Advertentie | |
|
![]() |
|
ghaha, ik heb net een lijst met DJ's op PF neergezet die voor mij welkom zijn op de volgende Teqnology.
Dit was het resultaat: * Alexander Kowalski * Miss Djax * Felix Kroeger * Tomash Gee * Viper XXL * Mario Ranieri * Green Velvet * Richie Hawtin * Sven Wittekind * Vizi * Chris Liebing * Amok * Andreas Kremer * Junior London * Bossi * DJ Boss * Dave Clarke * DJ Frederico * Alter Ego evt. * Miss Kittin evt. Wel aan de harde kant maar dat geeft niet. Allemaal leuke techno dj's ![]()
||
Citaat:
en dan nog dit... HIJ IS GEEN DJ!! hij kàn niet eens draaien, hij is gewoon een live act... pffft... ik kan me daar zo druk om maken, iedereen heult ineens met hem, noem maar eens een harde productie van hem die je goed vind, die zal je moeilijk kunnen vinden en dan richie hawtin, hij is inderdaad soms wel hard, maar hij is vooral minimaal en diep, dan is hij op zijn best, vind ik, en dat vind hij zelf ook. ken je dat nummer dat tegenwoordig weleens op tmf is, van plastikman? dat heeeele vage diepe nummer met die donkere stemmen en totaal geen beats... dat is van richie hawtin, plastikman is zijn alterego. download zijn album closer maar en luister er naar, en zeg dan dat richie hawtin een 'harde' techno dj is... sjongejongejonge persoonlijk vind ik harde techno meestal kut ik hou er alleen soms van
|
To Coecie : aan de harde kant, daarmee sprak ik in het algemeen en dus niet alle DJ's die ik opnoemde. Kowalski, Miss Kittin, Clarke en Alter Ego zijn vergeleken met de rest die ik noemde een stuk minder hard maar wel net zo goed.
To Snat$bat$ : Noem is iets wat je zou willen hebben...
||
Citaat:
|
![]() |
|
..:::::: Andreas Kremer ::::::..
Where: @ Warehouse Bielefeld 11-10-03 File Size:137mb Format: MP3. Website: AndreasKremer.com Click me ( rechtermuisknop opslaan als ) WHHAAA echt een te vette set van Kremer. Een een kicke stukje op 1 uur 13 min. ![]() Alstublieft ![]()
Laatst gewijzigd op 31-10-2003 om 17:49. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
..:::::: Carl Cox vs Chris Liebing :::::..
Where: Live @ Enigma, Paris (new year 2003) File Size: 48mb Format: MP3. You need this to listen to the file: Winamp. Click me ( rechtermuisknop opslaan als )
||
Citaat:
![]()
|
als je echt graag over techno wil praten met mensen die er echt veel over vanaf weten, moet je eens kijken op www.beatfreax.nl
een forum vol liefhebbers, ook de meer onbekende namen vinden daar wel waardering
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Lowlands topic #43 ofzo Moustache | 200 | 07-09-2006 01:54 | |
Muziek |
[techno] Bruxisme Nocturne 5/2/2005 @ Effenaar Dave Rhubarb | 7 | 31-01-2005 12:58 | |
Muziek |
Het middelgrote IDM Topic Whaxx | 250 | 07-12-2003 19:28 | |
Muziek |
DJ top 100 Snat$bat$ | 91 | 08-11-2003 19:12 | |
Muziek |
elektro en tekno elektrovolt | 51 | 09-07-2003 10:25 | |
Muziek |
Dj topic leon-v | 47 | 30-05-2003 23:02 |