Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2003, 11:24
ratjas
ratjas is offline
als jullie vriendje in jullie vagina klaarkomt? (veronderstelt dat jullie t zonder condoom doen)

is dat gewoon t idee dat jullie lieve lekkere vriend klaarkomt 'dankzij' jullie, of is t erg lekker als dat sperma door de vagina heenraast of is het iets anders??

dit o.a. naar aanleiding van meerdere antwoorden bij andere topics waar ik zagstaan dat cveel meisjes t t lekkerste vinden als hun vriend in hun klaarkomt.....

Laatst gewijzigd op 03-11-2003 om 11:36.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 11:29
Rogue-old
Rogue-old is offline
Ik vind het niet lekker, het is praktisch. haha.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 11:37
Verwijderd
Ten eerste is het nogal onleuk om vlak voor hij klaarkomt op te houden, dus dan liever erin he .

Het sperma dat erin komt voel je nauwelijks, alleen als het echt keihard spuit, maar je voelt wel de penis wiebelen en allerlei dingen doen op dat moment, en dat is leuk.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 12:16
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 03-11-2003 @ 12:37:
Ten eerste is het nogal onleuk om vlak voor hij klaarkomt op te houden, dus dan liever erin he .

Het sperma dat erin komt voel je nauwelijks, alleen als het echt keihard spuit, maar je voelt wel de penis wiebelen en allerlei dingen doen op dat moment, en dat is leuk.
Jep, en ook een klein beetje opzwellen een halve seconde voordat ie ook echt begint te spuiten... Heerlijk!
Oud 03-11-2003, 12:26
droppie
droppie is offline
ik voel het soms niet eens (dat het sperma eruit komt bedoel ik dan hè) dattie klaarkomt merk je wel
ik vind het niet zo zeer het sperma wat dan in je zit fantastisch, maar het idee erachter dat je vriendje in je klaarkomt...hmmm.....dat kan niet vaak genoeg zijn!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 12:32
Dark Angel
Dark Angel is offline
Het is meer hoe hij helemaal is op dat moment. Stevig vastgrijpt en.. mm.
Oud 03-11-2003, 12:48
Gothic
Gothic is offline
Ik voel het niet, hoogstens het kloppen en het daarna inkrimpen, maar verder niets... ook kan je het wel aan z'n gezicht zien
Oud 03-11-2003, 12:57
droppie
droppie is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 03-11-2003 @ 13:32:
Het is meer hoe hij helemaal is op dat moment. Stevig vastgrijpt en.. mm.
ja idd...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 14:20
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
ik voel helemaal niets van het feit dat hij klaarkomt. het is voor mij gewoon het feit dat het lekker is om hem in mij te voelen en een leuk idee dat het voor hem blijkbaar ook lekker is, want hij komt er van klaar. Daarbij is het gewoon lekker om klaar te komen en leuk om hem te zien klaarkomen als die lichamen helemaal in elkaar verstrengeld zijn...lekker intiem enzo.
Oud 03-11-2003, 15:31
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 03-11-2003 @ 12:37:

Het sperma dat erin komt voel je nauwelijks, (...)
Dus wel.
Oud 03-11-2003, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 03-11-2003 @ 16:31:
Dus wel.
Oke, herformulering: Het sperma dat erin komt voel ik nauwelijks
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 15:34
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 03-11-2003 @ 16:32:
Oke, herformulering: Het sperma dat erin komt voel ik nauwelijks
Dat is beter. Ja, het is niet zo dat het hetzelfde voelt als een tuinslang in je vagina (spreekwoordelijk geconcludeerd), maar ik voel het wel degelijk in mij spuiten hoor, en gelukkig maar.
Oud 03-11-2003, 15:44
juno
juno is offline
Wat je voelt is dat het allemaal nog iets dikker en harder en warmer word, het gaat kloppen en je wordt wel erg nat opeens, maar het spuiten zelf ( serieus: de afdeling spriets spriets?) is me nooit zo opgevallen.

Toch eens op letten...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 16:06
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
juno schreef op 03-11-2003 @ 16:44:
Wat je voelt is dat het allemaal nog iets dikker en harder en warmer word, het gaat kloppen en je wordt wel erg nat opeens, maar het spuiten zelf ( serieus: de afdeling spriets spriets?) is me nooit zo opgevallen.

Toch eens op letten...
Jawel, ik voel dat. Eerst het harder worden, dan het kloppen en dan een warme golf. Bijna kunst, zo mooi.
Oud 03-11-2003, 16:24
juno
juno is offline
Tuurlijk, warmte en nattigheid. Maar ik voel geen gesprietsspriets. Ik voel het wel dat er iets uit is en in me zit, maar zoals je het er in je mond echt live kunt voelen uitspuiten, dat voel ik daar niet.

Ik denk dat we het daarvoor te diep doen. Hmm, misschien ideetje...

Laatst gewijzigd op 03-11-2003 om 16:52.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 20:56
Nona
Nona is offline
Het gevoel opzich is niets bijzonders, het is echt niet een bijzonder lekker gevoel ofzo (naar mijn idee), maar het idee gewoon... Zo intiem, dat is gewoon een uiting van liefde. Helemaal in elkaar op gaan.

Filosofisch...
Oud 04-11-2003, 12:51
Verwijderd
Citaat:
zootjuh schreef op 03-11-2003 @ 13:26:
ik voel het soms niet eens (dat het sperma eruit komt bedoel ik dan hè) dattie klaarkomt merk je wel
ik vind het niet zo zeer het sperma wat dan in je zit fantastisch, maar het idee erachter dat je vriendje in je klaarkomt...hmmm.....dat kan niet vaak genoeg zijn!
Juistem
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 20:09
Verwijderd
Citaat:
zootjuh schreef op 03-11-2003 @ 13:26:
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 20:26
Choke
Choke is offline
me vriendin heeft het lieverd niet, omdat ze bang is dat ze zwanger raakt? maar ze slikt de pil?? maar ik dring niet aan, het is niet leuk voor haar, als ze steeds in haar achterhoofd houdt dat ze zwanger kan raken.. tsjah..
Oud 05-11-2003, 20:48
Vee
Vee is offline
Citaat:
juno schreef op 03-11-2003 @ 17:24:
Tuurlijk, warmte en nattigheid. Maar ik voel geen gesprietsspriets. Ik voel het wel dat er iets uit is en in me zit, maar zoals je het er in je mond echt live kunt voelen uitspuiten, dat voel ik daar niet.

Ik denk dat we het daarvoor te diep doen. Hmm, misschien ideetje...
Ja leuk is dat, als hij in je mond komt, gewoon omdat je het dan echt helemaal kan voelen, ik kwam de eerste paar keer niet meer BIJ...
Oud 05-11-2003, 21:17
juno
juno is offline
Citaat:
Choke schreef op 05-11-2003 @ 21:26:
me vriendin heeft het lieverd niet, omdat ze bang is dat ze zwanger raakt? maar ze slikt de pil?? maar ik dring niet aan, het is niet leuk voor haar, als ze steeds in haar achterhoofd houdt dat ze zwanger kan raken.. tsjah..

Dan ontneemt ze jullie voor niks een heel fijn moment in een vrijpartij. Als zij de pil niet vergeet, is de kans op zwangerschap echt heel erg klein. Ik vond het eerst ook eng, om te vertrouwen op de pil. Hoe kon zo'n klein wit tabletje daar nou enige invloed op hebben. Ik werd toch ook nog gewoon eens in de maand ongetsteld?

Maar na een paar maanden ontdek je dat het wel werkt, en ga je erop leren vertrouwen. Jullie kunnen toch moeilijk zo doorgaan?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 06:54
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 05-11-2003 @ 22:17:
Dan ontneemt ze jullie voor niks een heel fijn moment in een vrijpartij.
Maar na een paar maanden ontdek je dat het wel werkt, en ga je erop leren vertrouwen. Jullie kunnen toch moeilijk zo doorgaan?
Jeetje, laat ze toch. Ik kan me heel goed voorstellen dat ze daar bang voor is. Dat was ik ook. En zoals je zelf al zegt: na een paar maanden ontdek je dat het wel werkt en ga je erop leren vertrouwen... dat moment komt vanzelf wel, maar waarom dan forceren?
Je kan makkelijk zo doorgaan. Waarom niet? Als zij maar achter deze manier/beslissing staan.. En het kan nog steeds een heel fijn moment zijn als hij niet in haar klaar komt. Believe me.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 15:46
Choke
Choke is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 06-11-2003 @ 07:54:
Jeetje, laat ze toch. Ik kan me heel goed voorstellen dat ze daar bang voor is. Dat was ik ook. En zoals je zelf al zegt: na een paar maanden ontdek je dat het wel werkt en ga je erop leren vertrouwen... dat moment komt vanzelf wel, maar waarom dan forceren?
Je kan makkelijk zo doorgaan. Waarom niet? Als zij maar achter deze manier/beslissing staan.. En het kan nog steeds een heel fijn moment zijn als hij niet in haar klaar komt. Believe me.
k zal het haar nog eens voorleggen, k zelf heb er niet zo'n problemen mee, maar het lijkt me toch leuker als het wel kan natuurlijk. maar IS het dan ook zo erg te vertrouwen?
Oud 06-11-2003, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Choke schreef op 06-11-2003 @ 16:46:
k zal het haar nog eens voorleggen, k zelf heb er niet zo'n problemen mee, maar het lijkt me toch leuker als het wel kan natuurlijk. maar IS het dan ook zo erg te vertrouwen?
Als ze 'm netjes elke dag op dezelfde tijd slikt is het voor 99,8 % veilig, dat wil zeggen dat als 1000 vrouwen die de pil gebruiken een jaar lang regelmatig sex hebben, er aan het eind van dat jaar 2 zwanger zijn. En dat zijn dan meestal nog vrouwen die 'm onregelmatig slikten...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 16:56
Choke
Choke is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 06-11-2003 @ 16:48:
Als ze 'm netjes elke dag op dezelfde tijd slikt is het voor 99,8 % veilig, dat wil zeggen dat als 1000 vrouwen die de pil gebruiken een jaar lang regelmatig sex hebben, er aan het eind van dat jaar 2 zwanger zijn. En dat zijn dan meestal nog vrouwen die 'm onregelmatig slikten...
hmm.. k moet haar dit topic een laten lezen..
Oud 07-11-2003, 15:57
Verwijderd
ik vind het nogal onpraktisch, aangezien ik de binnekant schoon moet gaan maken, en ik ben altijd (onnodig) bang om zwanger te raken als ik dan de volgende dag de pil per ongeluk n uurtje later slik.
maar het is wel lekkerder zonder condoom
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten