Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Cd's van bands die totaal onluisterbaar zijn..*Onderzetters komen altijd van pas*
Chocolade bodypaint ![]() Een trouwjurk ![]() Cd bonnen Schoenen van converse Videobanden van friends,de hele collectie tot op dat moment. Cd van destiny's child *kwam goed uit had een verjaardag van mn buurmeisje de volgende dag* |
![]() |
|
mijn moeder doet telkens mee met de verkeerde dingen
wint ze kaartjes voor een concert van A, die vervolgens door een computerstoring te laat komen, krijgt ze als troost de cd en een shallow hal pakket ![]() dan weer een of andere cdopname van stomme dingen tekkes ![]() en ik doe nooit mee
|
Verwijderd
|
ik heb best veel dingen gewonnen... dit bijv in een jaar tijd:
CD'S Joe - Better Days Ja Rule - Pain Is Love Brandy - Full Moon Glenn Lewis - World Outside My Window D12 - Devils Night Sisqo - Return Of The Dragon Ginuwine - The Life Case - Open Letter Eminem - The Eminem Show (me nieuwste 'aanwinst') En ik had kaartjes gewonnen voor lil bow wow concert ![]() en een single van jody bernal en belle perez ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hehe kheb een sega 16 bit gewonnen ooit ![]()
||
Citaat:
1 of ander speelgoed achtig iets, met kraaltjes enzo ![]() te gaaf ![]()
|
Jaa.
![]() 1 x bij 3FM (cd-roms) 1 x bij KinkFM (kaartjes voor festivals) 1 x bij musichouse.nl (cd naar keuze uit de top 100 toen.. gelukkig stond placebo er toen in, heb ik die gekregen ![]() 2 x bij Canal + (kaartjes voor Aladdin en kaartjes voor het circus ![]() ![]() ![]()
|
ja ik heb schijnbaar het boek van Ronald Giphart gewonnen hier bij een prijsvraag van scholieren
![]() (zie homepagina, en dan bij die prijsvraag de mensen die gewonne hebben.. staat Eveline uit Venray, en ik had meegedaan aan die prijsvraag ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb een keer kaartjes gewonnen voor het concert van Judas Priest in Tilburg. Daarbij ook hun nieuwe cd en t-shirt. Dat was wel blij. En ik kreeg vorige week 2 bioscoop vrijkaartjes in de bus. Had maanden geleden ook ergens aan meegedaan.
Tja, tis gewoon een kwestie van geluk denk ik. |
![]() |
|
ik las giser de aller hande door.
Staat er een wedstrijd in waarbij je een 0909-nummer moet bellen en dan het nummer van de prijs indrukken die je het liefst wil. (ik had nr 12, een pakket een pakket met shamppo, deo,douchegel,gel en creme) Toen ging er opeens een toeter kei-hard toeteren en zei een mevrouw dat ik gewonnen had ![]() Mara ja kzal die prijs wel nooit toegstuurd krijgen ![]()
|
|