Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2003, 09:53
alexdelpiero
alexdelpiero is offline
Heeft er iemand wel eens gefantaseerd over een jong iemand, en zo ja hoe jong.
Oud 14-11-2003, 10:01
Vinceeyy
Vinceeyy is offline
probeer je jezelf in te dekken aan de hand van mogelijke positieve antwoorden ofzo?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 10:57
Verwijderd
Ik fantaseer regelmatig over iemand die jonger is dan ik, ja... en ik denk dat toch wel de helft van de mensen dat doet en nog meer mensen dat ooit gedaan hebben.

Maar in je beginpost zeg je een jong iemand... nouja... ik heb ook wel eens gefantaseerd over twaaljarigen ja... maar toen was ik zelf ook van die leeftijd...
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 11:30
Angeloes
Angeloes is offline
Ben nu 19 maar was 2,5 jaar verliefd geweest op iemand die half jaartje jonger was dan mij....

We hebben nooit wat gehad misschien was ik te oud??!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 12:00
David1191
David1191 is offline
Ik ben 22, en ben een tijdje verliefd geweest op een meisje van 16. Is niets geworden, volgens mij ook door het leeftijdsverschil, maar nu gaat ze met een jongen van 27!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 12:07
juno
juno is offline
Als je verliefd word, word je dat niet op een leeftijd. In de onderlinge verhouding valt dat toch weg, het is alleen de angst voor wat iedereen er van zal vinden die je dwars gaat zitten. En praktisch gezien zit een echte relatie er met een te groot verschil niet in, dus hou daar rekening mee.

Je kent de rekensom: leeftijd oudste gedeeld door twee, plus vier. Dat moet de minimale leeftijd van de jongste zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 12:41
Mark
Mark is offline
Achja, meestal word ik verliefd op meiden die ongeveer 1 a 2 jaar jonger zijn dan ik.
Oud 14-11-2003, 12:45
Enlightenment
Enlightenment is offline
Ja

Ik val vooral op 15-17. Maar ik heb ook over jonger gefantaseerd. Nu fantaseer ik over alles wat los en vast zit, dus zo bijzonder is dat niet.
Oud 14-11-2003, 13:15
Verwijderd
Sommige meisjes van 14-15 zijn verdomd aantrekkelijk en volgroeid. Die zijn eenvoudigweg geslachtsrijp en ze gedragen zich ook zo. Je hoeft hier maar het Seksualiteitsforum te bekijken, om te zien dat het al helemaal niet meer raar gevonden wordt dat meisjes van 13-14 seksueel actief zijn of zelfs al geen maagd meer zijn.

Of je dat fantaseren kunt noemen? Ik denk het niet. De fantasiëen die ik heb over meisjes, gaan over het algemeen over meiden van mijn eigen leeftijdscategorie, dus tussen de 18 en 22.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 13:57
@pie
@pie is offline
mn vriendin is 17, does that answer your question?
Oud 14-11-2003, 14:07
Verwijderd
Puur op uiterlijk ja idd ben ik het met Nare Man eens, maar als je verder kijkt is er ook een belevingswereld die totaal anders is en niet ( meer ) bij het mijne past
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 14:07
AngelLena
AngelLena is offline
Mijn ex was 2 weken jonger. Dus ja. Maar om nou te zeggen dat ik als 19 jarige fantaseer over een 12 jarig jochie... Van m'n leven niet nee.
Oud 14-11-2003, 14:53
Verwijderd
Ik ben 19, mijn vriendin 2 jaar jonger....dus ja, ik fantaseer en doe vieze dingen met een jonger iemand
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 15:10
Negrotiator
Negrotiator is offline
Ja, absoluut.
Ik ben zelf 19.
Ik heb gefantaseerd over meisjes van 18, 17 en 16, de normalere leeftijden, 13, 14 en 15, wat jonger dus, maar ook meisjes van een jaar of 7, 8, 9.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 16:12
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ja, duhh, wel eens over iemand gefantaseerd die 2.5 jaar jonger is dan ik ben en dat betekende in principe dat ik een pedopas moest aanschaffen, omdat zij jonger was dan 18 en ik ouder. Maar ik heb nog nooit over meisjes gefantaseerd die extreem veel jonger als mij zijn. Ik ben geen pedo, als je daar met je vraag naar toe wil.
Oud 14-11-2003, 16:31
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Citaat:
alexdelpiero schreef op 14-11-2003 @ 10:53:
Heeft er iemand wel eens gefantaseerd over een jong iemand, en zo ja hoe jong.
dit klinkt inderdaad alsof je jezelf wil indenken.. als je nou gewoon zegt hoe oud het meisje is waarover jij fantaseerd kunnen wij je wel vertellen of er wel of niet iets mis is met jou
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 16:40
DEChengst
DEChengst is offline
Natuurlijk doe ik dat. Meiden kunnen vanaf een jaar of 14 leuk zijn om naar te kijken en vanaf een jaar of 21 leuk om daadwerkelijk wat mee te hebben Zodra die aantrekkingskracht er is komt de fantasie vanzelf.
Oud 14-11-2003, 16:49
crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
Citaat:
juno schreef op 14-11-2003 @ 13:07:
Als je verliefd word, word je dat niet op een leeftijd. In de onderlinge verhouding valt dat toch weg, het is alleen de angst voor wat iedereen er van zal vinden die je dwars gaat zitten. En praktisch gezien zit een echte relatie er met een te groot verschil niet in, dus hou daar rekening mee.

Je kent de rekensom: leeftijd oudste gedeeld door twee, plus vier. Dat moet de minimale leeftijd van de jongste zijn.
sjiiiiiiiiiiiiiiiiiitttt.. die rekensom klopt ook echt precies in mijn geval!!!!!!
ik was 18 en toen ik mn vriend leerde kennen en die was 28... hihihihihihi toevallllllllllll

maar hoezo zit er nix in een relatie met een te groot verschil?? we hebben nu bijna een jaar met elkaar en zijn nogsteeds stapel gek op elkaar!

Laatst gewijzigd op 14-11-2003 om 16:52.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 19:45
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik heb wel een tijdje gehoopt op een wat jonger, onervarener iemand, om hem wat bij te leren zeg maar, maar dat was snel vervlogen toen het daadwerkelijk uitkwam.
Ik voel me gewoon totáál niet aangetrokken tot jongere jongens, ook niet tot jongens van mijn eigen leeftijd overigens. Liefst heb ik ze echt een flink stuk ouder.
Bij meisjes daarentegen ligt dat iets anders; ik vind ook wel eens een meisje leuk dat misschien twee jaartjes jonger is maar er toch wel volwassen uitziet of zo.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 19:56
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 14-11-2003 @ 13:45:
Ja

Ik val vooral op 15-17. Maar ik heb ook over jonger gefantaseerd. Nu fantaseer ik over alles wat los en vast zit, dus zo bijzonder is dat niet.
Pedofiel.

Serieus, is wel erg jong voor jouw leeftijd.

Ach ja, ik val voornamelijk op iets jonger... 14-17, ongeveer. )
In ieder geval niet ouder dan mijzelf.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 19:58
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
juno schreef op 14-11-2003 @ 13:07:
Dus mijn vriendin zou twaalf jaar (en negen maanden) kunnen zijn?

Lijkt me toch wel erg jong...
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 19:59
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
GTST-Beer schreef op 14-11-2003 @ 16:10:
Ja, absoluut.
Ik ben zelf 19.
Ik heb gefantaseerd over meisjes van 18, 17 en 16, de normalere leeftijden, 13, 14 en 15, wat jonger dus, maar ook meisjes van een jaar of 7, 8, 9.
Serieus...?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 20:18
Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 14-11-2003 @ 20:59:
Serieus...?
Ja, ongeveer twee jaar geleden, fantaseerde ik af en toe over jongens en meisje van onder de tien.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 20:41
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Mijn vriend is 16 Dat geeft denk meteen antwoord op je vraag
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 21:45
anoniemmm
anoniemmm is offline
Ja, maar ik ben dan ook pedofiel.

Zo anoniem op een forum wil ik daar bij normale reacties wel over praten.

Je kan natuurlijk ook gelijk de politie bellen maar aangezien ik in dit opzicht niets illegaals heb gedaan en ook niet van plan ben dat te doen heeft dat weinig nut.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 21:51
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
anoniemmm schreef op 14-11-2003 @ 22:45:
Ja, maar ik ben dan ook pedofiel.

Zo anoniem op een forum wil ik daar bij normale reacties wel over praten.

Je kan natuurlijk ook gelijk de politie bellen maar aangezien ik in dit opzicht niets illegaals heb gedaan en ook niet van plan ben dat te doen heeft dat weinig nut.
Je bent al pedofiel als je iets hebt met een meisje die over 2 uur 18 wordt want zij is dan nog steeds minderjarig en jij al meerderjarig. Dus van dat begrip weinig aantrekken. Als jij fantaseert over meisjes van erg lage leeftijd is dat ook geen ramp toch? Als je het maar niet in praktijk brengt dacht ik zo.
Oud 14-11-2003, 22:20
Fade of Light
Fade of Light is offline
pedofiel = verliefd worden op minderjarigen
pedoseksueel = seks willen met minderjarigen

ofzo?

naja beide kan de peroson er niks aan doen, zoalgn het niet in uitvoer wordt gebracht. Je kunt niet willen wat je denkt of willen wat je wilt.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 22:25
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 14-11-2003 @ 22:51:
Je bent al pedofiel als je iets hebt met een meisje die over 2 uur 18 wordt want zij is dan nog steeds minderjarig en jij al meerderjarig. Dus van dat begrip weinig aantrekken. Als jij fantaseert over meisjes van erg lage leeftijd is dat ook geen ramp toch? Als je het maar niet in praktijk brengt dacht ik zo.
Neehee, dan ben je niet pedofiel, dan ben je nog niet eens strafbaar.
Je bent strafbaar als je zelf boven de 18 bent en je seks hebt met iemand van onder de 16, en dan nog alleen als degene van 16 of zijn/haar ouders er zelf mee naar de politie stappen, niet als iemand anders dat doet. Niet als je alleen maar iets met haar hebt.
Je bent pedofiel als je verliefd wordt op kinderen, en pedoseksueel als je je seksueel aangetrokken voelt tot kinderen. Zowel met pedofiel als pedoseksueel kan ook bedoeld worden dat allebei het geval is.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 23:01
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 14-11-2003 @ 23:25:
Neehee, dan ben je niet pedofiel, dan ben je nog niet eens strafbaar.
Je bent strafbaar als je zelf boven de 18 bent en je seks hebt met iemand van onder de 16, en dan nog alleen als degene van 16 of zijn/haar ouders er zelf mee naar de politie stappen, niet als iemand anders dat doet. Niet als je alleen maar iets met haar hebt.
Je bent pedofiel als je verliefd wordt op kinderen, en pedoseksueel als je je seksueel aangetrokken voelt tot kinderen. Zowel met pedofiel als pedoseksueel kan ook bedoeld worden dat allebei het geval is.
Zeker ben je dan wel strafbaar. Dat weet ik nog heel goed van een maat van mij. Hij was 24 en had iets met een meisje van 17. Haar moeder was flink op hen tegen en heeft politie ingeschakeld om hem bij haar dochter weg te houden. Die hebben alleen niets gedaan omdat zij de regel onzin vinden, maar hebben wel gezegd dat hij op moest passen, want als zijn vriendin hem aan zou klagen zou hij vet in de problemen zitten want hij was wel degelijk strafbaar.
Oud 14-11-2003, 23:04
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 15-11-2003 @ 00:01:
Zeker ben je dan wel strafbaar. Dat weet ik nog heel goed van een maat van mij. Hij was 24 en had iets met een meisje van 17. Haar moeder was flink op hen tegen en heeft politie ingeschakeld om hem bij haar dochter weg te houden. Die hebben alleen niets gedaan omdat zij de regel onzin vinden, maar hebben wel gezegd dat hij op moest passen, want als zijn vriendin hem aan zou klagen zou hij vet in de problemen zitten want hij was wel degelijk strafbaar.
Ja dan ben je strafbaar maar de staat doet niks tezei (wat je net zei) een aanklacht ingedient word

magoed als jij aangeklaagd en neuk je met iemand op leeftijd en zij verzint een smoesje kun je n0og steeds in de shit zitten
Oud 15-11-2003, 00:15
Verwijderd
Waar baseren jullie dat onzinnige gewauwel op? Er is namelijk geen donder van waar. Minderjarigheid heeft geen hol te maken met strafbaarheid van seks.

Ik heb het al een miljoen keer uitgelegd, dus een extra maal kan er ook nog wel vanaf. Iemand die seks heeft met een meisje onder de zestien is strafbaar. Iemand die seks heeft met een meisje van zestien jaar of ouder is niet strafbaar. Onder seks wordt verstaan het seksueel binnendringen van het lichaam. Dus ook pijpen, vingeren en tongzoenen. Voor de strafbaarheid maakt de leeftijd van de jongen niet uit. Ook een minderjarige jongen van zestien die het met een meisje van veertien doet is strafbaar. Duidelijk?

Verder is het natuurlijk gelul om pedofilie te definiëren als éen of andere loze rekensom. De wet kent het begrip pedofiele niet. Naar mijn mening is de definitie van een pedofiel: iemand die seksueel aangetrokken is tot geslachtsonrijpe minderjarigen.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 05:32
Enlightenment
Enlightenment is offline
Daar ben ik het mee eens.

Maar seksueel kontakt tussen 2 mensen in de leeftijdscategorie 12 tot 16 is niet strafbaar/illegaal. Wel tussen iemand in genoemde leeftijdscategorie, en iemand van 16 jaar of ouder.

Maar zelfs dat is nu nog niet zo, omdat de nieuwe wet nog niet van kracht is. Nu ligt de leeftijd nog op 12 jaar. Onder druk van de EU zal Nederland nu die wetten veranderen, iets dat ik heel jammer vind.
Oud 15-11-2003, 05:35
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 14-11-2003 @ 20:56:
Serieus, is wel erg jong voor jouw leeftijd.
Ik vind van niet.

Leeftijd zegt niet zoveel vind ik. Er zijn behoorlijk geslachtsrijpe meisjes van 12 en geslachtsonrijpe meisjes van 16. En dan heb ik het nog niet over de geestelijke toestand van iemand.

Maar zoiets is moeilijk uit te leggen als je iemand niet kent, denk ik. Kijk eens in je omgeving naar concrete situaties van relaties met een groot leeftijdsverschil, vaak is dat nog geeneens zo duidelijk. Iemand van 22 met een meisje van 16 vind ik niet gek.
Oud 15-11-2003, 10:08
WB_Oud
WB_Oud is offline
Ik ben over 3 daagjes 18 en heb met een vriendin van 16. Vind ik nog niet bijster veel verschil. Maar jonger dan dat moet ik eigenlijk niet aan denken, mijn zusje is 15! Iemand even oud of jonger dan mijn zusje, ik moet er niet aan denken...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Enlightenment schreef op 15-11-2003 @ 06:32:
Daar ben ik het mee eens.

Maar seksueel kontakt tussen 2 mensen in de leeftijdscategorie 12 tot 16 is niet strafbaar/illegaal. Wel tussen iemand in genoemde leeftijdscategorie, en iemand van 16 jaar of ouder.
En waarom zou dat niet strafbaar zijn? De leeftijdsgrens voor strafrechtelijke aansprakelijkheid ligt bij twaalf, m.a.w. iemand van elf kan simpelweg niet gestraft worden. Maar iemand van veertien kan zeker wel strafrechtelijk aansprakelijk worden gesteld. Hij valt alleen voor wat het straffen betreft onder het jeugdrecht.

Dat houdt in dat er geen lange celstraffen kunnen worden opgelegd en dat er wat onzin als ondertoezichtstellingen en plaatsing in gezinshuizen enz. kan worden opgelegd voor de duur van een jaar. Maar dat iemand van veertien die een meisje van dertien pakt, strafbaar is, staat niet ter discussie.

Citaat:
Maar zelfs dat is nu nog niet zo, omdat de nieuwe wet nog niet van kracht is. Nu ligt de leeftijd nog op 12 jaar. Onder druk van de EU zal Nederland nu die wetten veranderen, iets dat ik heel jammer vind.
Welke nieuwe wet?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 18:11
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 15-11-2003 @ 06:35:
Ik vind van niet.

Leeftijd zegt niet zoveel vind ik. Er zijn behoorlijk geslachtsrijpe meisjes van 12 en geslachtsonrijpe meisjes van 16. En dan heb ik het nog niet over de geestelijke toestand van iemand.

Maar zoiets is moeilijk uit te leggen als je iemand niet kent, denk ik. Kijk eens in je omgeving naar concrete situaties van relaties met een groot leeftijdsverschil, vaak is dat nog geeneens zo duidelijk. Iemand van 22 met een meisje van 16 vind ik niet gek.
Ach, ben ik het wel mee eens.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 10:08
MazeMouse
MazeMouse is offline
Jup wel eens gedaan. Maar goed, dat was meer omdat ze er lichamelijk al een stuk ouder uitzag dan ze eigenlijk is. (en niet omdat ik het serieus zou doen ofzo, vind ik haar eigenlijk toch te jong voor )
Oud 16-11-2003, 13:07
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
DeGoedHeiligman schreef op 15-11-2003 @ 22:34:
Lijkt me logisch. Ik ben 571 potjandosie!
ha ha ha ha ha wat een goede bak
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 15:30
Joma!
Joma! is offline
Ja vaak zat, over mijn nichtje van 14, hoe dichter bij de nul hoe strakker om de lul.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 16:00
metalgirl
metalgirl is offline
Eigenlijk fantaseer ik alleen over jongens die de puberteit uit zijn. En het liefst flínk uit zijn (borsthaar ).
Oud 16-11-2003, 19:56
Mindfields
Mindfields is offline
Goedzo Wouter
Om antwoord te geven op de topic: nee.
Oud 16-11-2003, 21:20
dindjemek
dindjemek is offline
dat kan toch niet wat er gezegd wordt hier en daar over strafbaarheid, stel een jongen van 18 wordt verliefd op een van 14, en ze hebben sex. De jongen en meisje deden het vanuit liefde, wat heeft dit dan met strafbaarheid te maken???

Het meisje wilde toch.

als ie haar dwingt ofzo is het pas een misdrijf lijkt mij......of zeg ik het verkeerd?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 13:59
Alexanchez
Alexanchez is offline
Dus nare man,
Als ik met een meid van 14 tongzoen, ben ik strafbaar???

Laatst gewijzigd op 17-11-2003 om 14:20.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 14:05
Qimm
Qimm is offline
dan is zij toch strafbaar? Jíj bent onder de 16 zij boven de 16.
En als dit niet klopt dan geef ik het op
Oud 17-11-2003, 14:20
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Qimm schreef op 17-11-2003 @ 15:05:
Ik maak er dan maar ff 14 van, 16 zal wel een grensgeval zijn ofzo.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 14:31
Verwijderd
Citaat:
dindjemek schreef op 16-11-2003 @ 22:20:
dat kan toch niet wat er gezegd wordt hier en daar over strafbaarheid, stel een jongen van 18 wordt verliefd op een van 14, en ze hebben sex. De jongen en meisje deden het vanuit liefde, wat heeft dit dan met strafbaarheid te maken???

Het meisje wilde toch.
Dat maakt niet uit. De bepaling is geschreven met het oog op de bescherming van minderjarigen. De gedachte is dat jongeren jonger dan zestien nog niet goed hun eigen belangen kunnen waarnemen of behartigen en dus beschermd moeten worden. Het is zelfs niet vereist dat degene die haar binnendringt, wist dat hij met een meisje onder de zestien bezig was.

Citaat:
als ie haar dwingt ofzo is het pas een misdrijf lijkt mij......of zeg ik het verkeerd?
Dat zie je verkeerd. Ook hier geldt: de reden dat het strafbaar is, is dat meisjes onder de zestien hun eigen belangen nog niet kunnen waarnemen. Iemand van elf kan ook wel seks 'willen' maar die is hartstikke wilsonbekwaam. Het is ook strafbaar om seksuele handelingen te verrichten met iemand die een geestelijke stoornis heeft. Die kan namelijk ook niet haar eigen belangen waarnemen.

Citaat:
Alexanchez schreef:
Dus nare man, als ik met een meid van 16 tongzoen, ben ik strafbaar???
Met een meid van zestien niet. Met een meid ónder de zestien wel. Overigens ligt onder de twaalf nog een grens. Daar gaat de straf die erop staat, nog eens met een aantal jaren omhoog.

Citaat:
Qimm schreef:
Inderdaad. Zij is dan ook strafbaar De bepaling handelt niet over jongens of meisjes, hij handelt over personen. Dus een meisje van zeventien dat met een voorbinddildo een jongen van vijftien ingaat, is net zo goed strafbaar. De lerares van twintig die tongzoent met haar leerling van veertien is net zo goed strafbaar.

Overigens wordt de soep hier niet zo heet gegeten als zij wordt opgediend. Natuurlijk zal er niemand van zeventien vervolgd worden omdat hij met een meisje van veertien gezoend heeft. De aansprakelijkheid is er echter wél.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 14:39
100% Niek
100% Niek is offline
wtf hee ... nare man ...
Citaat:
Maar dat iemand van veertien die een meisje van dertien pakt, strafbaar is, staat niet ter discussie.
m`n vriendin is 13 .... ben k nou dus strabaar?
stomme wet
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 14:41
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-11-2003 @ 14:31:
Inderdaad.
Joechei, ik snap het
Oud 17-11-2003, 14:43
Verwijderd
Citaat:
100% Niek schreef op 17-11-2003 @ 15:39:
wtf hee ... nare man ...
m`n vriendin is 13 .... ben k nou dus strabaar?
stomme wet
Nee, niet stomme wet. Je wordt er echt niet voor vervolgd, maar het is niet ondenkbaar. Ik kan me best voorstellen dat een joch van vijftien voor de jeugdrechter moet verschijnen omdat hij seks heeft gehad met een (natuurlijk hartstikke wilsonbekwaam) meisje van twaalf of dertien.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 14:58
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
dindjemek schreef op 16-11-2003 @ 22:20:

Het meisje wilde toch.

Klopt, maar als het uit gaat en het meisje neemt wraak door te zeggen tegen de politie dat hij sex met haar heeft gehad is hij strafbaar. Zij is nog altijd minderjairg en hij meerderjarig. Maakt in principe niets uit of het nou vrijwillig of niet was. Alleen de staat doet vaak niets omdat ze het er niet mee eens zijn.

Regels voor berichten