Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
afhaalchinees vindt ik echt TE nasty gewoon... Ik krijg altijd zon behoefte om naar de plee te gaan van chiness eten
![]() Dat met die groenten enzo is het enige lekkere(tjap tjoi ofzo?) EN bij de chinees zelf is het ook wel lekker, vooral die soepjes enzo hmmm ![]()
|
Verwijderd
|
chinees is mijn lievelingseten
doe mij maar eerst een grote loempia en dan een rijsttafel met als basis: lading nasi en bami dan tjap tjoi,babi pangang, sate stokjes en varkenshaas met champignons ![]() + maggi en veel sambal en knoflookpoeder!! of ik het op krijg...nee er is altijd nog een avond of een dag er na ![]() daar mag je mij voor wakker maken..is het te veel dan alleen nasi en varkenshaas en champignons ![]() ![]() |
![]() |
|
chinees kan lekker zijn....
maar niet als je het bij de afhaal chinees haalt... alles op tafel zet... aan t eten bent, en in 2 bakken (JAWEL ZELFS 2) een zwarte haar vind! ![]() ![]() (dat waren dus 2 haren in totaal , en daardoor verdwijnt je trek in chinees wel ![]() Laatst gewijzigd op 30-10-2003 om 14:13. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Op deze site kun je een route uit laten stippelen ![]()
|
Bananenbollen mjam mjam!! (Is dus niet hetzelfde als gebakken banaan heb ik gemerkt hehe....bananenbollen=warme banaan met deeg eromheen, zeg maar een soort oliebol....gebakken banaan is ook deeg-banaan of harde gebakken banaan-stukjes maar in ieder geval geen bollen.
Vriendlief wou me een keer een plezier doen met mijn bananenbollen-tik maar kreeg toen gebakken banaan mee...gewoon deeg dus en de banaan was errug ver te zoeken!) Verder bami en nasi door elkaar mengen: mmm En een beetje babi pangang erbij/ doorheen zo af en toe (niet te veel, ben geen liefhebber van vlees...vooral niet als er stukjes vet aankleven ofzo) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar het is nog steeds wel lekker hoor!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Vragenlijst :bloos: Calyx | 40 | 12-04-2008 11:07 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
De Kantine |
Wat eten Nazi's en/of Racisten?? HoopStront | 69 | 26-12-2003 01:42 | |
Eten & Drinken |
Favo chinese gerecht Tijn1984 | 58 | 19-09-2003 23:16 | |
Lifestyle |
Speciaal voor iedereen met (een) buitenlandse (groot)ouder(s) Pan Am | 189 | 03-08-2003 13:18 |