Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() domme vraag verdiend dom antwoord vinnik.. ![]() zo makkelijk ligt et allemaal niet
|
Verwijderd
|
Er zijn verschillende manieren om energie te krijgen. Waarom heb je energie nodig? Vertel iets over je situatie en waarom je het niet via een andere weg kunt krijgen (normaal slapen, gezond eten,...). Spreuken kan ik je niet geven, die moet je zelf schrijven. Wel tips...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zijn heel wat methoden voor... 1. Je kunt gezond eten en op tijd gaan slapen 2. Als je genoeg slaapt, maar niet genoeg energie hebt, slaap je dan wel fatsoenlijk, lig je wel goed, heb je een fatsoenlijk kussen,... 3 Krijg je genoeg vitaminen en zo binnen, zo niet en je krijgt het niet opgelost met groenten en fruit, er bestaan vitaminesupplementen 4 tijdelijke energie-boost krijg je van suikers, caffeïne,... Drink koffie, eet dextro's, drink red bull, cola,... 5 Je bent gewoon ziek -> ga naar de dokter en laat die uitzoeken wat er met je aan de hand is 6 Neem tijdig rust en vermijd stress 7 is er iets in je omgeving dat energie vreet? Sommige mensen zijn daar goed in of eist school even veel aandacht? Allemaal manieren om je energie te vinden. Dan kun je verder gaan, maar probeer het eerst eens zo op te lossen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
|
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
enquete alternatieve energie bassiebe | 2 | 20-02-2013 20:39 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[NA] Energie elektron na botsing met foton Starbucks- | 7 | 10-02-2013 09:47 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete Groene Energie Maho66 | 10 | 31-01-2009 15:27 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[BIO, energie] vraagjuh | 4 | 09-02-2005 22:38 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Leven als energie? willypirate | 36 | 15-08-2004 03:59 | |
Flora & Fauna |
enquete schone energie majiti | 11 | 17-02-2003 13:03 |