![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ja, ok, het topic ging inderdaad over het gefixeerd zijn op borsten, en hoewel menig kerel daar wel naar kijkt, kan ik wel zeggen dat je idd niet altijd naar puur en alleen de borsten kijkt. Maar het is wel zo dat als een vrouw grotere heeft, dat ze meer opvallen, dus meer mensen zouden er naar kijken. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat je direct op iemand geilt ... vrouwen kijken ook naar kerels, en ook op meerdere manieren =)
|
Zoals gezegd, iedere gezonde vent kijkt. Sommigen raken dan gefixeerd door die 2 vetbulten, anderen nemen meteen het hele plaatje in zich op. Maar ook meiden hebben daar een handje van, alleen die krijgen dan vaak last van jaloezie
![]()
|
Voordeel van kleintjes: daar kijken ze niet naar. Tenzij je echt iets straks aan hebt. En dan vind ik het maar zozo. Eventjes mag wel. Even een mental pic maken hoe ze zonder die kleren zijn, opslaan en dan weer gewoon mij aankijken graag.
Maar laatst heeft er iemand een uur lang, tijdens een normale conversatie met meerdere mensen, naar mijn gezicht zitten staren, en dan voel ik me ook wat ongemakkelijk. Twee seconden aankijken en dan weer wegkijken, dat is de regel, maar daar hield hij zich niet aan. Ik durfde hem op het laatst nauwelijks nog aan te kijken. Zijn vrouw zat notabene naast hem! En ik had gewoon een broek en een trui aan, niks straks. Dus het was ook niet dat hij zorgvuldig mijn tieten zat te ontwijken. |
![]() |
|
Volgens mij doet iig iedere man dat en ik denk dat vrouwen dat ook wel doen.. alleen dan wat jaloersig..
En tja.. ik vind het niet erg als het bij mij zou gebeuren, is wel leuk.. Maar als mn vriendje het doet terwijl ik naats hem loop.. Mwaa niet echt leuk..
|
Verwijderd
|
Ach.. ik vind het niet erg.. zolang het maar met mate is
![]() Toen ik nog op dansles zat, was er zo'n jongen (denk aan kneus der kneuzen, zonder enige ervaring op wat voor gebied dan ook) en het enige wat hij deed was naar beneden staren.. en nee.. niet naar zijn voeten.. niemand wilde dus met hem dansen.. op een gegeven moment zei een andere jongen tegen hem dat het misschien wel beleefd was een meisje aan te kijken zo af en toe ![]() |
![]() |
|
ik kijk altijd naar hun kuiten. Die zijn zo lekker sappig om in te bijten. Vaak verstop ik me als een wasbeer die op jacht is naar kevers in de bosjes. Als er dan iemand met mooie kuiten voorbijkomt spring ik tevoorschijn, slaak een ondefineerbare kreet en bijt in de achillespees.
|
Verwijderd
|
Sterker nog: naar borsten kijken is gezond.
Klik |
![]() |
|
pffff ik vind het niet erg als iemand ernaar kijkt of kijke wil, gewoon denke dat het een compliment is en dan erom lache
![]() en als ik naar andermans borste kijk dan is dat soms uit jaloezie jah maar meestal denk ik aan hele andere dingen ![]()
||
Citaat:
![]() Ontopic: behoorlijk wat vrouwen lokken toch uit dat mannen naar hun tieten kijken door truitjes aan te trekken met een of andere text precies op die plek. En dan moet ik me nog gaan verantwoorden ook als ze vragen wat ik aan het kijken ben ![]()
Laatst gewijzigd op 23-12-2003 om 14:05. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nee, ik vind kleine borsten gewoon leuk. ![]() Evengoed als dat er mannen zijn die helemaal wegdromen bij F90, droom ik liever weg bij A65. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Bleek na anderhalf uur kijken dat er CARS stond. Tja, ik heb een grafische achtergrond, dus ik ben snel afgeleid door grafische elementen ... zoals letterypes ... )
||
Citaat:
leg me eens uit hoe je dat doet..?
||
Citaat:
![]()
|
Nooit specifiek naar de borsten, maar naar het gehele plaatje idd zoals al vaker gezegd.
MAar ja....als het dan natuurlijk van die super grote zijn dan valt het op en dan ga je er wel specifiek naar kijken. Ohw...overigens kijk ik wel specifiek even naar de borsten wanneer vrouwen in bikini lopen. Jah, zal wel zijn omdat er dan tenminste ook wat zien is hè...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Borsten ‘lezen’ supergirl#1 | 16 | 08-10-2009 17:07 | |
Lifestyle |
jongens... het aantrekkelijkste bij een vrouw! ziglietje | 91 | 15-09-2005 10:16 | |
Seksualiteit |
Heel oude vrouwen/mannen Evito | 28 | 28-05-2003 18:42 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |