Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Humor is subjectief. Ik weet mijn hele leven lang al dat ik een aparte vorm van humor heb. Als ik er om kan lachen deel ik het. Als jij er om kunt lachen vind ik dat fijn. Als je er niet om kunt lachen, jammer, maar ik ga me niet aanpassen aan jouw humor. Hint: ignore list, en mazzel! Citaat:
Hehe, oud zeer? GNUf & Peace, J.
|
Ik snap dat niet, hè. Een nieuw soort schoenen, allemaal rennen naar de winkel. Dan ben je hot, en dan ineens weer not, en dan moet je weer nieuwe.
En een beetje variatie in de winkels is ook te veel gevraagd. Potverdriedubbeltjes.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, ik vind het echt irritant dat er overal puntschoenen zijn en bah. Gelukkig gaan skateschoenen enzo niet zo met de mode mee ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar ik ben nogal kritisch. Ik hoop dat ronde neuzen weer in worden, want dan kan ik ook weer eens leuke schoenen kopen (schoenen die ík leuk vind bedoel ik dan). |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Schoenen van Kobi Levi Verwijderd | 32 | 09-11-2012 16:12 | |
De Kantine |
Saai zu Eins #1665 Verwijderd | 500 | 17-06-2012 18:20 | |
Lifestyle |
i like 2006 crazy discount !! 100grid | 1 | 11-02-2006 08:28 | |