Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2003, 09:12
KampFimaNN
KampFimaNN is offline
Bryce 3 Render

Oud 28-10-2003, 09:24
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
hmm eerste is wel koel, klopt alleen totaal niet natuurlijk, sneeuw onder water en dan verderop een palmboom tweede vind ik niks, derde de voorgrond wel koel.. (ik hou absoluut nie van zwevende bollen), 4e is wel grappig, 5e niet bijzonder... ik vind 3d dingen er altijd wel koel uitzien, maar volgens mij is dit niet heel speciaal...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 09:25
KampFimaNN
KampFimaNN is offline
ik bne ook net begonnen
Oud 28-10-2003, 12:00
Verwijderd
Mwoh, ben nooit zo onder de indruk van Bryce probeersels...Probeer het onderwerp wat boeiender te maken, en modeltechnisch iets gevarieerder dan een berg of een bol. Ik heb geen ervaring met Bryce, dus ik weet niet wat er mee mogelijk is precies, maar wat ik wel weet is dat het vrij beperkt is vergeleken met bijv. 3dsmax.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 14:26
Lun@
Lun@ is offline
nmr. 2 is cool, voor de rest zijn ze ook wel leuk, ik moet het ook maar eens gaan leren...
Oud 28-10-2003, 14:39
funest
funest is offline
mja heb et sowieso niet zo op die dingen maar:
1: leuke berg maar wat zijn die diagonale lijnen? wat is dat eilandje op de voorgrond plat en wat is dat witte ding erop?
2: al zooooo vaak gezien
3: wel gaaf, alleen 2 zonnen staan beetje raar tenopzichte van elkaar
4: water ziet er niet uit
5: weerspiegeling van berg in water ziet er niet uit maar palmboom op voorgrond is wel leuk
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 14:42
Surjirro
Surjirro is offline
2 is mooi! De rest ook wel maar niet mijn smaak.
Oud 28-10-2003, 16:55
Ieke
Ieke is offline
Ik vind het wel wat hebben, niet altijd even mooi, maar wel bijzonder.
Oud 29-10-2003, 14:15
Mazzie
Mazzie is offline
Ik heb ook wel eens het een en ander met Bryce gedaan en ehm je mag me flamen als ik ongelijk heb maar het meeste wat je gedaan hebt is gewoon een muis omhoog halen, berg uit de grond stampen, wind/tijd laag eroverheen en klaar is KampFimaNN. En die bollen zitten er toch ook al gewoon in?

Ik vond overigens die laatste wel leuk in opzet, de uitwerking is niet goed gelukt maar het ziet er op zich nog wel leuk uit.
Oud 29-10-2003, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Mazzie schreef op 29-10-2003 @ 15:15:
Ik heb ook wel eens het een en ander met Bryce gedaan en ehm je mag me flamen als ik ongelijk heb maar het meeste wat je gedaan hebt is gewoon een muis omhoog halen, berg uit de grond stampen, wind/tijd laag eroverheen en klaar is KampFimaNN. En die bollen zitten er toch ook al gewoon in?

Ik vond overigens die laatste wel leuk in opzet, de uitwerking is niet goed gelukt maar het ziet er op zich nog wel leuk uit.
jup, ik heb bryce ook en het is wel leuk als je even snel iets wil maken. Maar echt moeilijk is het niet, paar keer klikken en wat slepen en klaar.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 15:21
Envy
Envy is offline
leuk! vooral die 2e
Oud 29-10-2003, 15:28
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
beetje simpel maak het nu eens in maya of 3dmax
Oud 29-10-2003, 16:14
Mother Earth
Mother Earth is offline
Ik vind het juist wel heel knap Misschien komt dat ook omdat ik dit zelf niet kan
De eerste en de vierde vind ik het mooist, ik vind juist, in tegenstelling tot de rest, de tweede niet zo mooi...
Oud 29-10-2003, 20:49
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
Mother Earth schreef op 29-10-2003 @ 17:14:
Ik vind het juist wel heel knap Misschien komt dat ook omdat ik dit zelf niet kan
De eerste en de vierde vind ik het mooist, ik vind juist, in tegenstelling tot de rest, de tweede niet zo mooi...
jij kan dit ook met dat programma van hem kan je die bergen en bomen zo kant en klaar in een omgeving stoppen
Oud 30-10-2003, 08:57
Verwijderd
werkelijk geweldig...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 20:12
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
kvind er niets aan, ziet er standaard uit en het boeit me sowieso al niet veel dat soort 'kunst'
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 22:26
Vice
Vice is offline
De derde en vijfde vind ik wel leuk.

Zelf heb ik alleen wat ervaring met 3dsmax en ik zou zoiets niet kunnen maken.
Oud 30-10-2003, 22:54
Verwijderd
Niet echt slecht, niet boeiend though.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 23:27
Verwijderd
Technisch stelt het niks voor; met Bryce kun je inderdaad standaard een paar bergjes, bollen en water textures bij elkaar slepen en klikken en je hebt alweer landschapje #3120...

Ben dus niet onder de indruk. Het water ziet er ook zwaar lelijk uit Zoals al eerder gezegd: probeer eens iets soortgelijks te maken met 3dMax
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 23:56
Verwijderd
Zowiezo krijg je met de Max5/nieuwe rendertechnieken over het algemeen betere resultaten met het zelfde soort plaatje dan met Bryce.
Met max kun je meer op detail ingaan, meer jezelf laten struikelen over de werking van licht, en dat soort ongein. Best wel leuk dus, als je van pielen met beeld houdt en er een goed resultaat aan over wilt houden.
Jammer dat, sinds mijn php-fase, max in de prullenbak ligt. :/
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 14:00
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Chilli Dude schreef op 29-10-2003 @ 16:28:
beetje simpel maak het nu eens in maya of 3dmax
Hmm ja ben ik het een beetje mee eens, though ik zelf ook nog geen 3dsMax gebruik hoor .

Bryce is een erg tof programma omdat je er redelijk makkelijk vrij mooie dingen in kan maken. Toch zou ik als ik jou was alvast nadenken om over te stappen naar 3dsMax... zie het als een soort stapje in een leerproces.
(Bryce is goed om alvast te zien of je er hmmmm verder mee wilt en om wat inzicht te krijgen in de wereld van 3d )

Kheb zelf dit soort dingen met Bryce gemaakt.

(ps voor de leken: met 3dsMax kun je gewoon veel meer... vergelijk het met bijvoorbeeld tekenen in paint en in Photoshop )
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 15:39
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 02-11-2003 @ 15:00:
Hmm ja ben ik het een beetje mee eens, though ik zelf ook nog geen 3dsMax gebruik hoor .
ik wel en ik zeg ook: stop met die troep. Die renderer is te triest voor woorden.

edit: en die vergelijking van photoshop en paint gaat vrijwel TOTAAL niet op...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten