![]() |
|
![]() |
ik voel helemaal niets van het feit dat hij klaarkomt. het is voor mij gewoon het feit dat het lekker is om hem in mij te voelen en een leuk idee dat het voor hem blijkbaar ook lekker is, want hij komt er van klaar. Daarbij is het gewoon lekker om klaar te komen en leuk om hem te zien klaarkomen als die lichamen helemaal in elkaar verstrengeld zijn...lekker intiem enzo.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Tuurlijk, warmte en nattigheid. Maar ik voel geen gesprietsspriets. Ik voel het wel dat er iets uit is en in me zit, maar zoals je het er in je mond echt live kunt voelen uitspuiten, dat voel ik daar niet.
Ik denk dat we het daarvoor te diep doen. Hmm, misschien ideetje... Laatst gewijzigd op 03-11-2003 om 16:52. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dan ontneemt ze jullie voor niks een heel fijn moment in een vrijpartij. Als zij de pil niet vergeet, is de kans op zwangerschap echt heel erg klein. Ik vond het eerst ook eng, om te vertrouwen op de pil. Hoe kon zo'n klein wit tabletje daar nou enige invloed op hebben. Ik werd toch ook nog gewoon eens in de maand ongetsteld? Maar na een paar maanden ontdek je dat het wel werkt, en ga je erop leren vertrouwen. Jullie kunnen toch moeilijk zo doorgaan? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kan makkelijk zo doorgaan. Waarom niet? Als zij maar achter deze manier/beslissing staan.. En het kan nog steeds een heel fijn moment zijn als hij niet in haar klaar komt. Believe me. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Meisje is heel onduidelijk in haar gevoelens. Wat nu? Studerende | 5 | 08-11-2010 18:29 | |
Liefde & Relatie |
Vinden jullie dit OK? Lady Psychè | 56 | 26-11-2004 23:54 | |
Liefde & Relatie |
jongen kleiner als het meisje.... slimmieslak | 62 | 18-08-2003 10:31 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik hier mee? stefanietje | 5 | 16-03-2003 22:14 | |
De Kantine |
nieuwe clip : christina aguilera [ofzo?]wat vinden jullie ervan?/ devilcat | 2 | 15-10-2002 21:51 | |
Seksualiteit |
Schuldgevoelens Rick18 | 16 | 15-02-2002 13:50 |