Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In de ka'ba zit geen voetafdruk maar in het gouden gebouwtje naast de ka 'ba |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ja de steen zit daarin |
![]() |
||
Citaat:
Komen mensen enkel tijdens de hadj massaal naar de ka'ba? Of ook buiten de officiële hadj om naar mekka om daar te bidden. Het lijkt mij een hele mooie plaats waar ik misschien ook wel een keer naar toe wil. (klinkt misschien dom, maar toch is het zo). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Helaas moet ik je teleurstellen, maar enige manier om naar mekka te gaan is om eerst moslim te worden ![]() tis inderdaad een hele mooie plek, ben zelf 2 keer naartoe geweest ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Euhm tegenwoordig mogen er amper mensen in omdat in het verleden is gebleken dat ze dit huis als het ware aanbidden en helemaal schreeuwen enzow. Zoals je al weet moeten de moslims naar de Ka'aba bidden, maar als je daarin bent mag je alle kanten op bidden, SubhanAllah (Heilig is Allah)
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Islam ''Pelgrimstocht'' bartb | 21 | 26-02-2007 19:55 | |
Nulmeridiaan Greenwich verplaatsen naar Mekka? Gatara | 46 | 22-01-2007 19:56 | |
De wetenschappelijke wonderen van de Heilige Koran. Verwijderd | 444 | 24-04-2005 09:57 | |
De juistheid van de Koran Rafiq | 131 | 01-01-2005 12:01 | |
Muziek |
Forgotten Silence. EggeD | 5 | 07-11-2004 15:51 | |
Dogma in de Islam Hannibal | 246 | 12-02-2002 22:04 |