Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
wel lullig dat hij zei dat je lelijk was zoiets kan behoorlijk hard aankomen.. maar tuurlijk mag je em nog best wel leuk vinden alleen de kans is toch niet zo groot dat je hem weer s een keer ziet en zoals hij al zei hij heeft een vriendin... maak je dr maar niet druk om.. k zou zeggen ga gwn eerst lkkr met vriendinnen op stap of de stadt in jongens komen later nog wel s
![]()
|
![]() |
tuurlijk mag je em nog best wel leuk vinden alleen de kans is toch niet zo groot dat je hem weer s een keer ziet
t probleem is alleen dat ik hem in de zomervakantie juist WEL weer zie.. en hij zei laatst dat hij het spannend zou vinden als hij met mij mocht gaan.. maar bedankt voor jullie reacties.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maakte ze er idd zelf van hoor! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() stuur maar door naar psychologie ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verliefd op mijn beste vriend en een vriend van mijn vriendje xwebelieve | 7 | 17-07-2012 13:19 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Liefde & Relatie |
een relatie hebben maar verliefd op een ander meisje833 | 53 | 08-09-2005 13:51 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op mijn beste vriend Madita | 12 | 26-08-2004 09:28 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een leraar.. Suzy Q | 47 | 07-11-2003 15:24 | |
Psychologie |
de vakantie van men leven, maar nu... vedetje | 7 | 20-08-2003 18:59 |