Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn huidige vriend, ehhh voordat we wat kregen. (En ik was ook al stapel op hem) Had ik 'iets' met mijn beste vriend.... ook zijn beste vriend. Ik kon met hen beiden super opschieten dus gaf ze beiden ook vaak een knuffel maar ik en die vriend werden op een moment wat closer (allebij al heel lang single, goed overweg kunnen... lust etc.
![]() lekker verhaal. *zucht* Dat eh was niet lief... maar ik dacht dus echt dat hij me niet leuk meer vond (hij had me al eens uit gevraagd maar ik zei toen nee) dus gebeurde hetvanzelf dat ik en mn beste vriend een beetje begonnen te rotzooien.. en dat von dhij niet zo leuk... vooral omdat we bijna altijd met zn drieen waren en hij dan met zn neus op zo'n pijnlijk feit zat. (En hij bekende tijdje geleden dat hij stik, stik en dan ook stik-jaloers was) ![]() ![]() En we zijn allemaal blij ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Misschien kunnen we er eens samen over praten? |
![]() |
|
In min vorige relatie werd ik echt een drambal/zeikerd. Dat heeft het genekt, maar uiteindelijk pastten we ook niet zo goed bij elkaar als we eerst dachten.
Gelukkig heb ik het nu wel gehad met al dat gedram en in mijn huidige relatie (6 maand) ben ik nog nergens tegenaangelopen. Het gaat gewoon super ![]()
|
Verwijderd
|
ik werd vorig jaar verliefd op een ander, het ging uit met mijn huidige vriend en ik heb 2 dagen wat met die ander gehad...grote fout, blijkt ongelooflijke lul te zijn... maar na een knallende ruzie met huidige vriend (met oud&nieuw) is het weer aangegaan en sindsdien nooit meer uit gegaan...ik heb ongelooflijke mazzel gehad...
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
@crazyroy88: niet schelden ![]() Laatst gewijzigd op 28-10-2003 om 10:26. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000 Laatst gewijzigd op 28-10-2003 om 10:26. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Niet echt verliefd op hem zijn, mijzelf voor de gek houden en hem dus ook. Kwam nogal hard aan toen ik hem dat vertelde... uitmaken was ook niet zo subtiel
![]() En daarna, toen het net uit was een flinke ruzie krijgen waarbij ik hem even ging meedelen dat ik niet begreep waarom ik ooit om hem gegeven had. Oei ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar t is misschien wel weer op de weg terug, vrijdag een date, wheeee ![]() ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Anyways, de grootste fout die ik heb gemaakt was bij een bepaald meisje dat helemaal gek van me was, niet meer op haar avances ingaan. Dan had ik er in ieder geval meer lichamelijke lol uit kunnen halen. Het zou nooit iets geworden zijn, maar het vlees is zwak en het oog wil ook wat. Verder nog geen fouten in relaties gemaakt. Ik ben vrij tactvol. |
![]() |
|
Verwijderd
|
m'n vriend vertellen dat er iemand verliefd op me was, en dat er een spanning zat tussen mij en die iemand...
kwam niet zo goed terecht toen ![]() maar zoals dusjcrib zei: ik moest het hem wel vertellen, je moet toch eerlijk zijn. ik was eerlijk, ik voelde me er niet beter bij, slechter zelfs. maar ik was eerlijk, en nadat ik het hem verteld had was de spanning ook al minder op de een of andere manier. zo bang was ik nog nooit geweest ! maargoed, dat gebeurt nu niet meer, heb er veel van geleerd, en onze relatie is er sterker van geworden. en ik sluit me gewoon lekker af voor alle jongens ![]() 'k denk meestal maar zo: laat je lief een beetje los, gaat je lief weg, dan was het alles niet waard. komt je liefde terug dan weet je zeker dat 't goed zit Laatst gewijzigd op 28-10-2003 om 17:41. |
![]() |
|
![]() |
In mijn vorige relatie heb ik me al veel te snel te afhankelijk van hem opgesteld. Maar hij was ook best wel afhankelijk van mij eigenlijk. We hadden nauwelijks oog meer voor de rest van de omgeving. En we deden echt te veel samen.
Ook hebben we ons eigenlijk veel te snel overal in gestort. We kregen te snel een relatie, waren te snel afhankelijk van elkaar, boekten te snel (binnen een week) een vakantie samen, en het ging eigenlijk ook te snel weer uit, of ja te snel nadat het even niet goed ging...volgende keer denk ik overal beter over na...zegt nuchtere moi nu... |
![]() |
|
In mijn huidige relatie is mijn grootste fout dat ik me veels te afhankelijk van hem maak en daardoor te vaak gekwetst word door kleine dingen.. en ook dat ik jaloers ben..
|
mijn grootste fout is denk ik dat het heel lang duurde voordat ik hem vertrouwde, als hij belde dattie niet kon komen geloofde ik hem eigenlijk niet..
mijn vertrouwen in mensen is niet zo groot...omdat altijd als ik iemand vertrouw diegene mij wat flikt... maar ik weet nu dat mn vriend dat niet doet ![]()
|
Met een jongen contact zoeken, terwijl ik negen maanden een vriend had en hij wist dat die andere jongen gek op me was. Het was eigenlijk helemaal geen fout, want deze jongen is later toch nog mijn vriend geworden
![]()
|
![]() |
MIjn grootste fout is iets waar ik echt aan moet gaan werken.
Ik ben echt heel slecht in m'n gevoelens uitten en ik heb het idee dat ik mijn vriend daar pijn mee doe. Hij zegt het wel allemaal heel makkelijk en ik weet dus niet hoe ik daarop moet reageren. Maarja, aan de andere kant. Het hoeft natuurlijk niet met woorden. |
![]() |
||
Citaat:
Dat is ook heel erg fout, want als een (leuk)meisje eens flirt trek ik meestal de conclusie dat er niks bedoeld mee wordt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Wanted Bananajuice | 1 | 10-04-2012 20:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
zwanger of niet? meneeranoniem1 | 93 | 07-12-2010 21:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Zoals dat mooie lichtje ooit eens scheen Soapsie | 5 | 22-06-2004 11:15 | |
De Kantine |
De grootste fout die je ooit gemaakt hebt? Lolita | 65 | 12-01-2004 15:13 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Demonisering van het Christendom Riconoscente | 121 | 01-07-2003 10:55 | |
Liefde & Relatie |
wat moet je absoluut niet doen in een relatie :) never mind | 50 | 29-06-2003 01:46 |