Advertentie | |
|
![]() |
|
Het ligt er een beetje aan hoeeeveel geld en hoe inmijnogen voor lul ik er dan bij moet lopen, als ik een beetje kylie mag zijn en bakken met geld verdien nou
![]()
|
Never, ik vind muziek te mooi en ik vind dat je jezelf prostitueert als je muziek maakt waar je niet achter staat, althans zo zou ik dan over mezelf denken bij zoiets. Dusse niks voor mij
Daarbij denk ik dat ze bij idols niet op mijn strot zitten te wachten ![]()
|
Ik denk dat je geloofwaardigheid er niet op vooruit gaat als je eerst de Jim gaat uithangen. Als je daarna nog met een alternatieve rock plaat komt zijn er niet veel mensen die em kopen denk ik. Ok, je krijgt veel mensen die van je houden (jonge meisjes) maar het grootste deel van de doelgroep die je met je eigen muziek wil bereiken haat je dan al.
IK zou geen muziek willen maken waar ik niet volledig achter sta, dan hou je jezelf voor de gek.
||
Citaat:
nee, ik zou zeker weten ja zeggen ![]()
|
Mja, ik denk dat het voor de gein inderdaad wel eens zou willen proberen...een Idol worden, en dan de tweede cd volstoppen met grunts en blastbeats en stofzui...eh, ik bedoel gitaren.
Maar zou er denk ik al snel achter komen dat dat geintje me toch meer moeite zou kosten dan het waard is.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
WO Geschiedenis studeren, doen of niet? GooreThomas | 2 | 30-09-2010 12:53 | |
Studeren |
7 de jaar doen ? of niet ? monkey_tuner | 9 | 23-08-2007 19:40 | |
Software & Hardware |
[Notebook] Garantie verlengen - doen of niet? Chloe Siere | 11 | 03-06-2006 15:09 | |
Psychologie |
Aangifte of niet? boe-1986 | 15 | 29-12-2005 16:29 | |
Liefde & Relatie |
Doen of nie?? Roffachick | 11 | 05-12-2003 15:47 | |
De Kantine |
doen of niet doen? xearo | 30 | 27-04-2003 16:07 |