Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik bedoelde ook 1e en laatste strophe....typfoutje ![]() ![]() 5e strophe=nuwelduidelijk ![]() ![]() xxx Laatst gewijzigd op 24-04-2002 om 15:46. |
![]() |
|
Ik vind hem zeer mooi!!
Echt super, en wat dat moeilijk engels betreft, de mensjes die t nie snappen moeten dan maar ff een woordenboek pakken he ![]() Kizzz Laura P.s voor de slimmeriken die dalijk gaan vragen of ik echt 14 ben, ja dat ben ik, heb alleen toevallig engelse vrienden en lees veel engelse literatuur. Das schijnbaar erg goed voor je woordenschat ![]() ![]()
||
Thnx voor al de positieve reacties
![]() Citaat:
Ik kan me voorstellen dat bepaalde dingen bekend voorkomen, maar omdat dit gedicht een periode van mijn leven van maanden beslaat, kan ik me moeilijk voorstellen dat anderen ook dit hele proces zo meegemaakt hebben. Het mooiste van dit gedicht vind ik eigenlijk dat ik er iets mee heb af gesloten. Ik had het echt nodig om al de onzin die door mijn hoofdmaalde en de restjes pijn achter me te laten.
|
Mooi geschreven, knap hoe je die ontwikkeling in het gedicht hebt verwerkt!
En nu ik LotR aan het lezen ben, vind ik het leuk dat je trollen, elven en draken erin verwerkt heb ![]()
||
Citaat:
Al die zaken moesten een plaatst hebben. Mijn beste gedichten hebben een lage voorbereidingstijd bewust of onbewust.. en dan komen de woorden op een gegeven moment bij elkaar en worden een gedicht. Fantasy is al langer een onderdeel van mijn leven en ik heb LOTR al jaren geleden gelezen. De draak is meer een oosterse invloed. Eigenlijk heb ik het meeste er niet zo bewust in verwerkt.. er zijn ook dingen geweest in dit gedicht die verbazend waren voor mij en/of die ik later pas opgemerkt heb.
||
Citaat:
er zitten herkenbare delen in (zoiets dan.. )
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Telepathy - I think this is important for science - please help telepathic Vinko medneurolog | 17 | 19-11-2011 00:21 | |
Muziek |
Diffused en I Spoiled it Myself (Lyrics) Glupa | 4 | 05-04-2007 22:33 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] I'll never stop lekker liefje | 3 | 22-02-2003 06:20 | |
Verhalen & Gedichten |
I am... AnTaRTiCa | 3 | 10-12-2001 21:04 | |
Verhalen & Gedichten |
I`m Not Popular, But I Don`t Care vempire | 6 | 19-09-2001 18:57 | |
Verhalen & Gedichten |
gedichten= baby I love you, unanswered love, whiskey dreams vempire | 4 | 30-08-2001 00:40 |