Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2003, 09:05
bitchy
bitchy is offline
hoihoi, ik wil volgend jaar voor een half jaar in engeland gaan wonen en werken. Werk heb ik al, alleen nog geen huis!!!!!!!!

kan iemand me helpen, en me vertellen hoe ik moet zoeken naar woonruimte in engeland??
Oud 15-12-2003, 09:10
Snufje
Snufje is offline
Misschien is het wel belangrijk om de plaats te vermelden waar je het werk hebt gevonden?
Oud 15-12-2003, 09:23
bitchy
bitchy is offline
dat maakt niet uit.
ik kan overal werken.
Oud 15-12-2003, 09:47
Verwijderd
geen voorkeur van plaatsen?
Oud 15-12-2003, 15:15
Verwijderd
Citaat:
bitchy schreef op 15-12-2003 @ 10:23:
dat maakt niet uit.
ik kan overal werken.
dat klinkt als: overal waar een tippelzone is, maar ff reëel, probeer het eens via dat baantje, dat zijn de mensen met contacten...
Oud 15-12-2003, 15:18
belgo
belgo is offline
Ik zou eens in Woking (dat ligt in de provincie Surrey) informeren. Daar zit een grote nederlandse basisschool (PWA School) en er is een grote woonwijk gebouwd door Shell, die destijds hoofdzakelijk door nederlanders bewoond werd.
Woking ligt overigens een half uur onder Londen en er is een uitstekende (voor engelse begrippen dan) treinverbinding met Waterloo Station in Londen.
Er wonen in elk geval behoorlijk wat nederlanders die je misschien verder kunnen helpen en eventueel tijdelijk onderdak kunnen bieden (velen hebben een logeerkamer voor familiebezoek e.d.).

Ik heb zelf een paar jaar in Engeland gewoond, maar dat is alweer zo lang geleden dat ik verder weinig nuttige contacten over heb (iedereen die ik daar kende is alweer verhuisd, want vrijwel alles is op projectbasis).
Oud 17-12-2003, 10:14
bitchy
bitchy is offline
oke, ik zal duidelijker zijn. Ik werk nu bij mc donalds. en dat wil ik daar ook doen. de mc zit ook door heel Engeland, dus dat maakt niet uit. Misschien lichte voorkeur voor NewCastle. maar het maakt me echt niet uit!!!!

ik heb alleen een probleem met woonruimte. Eigenljik zoek ik een kamernet.nl voor engeland.
Oud 18-12-2003, 20:46
Verwijderd
Anders ga je naar Engeland om in een Mc te gaan werken.
Oud 21-12-2003, 12:21
laura1984
laura1984 is offline
hai, ik woon sinds 3 maanden in Engeland, Portsmouth, en ik zou als advies geven dat je eerst heel goed moet uitzoeken wat je wilt, een flat voor je eentje is onbetaalbaar, zeker als je bij mac werkt, wat je wel zou kunnen proberen is om een huis met anderen te delen, maar dat doen eigenlijk voornamelijk alleen studenten en dat is vaak ook niet mogelijk voor een halfjaar..wat je ook zou kunnen overwegen is om bij een hospita te wonen, dus bij een vaak wat oudere vrouw die een kamer over heeft...ga gewoon zoeken op internet onder: letting, shared accomodation, student letting, lodging...etc. Verder kan je bij letting agencies kijken ofdat ze niet-studenten een kamer aan willen bieden...ik woon nu in een huis met 3 andere meiden en betaal 230 pond per maand exlc. gas/electra/water.

Als je nog meer vragen hebt laat het even weten,

Laura
Advertentie

Regels voor berichten