![]() |
|
ik moest voor school een flash site maken en ik wil weten wat jullie ervan vinden... lijket me toch vrij kunstig ofzo?
http://users.pandora.be/dierenambula...lash/index.htm
|
![]() |
||
Citaat:
ik probeer deze te scoren: ![]()
|
Verwijderd
|
1/ Gooi er iets van een preloader in, probeer niet alle inhoud in een keer te laden of maak hem lichter. Deze laadtijd is onuitnodigend.
2/ Een Flash-site is niet alleen het swfje; probeer ook iets aan de achtergrond te doen, de achtergrond is jouw kader. 3/ Doe iets aan de huidige JPEG-compressie, dit ziet er niet uit. 4/ GEEN muziek op de achtergrond, alsjeblieft... 5/ Qua kleurgebruik is het leuk, qua vormgeving on-interessant 6/ Navigatie heeft geen hulp nodig, doe eerder iets aan jouw navigatie als je denkt dat mensen de functies niet kunnen vinden zonder een vraagteken-knopje, dan er een uitleg bij in te gooien. |
![]() |
||
Citaat:
Hey is dat niet Lynn? Anywayz.... deze topic gaat over een SITE!!! niet over vrouwen en scoren... LOSERS!!!! (stuur mekaar dan een pm maar ga ons niet lopen buggen met jullie relationele drama's) oight, alvast bedankt |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik wil ze zo graag scoren... dammit!
|
Wat een teringzooitje zeg die site, snap er niks van zonder alles uit te kammen met mn cursor. Muziek is vervelend omdat ik mn eigen muziek uit moet zetten want die van jou heeft geen aan/uit knopje. Design slaat de plank volledig mis, zeker in combi met de muziek. Contrast pixelart tekst en spacy site gaat nergens over.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Komt dat zien! [portfolio site] Verwijderd | 25 | 15-01-2006 20:30 | |
Software & Hardware |