![]() |
|
Natuurlijk doe ik dat. Meiden kunnen vanaf een jaar of 14 leuk zijn om naar te kijken en vanaf een jaar of 21 leuk om daadwerkelijk wat mee te hebben
![]()
||
Citaat:
ik was 18 en toen ik mn vriend leerde kennen en die was 28... hihihihihihi toevallllllllllll maar hoezo zit er nix in een relatie met een te groot verschil?? ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 14-11-2003 om 16:52. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb wel een tijdje gehoopt op een wat jonger, onervarener iemand, om hem wat bij te leren zeg maar, maar dat was snel vervlogen toen het daadwerkelijk uitkwam.
Ik voel me gewoon totáál niet aangetrokken tot jongere jongens, ook niet tot jongens van mijn eigen leeftijd overigens. Liefst heb ik ze echt een flink stuk ouder. Bij meisjes daarentegen ligt dat iets anders; ik vind ook wel eens een meisje leuk dat misschien twee jaartjes jonger is maar er toch wel volwassen uitziet of zo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Serieus, is wel erg jong voor jouw leeftijd. Ach ja, ik val voornamelijk op iets jonger... 14-17, ongeveer. ) In ieder geval niet ouder dan mijzelf. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je bent strafbaar als je zelf boven de 18 bent en je seks hebt met iemand van onder de 16, en dan nog alleen als degene van 16 of zijn/haar ouders er zelf mee naar de politie stappen, niet als iemand anders dat doet. Niet als je alleen maar iets met haar hebt. Je bent pedofiel als je verliefd wordt op kinderen, en pedoseksueel als je je seksueel aangetrokken voelt tot kinderen. Zowel met pedofiel als pedoseksueel kan ook bedoeld worden dat allebei het geval is. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
magoed als jij aangeklaagd en neuk je met iemand op leeftijd en zij verzint een smoesje kun je n0og steeds in de shit zitten
|
Verwijderd
|
Waar baseren jullie dat onzinnige gewauwel op? Er is namelijk geen donder van waar. Minderjarigheid heeft geen hol te maken met strafbaarheid van seks.
Ik heb het al een miljoen keer uitgelegd, dus een extra maal kan er ook nog wel vanaf. Iemand die seks heeft met een meisje onder de zestien is strafbaar. Iemand die seks heeft met een meisje van zestien jaar of ouder is niet strafbaar. Onder seks wordt verstaan het seksueel binnendringen van het lichaam. Dus ook pijpen, vingeren en tongzoenen. Voor de strafbaarheid maakt de leeftijd van de jongen niet uit. Ook een minderjarige jongen van zestien die het met een meisje van veertien doet is strafbaar. Duidelijk? Verder is het natuurlijk gelul om pedofilie te definiëren als éen of andere loze rekensom. De wet kent het begrip pedofiele niet. Naar mijn mening is de definitie van een pedofiel: iemand die seksueel aangetrokken is tot geslachtsonrijpe minderjarigen. |
![]() |
|
Daar ben ik het mee eens.
![]() Maar seksueel kontakt tussen 2 mensen in de leeftijdscategorie 12 tot 16 is niet strafbaar/illegaal. Wel tussen iemand in genoemde leeftijdscategorie, en iemand van 16 jaar of ouder. Maar zelfs dat is nu nog niet zo, omdat de nieuwe wet nog niet van kracht is. Nu ligt de leeftijd nog op 12 jaar. Onder druk van de EU zal Nederland nu die wetten veranderen, iets dat ik heel jammer vind.
||
Citaat:
![]() Leeftijd zegt niet zoveel vind ik. Er zijn behoorlijk geslachtsrijpe meisjes van 12 en geslachtsonrijpe meisjes van 16. En dan heb ik het nog niet over de geestelijke toestand van iemand. Maar zoiets is moeilijk uit te leggen als je iemand niet kent, denk ik. Kijk eens in je omgeving naar concrete situaties van relaties met een groot leeftijdsverschil, vaak is dat nog geeneens zo duidelijk. Iemand van 22 met een meisje van 16 vind ik niet gek.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat houdt in dat er geen lange celstraffen kunnen worden opgelegd en dat er wat onzin als ondertoezichtstellingen en plaatsing in gezinshuizen enz. kan worden opgelegd voor de duur van een jaar. Maar dat iemand van veertien die een meisje van dertien pakt, strafbaar is, staat niet ter discussie. Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Jup wel eens gedaan. Maar goed, dat was meer omdat ze er lichamelijk al een stuk ouder uitzag dan ze eigenlijk is. (en niet omdat ik het serieus zou doen ofzo, vind ik haar eigenlijk toch te jong voor
![]()
|
dat kan toch niet wat er gezegd wordt hier en daar over strafbaarheid, stel een jongen van 18 wordt verliefd op een van 14, en ze hebben sex. De jongen en meisje deden het vanuit liefde, wat heeft dit dan met strafbaarheid te maken???
Het meisje wilde toch. als ie haar dwingt ofzo is het pas een misdrijf lijkt mij......of zeg ik het verkeerd? |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Overigens wordt de soep hier niet zo heet gegeten als zij wordt opgediend. Natuurlijk zal er niemand van zeventien vervolgd worden omdat hij met een meisje van veertien gezoend heeft. De aansprakelijkheid is er echter wél. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op iemand anders TOMMYHILFIGERRR | 16 | 08-01-2012 17:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de manipulatie van het NT Verwijderd | 101 | 26-03-2005 21:14 | |
Liefde & Relatie |
De lange termijn visie - doe jij daaraan? Phileine | 51 | 28-08-2003 20:56 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Psychologie |
In de wereld van een verhaal blijven hangen. Hebben jullie dat ook wel eens? John Sickbock | 17 | 05-05-2002 22:00 | |
Seksualiteit |
Gevoelig onderwerp: pedofilie | 96 | 21-02-2002 12:07 |