![]() |
|
En ik dacht altijd dat meisjes de koninginnen der subtiliteit waren
![]() GEBRUIK DAT DAN OOK! (alleen dan iets minder subtiel zodat hij het ECHT wel door heeft ![]()
|
Verwijderd
|
Je zou eens het knuffelen iets intiemer kunnen maken, met je onderlichaam zacht tegen het zijne wrijven... als je wil dat hij je borsten streelt ónder je t-shirt, dan doe je gewoon je t-shirt uit... en dan is het wel leuk om hem ook half te ontbloten, lig je lekker met je huid tegen elkaar... en dan kun je eens met je hand over zijn geslachtsdeel wrijven, over zijn broek of in zijn broek of ook nog in zijn boxer, wat jij wilt... maar geloof me, als je denkt 'nu wil ik verder', dan weet je toch vanzelf al wel hóé je verder wil. Vergeet niet om ondertussen hem de kans te geven om te zeggen dat hij dat nog niet wil...
|
![]() |
|
Zeg het. Als je het met hem wilt doen, moet je op zijn minst dapper genoeg zijn om de woorden uit te spreken. Wil je anders sex zonder woorden, zonder overleg, zonder vragen, zonder navragen? Als je verder wilt, dan komt dat omdat je opgewonden wordt, en dat merkt hij wel aan je, maar als je het zegt, is dat nog duidelijker.
Een hele goede hint is aan zijn shirt beginnen te sjorren, en aan zijn broeksriem morrelen. En geloof me, bij de woorden: ik wil meer, ik wil je, alsjeblieft, vrij met me, houdt geen enkele jongen het droog. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ontopic: Het gebeurde bij mij vanzelf. Je ligt bijelkaar, het ene moment lig je te zoenen, het andere moment ga je met je warme handen onder z'n shirt. Momentje daarna wrijf je met je hand een beetje over z'n geslachtsdeel heen en wat plezierige momenten zullen volgen...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
haha, thnx ![]() maar ja daar zal ik dan maar eens gaan op letten ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Hoe ga ik naar VWO???? ruuubenn | 6 | 10-10-2011 05:47 | |
Psychologie |
zeurende mensen, negatieve praatjes hoe ga ik er mee om? polleke21 | 2 | 12-05-2010 15:06 | |
Algemene schoolzaken |
Niveau Lager, Hoe ga je hiermee om ?? WietseBoersma | 4 | 30-06-2004 15:11 | |
Software & Hardware |
IP-begrijp nog altijd niet hoe ik de die van een ander kan zien! Peace | 3 | 13-10-2003 12:51 | |
Liefde & Relatie |
ik ben verliefd...hoe ga ik het hem duidelijk maken sherine | 7 | 24-03-2003 13:06 | |
Psychologie |
Hoe ga je met trauma's om? Zxc | 13 | 24-02-2002 21:04 |