Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
death x champs was niet overdreven boeiend.
Icepick kon me somehow ook niet echt raken. Maypole vond ik best gaaf, alleen publiek was heel lauw... Comeback Kid ..oh wat vet ..super heb echt genoten van die band terwijl ik d'r eigeniljk nog niks van kende. Zou mooi zijn als die binnenkort nog een keer deze kant op komen. Vision tenslotte..ja ze zijn best goed in wat ze doen maar echt heel boeiend vond ik het weer niet.. misschien ook niet helemaal op z'n plaats tussen die andere bands... Al met al wel leuke dag gehad, vooral comeback kid heeft daarvoor gezorgd. Enige echt mooie merch vond ik toch wel een shirtje van comeback kid met zilver/grijze print van marilyn monroe met een balkje over d'r ogen'forever young'. Heb ik dus ook maar aangeschaft. Laatst gewijzigd op 10-11-2003 om 16:56. |
![]() |
|
het was niet helemaal mijn ding want ik ga normaal alleen naar [underground] hiphop en drum&bass...
maar aangezien ik ga draaien in een hardcore band met hiphop invloeden of we gaan hiphop maken met hardcore invloeden oid, iig iets met een paar mensen die nogal hardcore zijn, werd ik mee gesleept. en t was aardig goed te doen eigenlijk....niet dat ik t dagen zou luisteren maar zo voor de afwisseling is t erg leuk. ik was alleen ziek en dus ook dood moe....
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Februari = Feestmaand Mjölnir | 25 | 13-12-2002 10:05 |