Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik had dit probleem ook.
Het beste, en wat IK ook gedaan heb, is eerst alles wat je niet gebruikt van de computer deïnstalleren en daarna windows (ik weet niet wat voor een versie jij hebt) opnieuw installeren. Ik heb dit gedaan en daarna werkte het spel perfect. Want toen ik nog niet windows opnieuw had geïnstalleerd liep het spel bij mij vast. Dus: -Deïstalleer alles van je computer (behalve windows zelf ![]() -Installeer Windows opnieuw -Wanneer dit gedaan is formateer alle schijven behalve waarop Windows staat -Installeer het spel -Eventueel download je de driver van je videokaart.(je moet wel eerst je ''oude''cdrom videosoftware installeren, en daarna de nieuwere versie)(in ieder geval bij Nvidia) (www.nvidia.com www.hercules.com www.ati.com www.vodoo.com) -Ga daarna naar Windows Update (http://v4.windowsupdate.com/nl/default.asp) download en installeer alle updates die je kan installeren (bij mij kan ik Service pack 1 niet installeren ![]() -Als dit gedaan is herstart de computer en dan moet ie het waarschijnlijk wel weer doen. Er is ook en Nederlandse CoD site www.callofduty.nl De Engelse officiële site is www.callofduty.com en daar vind je nog meer links e.d.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik bekijk de site nadat ik heb gevoetbald ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mjeh.. maar hij doet het eindelijk.. moest even een command line achter mn snelkoppeling doen (en nee... ik kom enkel net thuis van het uitgaan... wees gerust) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Geluidsprobleem met Call of Duty tommiegun | 3 | 20-10-2004 09:25 |