Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Snap eik niet zo goed waarom hij jou niet lief vind doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Kusjes, knuffeltjes, aandacht, belangstelling, verwennen, troosten, laten voelen dat je van hem houdt, hem vertellen wat je leuk vindt aan hem, aan jullie. Niet gemene rotopmerkingen maken, hem beledigen. Je hoeft het heus niet altijd met hem eens te zijn, maar altijd die jongen afkraken is niet lief. Katten over weetikveel is niet lief. Klagen en zeuren over zijn fouten en gebreken is niet lief. Bedoel je dat? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en hij is snel semi-beledigd (dat heeft hij echt uitgevonden) Ik kat niet, en ik zeur en klaag niet over zijn fouten. Ik heb het er een keer over en dan is het goed. Zand erover. En ik kraak hem niet af, zelfs niet als hij voor de 17de keer zegt dat hij geen cd's meer zal kopen, en dan de volgende dag weer trots komt vertellen dat hij 2 nieuwe heeft... zelfs dan niet... |
![]() |
|
Aandacht geven, belangstelling tonen.
En dan niet alleen knuffelen enz (maar ook niet te weinig ![]() hele kleine dingen kunnen ook heel veel doen... Vragen naar zijn dag, een smsje sturen als hij een tentamen oid heeft, iets spontaans doen waar ik nu geen voorbeeld van kan geven. ![]() Laten merken dat hij belangrijk voor je is, maar niet elke dag opnoemen waarom hij oh-zo leuk is, en hoe perfect jullie wel niet bij elkaar passen. Ik zou het iig vervelend vinden om dat elke dag te horen, dan zal het al snel als geslijm klinken... Iig niet overdreven je best doen om te laten merken hoe lief je wel niet bent, doe het spontaan, uit jezelf, en niet omdat je aan zijn eisen wilt voldoen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Volgensmij wat ik heb gelezen doe jij gewoon lief hoor..
Lief zijn is voor mij lekker knuffelen wat complimentje.. af en toe een lief smsje of mailtje..soms een spontaan cadeautje of lief briefje.. zulek dingen.. of idd ineens bellen etc..
|
heb je het al aan hem gevraagd?
tja.. wat is lief zijn. ik smolt vanmorgen toen ik in de trein terugging naar huis. ik kreeg een smsje 'egbert heeft een boodschap onder zijn vleugel' (egbert is mn knuffel-eend ![]() dus ik kijken, zat er een heel lief briefje onder zijn vleugel. dat soort dingetjes zijn lief. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Laten merken dat je om iemand geeft, op wat voor manier dan ook, is lief.
Als jij 'm wel knuffelt maar hem ook voortdurend af zit te katten ofzo, dan kan ik me wel voorstellen dat-ie dat niet lief vindt... maar als je dat niet deed, tja, misschien was-ie gewoon een beetje chagrijnig. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik doe het niet bewust, maar ik moet dan echt wat kwijt, maar ik let er al op, vanaf vandaag dan... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik weet niet wat ze wil en wat ik moet doen crashb | 14 | 26-02-2015 21:52 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Liefde & Relatie |
Hoe sterk is liefde? bracelance | 19 | 21-11-2002 15:46 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen om dit te veranderen? Verwijderd | 30 | 06-11-2002 14:46 | |
Liefde & Relatie |
raar verhaal; wat moet ik doen? ~- Anakin -~ | 4 | 29-09-2002 12:42 |