|
|
Bekijk resultaten poll: Wat doe je als je een cadeau voor je verjaardag hebt gehad wat je niet leuk vindt? | |||
Eerlijk zeggen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 9.41% |
Doen alsof je het helemaal geweldig vindt |
51 | 60.00% |
Achterhalen waar het vandaan komt en stiekem terugbrengen |
3 | 3.53% |
Anders namelijk.... |
23 | 27.06% |
Aantal stemmers: 85. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Anders. Als ik het uitpak, zeg ik meestal wel dat ik het leuk vind, maar niet dat ik het geweldig vind. De mensen die me goed kennen, zien toch wel aan me of ik iets niet leuk vind of wel, dus dan zeggen ze er vanzelf iets van. Als ze het dan vragen, ben ik wel eerlijk. Tegen (semi-)onbekenden houd ik de schijn wel op, en leg ik het gewoon weg zodat ik het nooit zie
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik reageer nooit negatief, maar ik laat mijn uitbundigheid wel afhangen van wat ik krijg. Als ik iets krijg waar ik geen hol aan vind, dan bedank ik, probeer er een schamele glimlach uit te persen en ga snel over op een ander onderwerp
![]()
|
![]() |
Anders namelijk, dat hangt er van af wie het geeft. Als diegene zelf enthousiast is over het cadeau vind ik het sneu om te zeggen dat ik het niet mooi vind. Dan probeer niet te laten merken hoe ik er over denk. Ik ga niet overdreven blij doen, dat kan ik niet en dan is denk ik duidelijk te merken dat ik het niet meen.
Mijn moeder gaf me een keer een verschrikkelijk kado en deed daar heel enthouasiast bij. Ik probeerde positief te reageren maar ik kon het echt niet. Het enige wat ik kon bedenken om te zeggen was 'nou, leuk....'. Later bleek dat ze dat met opzet had gedaan, en mijn echte kado kreeg ik later. |
![]() |
||
Citaat:
Heb even een eigen mening ofzo ![]() ![]()
|
Anders namelijk:
Het ligt eraan van wie ik het krijg: als het van een vriend/oom/tante, etc. is, zou ik eerlijk zeggen wat ik ervan vind. Als ik van 'een ouder iemand' (in de zin van 80-90 jaar oud) 1 of ander afschuwelijk ouderwets beeldje zou krijgen, zou ik doen alsof ik het geweldig vind. Ik vind gewoon dat je het dan niet kan maken te zeggen dat je het niks vindt, omdat ik denk dat zij daar wel mee zouden zitten.
|
doen alsof je t helemaal geweldig vind
al1 danzonder helemaal ben gwoon tevreden als t niet leuk is, tenzij bij me fam ofzow, dan ben ik neutraler. Dan geef ik ze t id dak t nie egt zow leuk vin en tegen de tijd da ze dat btje door hebben, dan geef ik ze t id dat dat juist niet zo is. Oftewel; helemaal liegen kan ik niet, maar doe het was ![]() ik denk dat je diegene wel goed moet kennen (of juist haten ofzow ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Cadeau Topic #4 x-spekkie-x | 309 | 21-11-2012 14:00 | |
Eten & Drinken |
leuk cadeau jett | 1 | 12-03-2009 10:16 | |
Psychologie |
cadeau voor psychotische vriendin??? mira_love | 18 | 05-09-2006 20:59 | |
De Kantine |
spelletje met cadeautjes... Gothic | 10 | 22-11-2004 16:30 | |
De Kantine |
Wat is het leukste/stomste wat je als cadeau hebt gehad? RayMania | 49 | 12-09-2004 16:25 | |
Lifestyle |
Cadeautjes Fleur | 5 | 06-04-2004 10:36 |