Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2003, 21:17
Verwijderd
Ik weet niet of het hier mag/kan. Maar ik heb vandaag dus Call of Duty gekocht (CoD).
Singe player zalig uitgespeeld en ging maar aan het serieuse werk beginnen nl multiplayer (MP).
Hij doet een beetje vaag en ik probeer het opnieuw.. krijg ik het volgende:
It appears Call of Duty did not quit properly the last time it ran.
Do you want to run the game in save mode?

This is recommended for most people.
It will change your system settings but not your controls.

Maakt niet uit of ik voor safe mode of niet kies want ik krijg dus dat o zo mooie laadschermpje.. ik denk dat kreng doet het eindelijk...plof...

CoDMP.exe heeft fouten gegenereerd en wordt afgesloten door windows. U dient dit programma opnieuw op te starten.

Er wordt een foutenlogboek gemaakt.

Nou.. ok dan maar.. elke keer krijg ik de error... maar het lukt niet. ik ga dus maar even dat logboek bekijken (dat dus niet eens in mijn CoD directory staat 0_o)

Maar via via ben ik eraan gekomen.. weinig nuttigs eigenlijk..:

Type gebeurtenis: Informatie
Bron van gebeurtenis: DrWatson
Categorie van gebeurtenis: Geen
Gebeurtenis-ID: 4097
Datum: 7-11-2003
Tijd: 19:44:09
Gebruiker: n.v.t.
Computer: SG-BENEDEN
Beschrijving:
De toepassing , , heeft een fout gegenereerd De fout is opgetreden op 07-11-2003 om 19.44.09.640 De gegenereerde uitzondering is c0000005 op adres 0044B1AA (<nosymbols>)

gegevens laat ik maar achterwegen...
Ik heb het spel gereinstalled... geuninstalled en alle mappen verwijderd en weer geprobeerd... ik heb de CoDMP.exe van een maat gekregen en die ermee verplaatst.. en weer dezelfde fout.

Ik weet dat het spel nog maar net uit is maar ja.. als je iets zou weten... en als je nog meer moet weten en je me daarmee kan helpen geef ik je de info graag..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2003, 21:27
Korsakoff
Korsakoff is offline
ff de Mp patch downloaden van internet
Oud 07-11-2003, 21:50
Verwijderd
Citaat:
feessie schreef op 07-11-2003 @ 22:27:
ff de Mp patch downloaden van internet
die kan ik dus nergens vinden : / en ik kan niet eens in mp zelf komen....

link plz plz o pletty plz
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 10:11
tommiegun
tommiegun is offline
Ik had dit probleem ook.

Het beste, en wat IK ook gedaan heb, is eerst alles wat je niet gebruikt van de computer deïnstalleren en daarna windows (ik weet niet wat voor een versie jij hebt) opnieuw installeren.
Ik heb dit gedaan en daarna werkte het spel perfect.
Want toen ik nog niet windows opnieuw had geïnstalleerd liep het spel bij mij vast.

Dus:
-Deïstalleer alles van je computer (behalve windows zelf )
-Installeer Windows opnieuw
-Wanneer dit gedaan is formateer alle schijven behalve waarop Windows staat
-Installeer het spel
-Eventueel download je de driver van je videokaart.(je moet wel eerst je ''oude''cdrom videosoftware installeren, en daarna de nieuwere versie)(in ieder geval bij Nvidia)
(www.nvidia.com www.hercules.com www.ati.com www.vodoo.com)
-Ga daarna naar Windows Update (http://v4.windowsupdate.com/nl/default.asp) download en installeer alle updates die je kan installeren (bij mij kan ik Service pack 1 niet installeren )
-Als dit gedaan is herstart de computer en dan moet ie het waarschijnlijk wel weer doen.

Er is ook en Nederlandse CoD site www.callofduty.nl
De Engelse officiële site is www.callofduty.com en daar vind je nog meer links e.d.
Oud 08-11-2003, 10:44
Verwijderd
Citaat:
tommiegun schreef op 08-11-2003 @ 11:11:
Ik had dit probleem ook.

Het beste, en wat IK ook gedaan heb, is eerst alles wat je niet gebruikt van de computer deïnstalleren en daarna windows (ik weet niet wat voor een versie jij hebt) opnieuw installeren.
Ik heb dit gedaan en daarna werkte het spel perfect.
Want toen ik nog niet windows opnieuw had geïnstalleerd liep het spel bij mij vast.

Dus:
-Deïstalleer alles van je computer (behalve windows zelf )
-Installeer Windows opnieuw
-Wanneer dit gedaan is formateer alle schijven behalve waarop Windows staat
-Installeer het spel
-Eventueel download je de driver van je videokaart.(je moet wel eerst je ''oude''cdrom videosoftware installeren, en daarna de nieuwere versie)(in ieder geval bij Nvidia)
(www.nvidia.com www.hercules.com www.ati.com www.vodoo.com)
-Ga daarna naar Windows Update (http://v4.windowsupdate.com/nl/default.asp) download en installeer alle updates die je kan installeren (bij mij kan ik Service pack 1 niet installeren )
-Als dit gedaan is herstart de computer en dan moet ie het waarschijnlijk wel weer doen.

Er is ook en Nederlandse CoD site www.callofduty.nl
De Engelse officiële site is www.callofduty.com en daar vind je nog meer links e.d.
Ey. Ontzettend bedankt. Maarja.. hier werken we dus met verschillende account.. zal het dan ook werken als ik alleen het spul van mijn account eraf gooi? En dan windows erover heen installeer...

Ik bekijk de site nadat ik heb gevoetbald bedankt iig
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 10:52
Verwijderd
Citaat:
tommiegun schreef op 08-11-2003 @ 11:11:
(bij mij kan ik Service pack 1 niet installeren )

moet je xp maar kopen
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 12:56
Rakshasa
Rakshasa is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 07-11-2003 @ 22:17:
Ik weet niet of het hier mag/kan. Maar ik heb vandaag dus Call of Duty gekocht (CoD).
Singe player zalig uitgespeeld en ging maar aan het serieuse werk beginnen nl multiplayer (MP).
Warezlamer
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Rakshasa schreef op 08-11-2003 @ 13:56:
Warezlamer
?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 14:38
Rakshasa
Rakshasa is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 08-11-2003 @ 14:10:
?
Mja. Vandaag gekocht en de singleplayer was zalig. Dat ruikt nogal naar een warezversie voor de Singleplayer. Verder geen kritiek, misschien een beetje dat mensen meestal alleen games kopen voor de Multiplayer.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Rakshasa schreef op 08-11-2003 @ 15:38:
Mja. Vandaag gekocht en de singleplayer was zalig. Dat ruikt nogal naar een warezversie voor de Singleplayer. Verder geen kritiek, misschien een beetje dat mensen meestal alleen games kopen voor de Multiplayer.
Doe ik meestal ook... het ging er meer om dat ik me zo verheugde op de multiplayer

Ik wou gewoon alle wapens even gehad hebben, de maps.. Beetje voorbereiding. maarja... als je niet online kan spelen heb je er verdomd weinig aan...
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 15:49
Rakshasa
Rakshasa is offline
Het geeft ook niet. Ik heb hem niet eens legaal. Multiplayer.. hmja, ik weet niet. Het lijkt me niet mijn ding.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 02:40
Verwijderd
Citaat:
Rakshasa schreef op 08-11-2003 @ 16:49:
Het geeft ook niet. Ik heb hem niet eens legaal. Multiplayer.. hmja, ik weet niet. Het lijkt me niet mijn ding.
illegaal

mjeh.. maar hij doet het eindelijk.. moest even een command line achter mn snelkoppeling doen (en nee... ik kom enkel net thuis van het uitgaan... wees gerust)
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 02:48
Rakshasa
Rakshasa is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 09-11-2003 @ 03:40:
illegaal
Helemaal met je eens. Ik ben ook lame.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten