Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2003, 15:39
Verwijderd
die je in deze of vorige relatie hebt gemaakt.

En dan bedoel ik eigenlijk: met welke opmerking of daad heb je je vriend(in) het meest (meer dan je zou denken) gekwetst. (zonder dat het zo bedoelt was lijkt mij)

ect ect...

Mijn grootste fout was eigenlijk heel gemeen. De dag voordat we naar italie zouden gaan voor 3 weken bleef hij bij mij slapen. En ik lag een beetje na te denken en zei ineens: 'Misschien ga je wel alleen mee om op vakantie te kunnen en helemaal niet omdat je me anders gaat missen. En dat je me dan gewoon dumpt als we terug zijn.' (hij zou namelijk anders niet op vakantie gaan) En dat kwetste hem heel erg, hij snapte niet hoe ik zo over hem kon denken aangezien hij wel duidelijk liet merken dat hij gek op me is. Heb wel een tijdje op hem in moeten praten voor het goed was. En uit moeten leggen dat ik mensen nogal wantrouw, en dat ie dat niet persoonlijk op moet vatten maar dat dat een afwijking van mij is...

ik hoor het graag
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2003, 15:45
Qimm
Qimm is offline
Mijn grootste fout in mijn vorige en eerste relatie is dat ik me té afhankelijk heb laten worden van hem, ik heb mezelf te veel gegeven en dat heeft me flink pijn gedaan toen het uitging.
Maar weer wat nieuws geleerd he
Oud 27-10-2003, 15:52
noukiester
noukiester is offline
mijn grootste fout is jaloezie.
Dit wordt mijn relatie denk ik echt fataal. Misschien dat ik als ik nu minder jaloers wordt het nog kan redden. Maar dat is toch moeilijker gezegd dan gedaan.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 15:53
Gwinnie
Gwinnie is offline
blowen terwijl hij het niet wilde..

via via kwam hij erachter dat ik weer had geblowt en daar hebben we heel erg ruzie over gehad toen.

toen het op een gegeven moment uit was is hij gaan blowen.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 15:53
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
noukiester schreef op 27-10-2003 @ 16:52:
Maar dat is toch moeilijker gezegd dan gedaan.

dan is er toch niet zo'n groot probleem?
je moet maar zo denken, hij neemt al die andere meisjes niet mee naar huis, jou wel!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 15:58
Verwijderd
Hem het gevoel geven dat hij niet meer voor mij betekent dan een goede vriend van mij voor mij betekent.
Ik ben van mezelf redelijk knuffelig etc en toen deed ik dat ook bij een vriend enzo en hij deed een beetje raar en blijkbaar ging ik in zijn ogen net zo om met die vriend als met hem en dat gaf hem het idee dat hij niet meer voor mij betekende als een goede vriend.
Dit is t denk ik wel. Naja, heb m wel vaker onbewust en ongewild pijn gedaan , maar hier kom ik zo even op.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 16:02
Verwijderd
Ik heb dingen gedaan waarmee ik hem pijn heb gedaan, maar ik zie het niet als grote fouten. Het was wat ik op dat moment moest zeggen of doen, zou ik het niet doen was het geforceerd. Het was op dat moment een deel van mij wat eruit moest en door het eruit te laten kan het opgelost worden.

Hij heeft mij ook pijn gedaan met dingen, maar door dat uit te leggen en er veel over te praten leerde ik hem beter kennen en dergelijke.

Je kunt niet voorkomen dat je elkaar pijn doet, het hoort er ook bij.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 16:07
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Je leeft bij de dag Fouten maak je gelukkig en gelukkig leer je er ook van..

Mijn grootste fout? Nou ja heb er wel meerdere... Met iemand waar ik 3 maanden mee heb gehad, werkte het gewoon niet zo goed omdat ik errugghh verlegen was.. Ik was al die tijd niet mezelf en dat heeft onze relatie de nek omgedraait... Ik heb ook wel es vakantieliefdes gehad die ik teveel vertrouwde en waarvan ik dacht dat het na de vakantie ook nog wel zou lukken.. Niet DUS....

Maar zoals ik hierboven al zei van fouten leer je...

Gr,
DaLoverBoy
Oud 27-10-2003, 16:32
Luna
Luna is offline
Dat ik er niet voor hem was toen ie heel ziek was. Ik kon er eigenlijk niets aan doen aangezien ik een ontzettende angst voor overgeven heb en dus niet bij hem in de buurt durfde te komen terwijl hij me zo nodig had IK wilde er zo graag voor hem zijn maar durfde gewoon niet. Voelde ik me heel schuldig over en k wil dat ik die angst niet heb maar ik kom er niet vanaf...
Oud 27-10-2003, 16:44
Warsocket
Warsocket is offline
met mijn zatte kop bedgeheimen door in de kroeg vertellen waar zei bij zit, het was toen al me ex maargoed we zijn goede vrienden dus dat was erg ongepast (lees roepen)
Oud 27-10-2003, 16:45
Verwijderd
Citaat:
BadlyDrawnGirl schreef op 27-10-2003 @ 16:39:
Mijn grootste fout was eigenlijk heel gemeen.
Wat jij gemeen noemt

Het allerpijnlijkste voor haar was denk ik toch wel dat ze een chatlog van mij en iemand anders op mijn PC las, waarin ik nogal kwaad op haar was en haar de grond in boorde. En dit net nadat we een heerlijk weekend samen hadden en alles perfect leek. Die dag - en de week daarop - was iig de pijnlijkste voor mij.. had in jaren niet zoveel gehuild.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 16:46
Verwijderd
Mijn huidige vriend, ehhh voordat we wat kregen. (En ik was ook al stapel op hem) Had ik 'iets' met mijn beste vriend.... ook zijn beste vriend. Ik kon met hen beiden super opschieten dus gaf ze beiden ook vaak een knuffel maar ik en die vriend werden op een moment wat closer (allebij al heel lang single, goed overweg kunnen... lust etc. ) EN njah.... mijn vriend werd jaloers, uiteindelijk ging dat over omdat mn vriend eindelijk doorkreeg dat het helemaal wederzijds was..... en eh jah.. toen was mn beste vriend dus weer jaloers....
lekker verhaal. *zucht* Dat eh was niet lief... maar ik dacht dus echt dat hij me niet leuk meer vond (hij had me al eens uit gevraagd maar ik zei toen nee) dus gebeurde hetvanzelf dat ik en mn beste vriend een beetje begonnen te rotzooien.. en dat von dhij niet zo leuk... vooral omdat we bijna altijd met zn drieen waren en hij dan met zn neus op zo'n pijnlijk feit zat. (En hij bekende tijdje geleden dat hij stik, stik en dan ook stik-jaloers was) afijn, eind goed al goed. Ik heb mn beste vriend trug, en heb nu 6 maand met mn vriend
En we zijn allemaal blij
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 17:16
Verwijderd
Ik heb me te afhankelijk van hem opgesteld en heb niet goed na gedacht. Gevoelens . het heeft dan ook maar 1 week geduurd.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 23:46
Fujitsu
Fujitsu is offline
Het uitgemaakt met mijn vriendin. Waar ik 8 maanden laten nog spijt van heb.
Oud 28-10-2003, 07:08
miro
miro is offline
Ik probeerde mn ex altijd een btje te veranderen (qua sociaalheid en kleding) en ik lette er helemaal niet op wat hij daar van vond. Tja we pasten gewoon niet bij elkaar.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 07:40
Komkommertje
Komkommertje is offline
Citaat:
vizz schreef op 27-10-2003 @ 17:32:
Dat ik er niet voor hem was toen ie heel ziek was. Ik kon er eigenlijk niets aan doen aangezien ik een ontzettende angst voor overgeven heb en dus niet bij hem in de buurt durfde te komen terwijl hij me zo nodig had IK wilde er zo graag voor hem zijn maar durfde gewoon niet. Voelde ik me heel schuldig over en k wil dat ik die angst niet heb maar ik kom er niet vanaf...
Hey!... ik ken die angst heel erg, het blijft mij ook achtervolgen en ik kom er ook niet vanaf
Misschien kunnen we er eens samen over praten?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 08:04
Nona Star
Nona Star is offline
In min vorige relatie werd ik echt een drambal/zeikerd. Dat heeft het genekt, maar uiteindelijk pastten we ook niet zo goed bij elkaar als we eerst dachten.

Gelukkig heb ik het nu wel gehad met al dat gedram en in mijn huidige relatie (6 maand) ben ik nog nergens tegenaangelopen. Het gaat gewoon super
Oud 28-10-2003, 09:17
steentje
steentje is offline
heb teveel van hem gewild..........dat is ook een reden waarom hij het uitmaakte.....
Oud 28-10-2003, 09:21
Verwijderd
ik werd vorig jaar verliefd op een ander, het ging uit met mijn huidige vriend en ik heb 2 dagen wat met die ander gehad...grote fout, blijkt ongelooflijke lul te zijn... maar na een knallende ruzie met huidige vriend (met oud&nieuw) is het weer aangegaan en sindsdien nooit meer uit gegaan...ik heb ongelooflijke mazzel gehad...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 10:06
crazyroy88
crazyroy88 is offline
Citaat:
******** schreef op 27-10-2003 @ 17:45:
Wat jij gemeen noemt

Het allerpijnlijkste voor haar was denk ik toch wel dat ze een chatlog van mij en iemand anders op mijn PC las, waarin ik nogal kwaad op haar was en haar de grond in boorde. En dit net nadat we een heerlijk weekend samen hadden en alles perfect leek. Die dag - en de week daarop - was iig de pijnlijkste voor mij.. had in jaren niet zoveel gehuild.
*verwijderd*

@crazyroy88: niet schelden

Laatst gewijzigd op 28-10-2003 om 10:26.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 10:22
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
crazyroy88 schreef op 28-10-2003 @ 11:06:
*verwijderd*
Dan kan ook wel iets subtieler

Laatst gewijzigd op 28-10-2003 om 10:26.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 11:26
barbara.inc
barbara.inc is offline
vreemdgaan na een relatie van 8 maanden NOOIT meer (vreemdgaan dan he)
Oud 28-10-2003, 11:41
Verwijderd
Niet echt verliefd op hem zijn, mijzelf voor de gek houden en hem dus ook. Kwam nogal hard aan toen ik hem dat vertelde... uitmaken was ook niet zo subtiel
En daarna, toen het net uit was een flinke ruzie krijgen waarbij ik hem even ging meedelen dat ik niet begreep waarom ik ooit om hem gegeven had. Oei
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 13:35
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 27-10-2003 @ 15:53:
blowen terwijl hij het niet wilde..
nooit achter jou gezocht dat jij eens geblowd zou hebben

mijn grootste fout is de leugens geloven van mn ex...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 15:46
rsieswerda
rsieswerda is offline
Citaat:
Fujitsu schreef op 28-10-2003 @ 00:46:
Het uitgemaakt met mijn vriendin. Waar ik 8 maanden laten nog spijt van heb.
hmm, kheb precies t zelfde, bij mij is t alleen 7 maanden ofzo
maar t is misschien wel weer op de weg terug, vrijdag een date, wheeee erg blij mee en hopen dat t goed gaat, want het uitmaken met haar is toch wel een van de stomste dingen die ik ooit had gedaan
Oud 28-10-2003, 16:10
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
*RainBow* schreef op 28-10-2003 @ 14:35:
nooit achter jou gezocht dat jij eens geblowd zou hebben

mijn grootste fout is de leugens geloven van mn ex...
waarom niet? kom ik zo heilig over? nee toch zeker?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 16:10
Verwijderd
Citaat:
crazyroy88 schreef op 28-10-2003 @ 11:06:
*verwijderd*
Ik heb blijkbaar iets gemist?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 16:17
Lolita
Lolita is offline
Te snel samen een huis gekocht. Waardoor ik nu samen woon met mijn ex. We kunnen niet verkopen want dat is financieel niet verstandig. Heb ik straks geen huis en wel een schuld.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 16:18
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 28-10-2003 @ 16:10:
waarom niet? kom ik zo heilig over? nee toch zeker?
ik vind je zo rustig op school, zo onschuldig
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 16:28
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
*RainBow* schreef op 28-10-2003 @ 17:18:
ik vind je zo rustig op school, zo onschuldig

kennen wij elkaar??

en mensen die blowen zijn toch niet gelijk druk en crimineel
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 17:15
Verwijderd
Citaat:
barbelle schreef op 28-10-2003 @ 12:26:
vreemdgaan na een relatie van 8 maanden NOOIT meer (vreemdgaan dan he)
Och, beter na acht maanden dan na acht jaar moet je maar denken

Anyways, de grootste fout die ik heb gemaakt was bij een bepaald meisje dat helemaal gek van me was, niet meer op haar avances ingaan. Dan had ik er in ieder geval meer lichamelijke lol uit kunnen halen. Het zou nooit iets geworden zijn, maar het vlees is zwak en het oog wil ook wat.

Verder nog geen fouten in relaties gemaakt. Ik ben vrij tactvol.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 17:33
Verwijderd
m'n vriend vertellen dat er iemand verliefd op me was, en dat er een spanning zat tussen mij en die iemand...

kwam niet zo goed terecht toen

maar zoals dusjcrib zei: ik moest het hem wel vertellen, je moet toch eerlijk zijn. ik was eerlijk, ik voelde me er niet beter bij, slechter zelfs. maar ik was eerlijk, en nadat ik het hem verteld had was de spanning ook al minder op de een of andere manier. zo bang was ik nog nooit geweest !

maargoed, dat gebeurt nu niet meer, heb er veel van geleerd, en onze relatie is er sterker van geworden. en ik sluit me gewoon lekker af voor alle jongens ga liever met meiden om

'k denk meestal maar zo: laat je lief een beetje los, gaat je lief weg, dan was het alles niet waard. komt je liefde terug dan weet je zeker dat 't goed zit

Laatst gewijzigd op 28-10-2003 om 17:41.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 18:31
stinkdiertje
stinkdiertje is offline
In mijn vorige relatie heb ik me al veel te snel te afhankelijk van hem opgesteld. Maar hij was ook best wel afhankelijk van mij eigenlijk. We hadden nauwelijks oog meer voor de rest van de omgeving. En we deden echt te veel samen.
Ook hebben we ons eigenlijk veel te snel overal in gestort. We kregen te snel een relatie, waren te snel afhankelijk van elkaar, boekten te snel (binnen een week) een vakantie samen, en het ging eigenlijk ook te snel weer uit, of ja te snel nadat het even niet goed ging...volgende keer denk ik overal beter over na...zegt nuchtere moi nu...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 18:33
Punkygirl
Punkygirl is offline
In mijn huidige relatie is mijn grootste fout dat ik me veels te afhankelijk van hem maak en daardoor te vaak gekwetst word door kleine dingen.. en ook dat ik jaloers ben..
Oud 28-10-2003, 23:29
DEChengst
DEChengst is offline
Geen vertrouwen hebben
Oud 28-10-2003, 23:41
Verwijderd
wat met mn 1e en 3e (ex-)vriendjes nemen...
stakkers
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 10:49
aapje
aapje is offline
mijn grootste fout is denk ik dat het heel lang duurde voordat ik hem vertrouwde, als hij belde dattie niet kon komen geloofde ik hem eigenlijk niet..

mijn vertrouwen in mensen is niet zo groot...omdat altijd als ik iemand vertrouw diegene mij wat flikt...

maar ik weet nu dat mn vriend dat niet doet
Oud 29-10-2003, 12:06
Maurice
Maurice is offline
jaloezie en denken te weten wat de ander denkt.
Oud 31-10-2003, 14:10
Sweet-Suzy
Sweet-Suzy is offline
Mijn grootste fout is om vreemd te gaan waardoor ik mijn (nu weer) vriend heel erg veel pijn heb gedaan.. Daar heb ik superveel spijt van en daar heb ik veel van geleerd..
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 14:55
ZHAzha
ZHAzha is offline
Op de eerste date over mijn (sex) verleden vertellen.

Niet goed.. hij vertrouwd me nu nog niet.
Oud 02-11-2003, 19:13
droomkoningin
droomkoningin is offline
Met een jongen contact zoeken, terwijl ik negen maanden een vriend had en hij wist dat die andere jongen gek op me was. Het was eigenlijk helemaal geen fout, want deze jongen is later toch nog mijn vriend geworden
Oud 02-11-2003, 19:31
TranceGirl
TranceGirl is offline
Citaat:
noukiester schreef op 27-10-2003 @ 16:52:
mijn grootste fout is jaloezie.
Dit wordt mijn relatie denk ik echt fataal. Misschien dat ik als ik nu minder jaloers wordt het nog kan redden. Maar dat is toch moeilijker gezegd dan gedaan.
zelfde hier zo...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 19:40
Verwijderd
Mijn grootste fout was mijn ex zelf.

Echt een verschrikkelijk leuk, lief, trouw, mooi meisje. Maar als ik geen relatie met haar had gehad, waren sommige dingen misschien soepeler gelopen.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 19:43
Mindfields
Mindfields is offline
Te lang dingen accepteren waar ik het eigenlijk niet mee eens was, of die ik dom vond.
Oud 02-11-2003, 21:34
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
MIjn grootste fout is iets waar ik echt aan moet gaan werken.
Ik ben echt heel slecht in m'n gevoelens uitten en ik heb het idee dat ik mijn vriend daar pijn mee doe.
Hij zegt het wel allemaal heel makkelijk en ik weet dus niet hoe ik daarop moet reageren.
Maarja, aan de andere kant. Het hoeft natuurlijk niet met woorden.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 21:36
Cinamon
Cinamon is offline
Dat ik niet assertiever ben of ben geweest!
Oud 03-11-2003, 07:26
Soezen
Soezen is offline
Citaat:
morris schreef op 29-10-2003 @ 13:06:
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 08:05
Elky
Elky is offline
Me ex-vriendin gedumpt
Oud 03-11-2003, 08:24
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
TranceGirl schreef op 02-11-2003 @ 20:31:
zelfde hier zo...
mja. ikke ook al...
Oud 03-11-2003, 08:53
Elky
Elky is offline
Citaat:
morris schreef op 29-10-2003 @ 13:06:
Dat is altijd fout, een mens is zo onvoorspelbaar, daarom hebt ik eigelijk het probleem dat ik eerder het zekkere voor het onzekere neem.
Dat is ook heel erg fout, want als een (leuk)meisje eens flirt trek ik meestal de conclusie dat er niks bedoeld mee wordt.
Reageren

Regels voor berichten