![]() |
|
Ik heb een probleem met het geluid van Call of Duty.
Het zit namelijk zo: Ik heb Call of Duty (legaal) en Call of Duty (**KUCH**)(niet lezen ![]() Maar als ik ze allebei geïnstalleerd heb, en een nieuwe game geladen is zegt het; ".... sound files are missing or in a bad format". Ik heb het al op een nederlandse Call of Duty fanpage gevraagd, maar die geven niet nuttige informatie, namelijk dezelfde informatie als hier (registreer je wel voor de zekerheid). Maar ik heb net zelf bedacht, het ligt aan "Service Pack", want ik heb Service Pack 2 en mn pa Service Pack 1. Maar ligt het hier inderdaad aan? En als er een patch voor is, ben ik een en al oor ![]() (Weet niet 100% zeker het bij Games of bij S&M moet, als het bij S&M moet, moet een moderator wel ff een PM sturen dat het verplaatst is, anders typ ik weer een heel bericht daar.) Hoop jullie goed geïnformeerd te hebben, en ik hoor/zie het wel. MzzL p.s er zit wel een mini krasje op cd1 van de 1e CoD (Call of Duty) en ik kon het vroeger WEL spelen. Off-topic een leuke MP is er bij.
|
![]() |
||
Citaat:
Maar zelfs mn legale Call of Duty geeft sound problems aan. En op de laptop van mn neef deed ie het wel gewoon. Waarschijnlijk dus Service Pack.
|
![]() |
|
|