Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Technisch stelt het niks voor; met Bryce kun je inderdaad standaard een paar bergjes, bollen en water textures bij elkaar slepen en klikken en je hebt alweer landschapje #3120...
Ben dus niet onder de indruk. Het water ziet er ook zwaar lelijk uit ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zowiezo krijg je met de Max5/nieuwe rendertechnieken over het algemeen betere resultaten met het zelfde soort plaatje dan met Bryce.
Met max kun je meer op detail ingaan, meer jezelf laten struikelen over de werking van licht, en dat soort ongein. Best wel leuk dus, als je van pielen met beeld houdt en er een goed resultaat aan over wilt houden. Jammer dat, sinds mijn php-fase, max in de prullenbak ligt. :/ |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bryce is een erg tof programma omdat je er redelijk makkelijk vrij mooie dingen in kan maken. Toch zou ik als ik jou was alvast nadenken om over te stappen naar 3dsMax... zie het als een soort stapje in een leerproces. (Bryce is goed om alvast te zien of je er hmmmm verder mee wilt en om wat inzicht te krijgen in de wereld van 3d ![]() Kheb zelf dit soort dingen met Bryce gemaakt. ![]() (ps voor de leken: met 3dsMax kun je gewoon veel meer... vergelijk het met bijvoorbeeld tekenen in paint en in Photoshop ![]() |
![]() |
||
Citaat:
edit: en die vergelijking van photoshop en paint gaat vrijwel TOTAAL niet op... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|