edit]Ik snap al wat jij er arrogant aan vindt klinken. Ik schrijf dat ik dat wel kan en doe. Ok, kan je als arrogant opvatten. Misschien komt het beter over als je 'ik' vervangt voor 'andere mensen' , of 'wij'. No offense, hoor.[/edit]
Laatst gewijzigd op 27-10-2003 om 11:14. |
![]() |
||
Citaat:
ga dan lekker alleen daar posten als je 'het niveau' je hier niet aanstaat ![]() en dan noem je mensen hier arrogant ![]() ![]()
||
Citaat:
|
wauw
![]()
|
|