|
|
Bekijk resultaten poll: Moeten er bij voetbal camera's komen om de scheidsrechter te helpen? | |||
ja, vind van wel |
![]() ![]() ![]() ![]() |
26 | 66.67% |
nee, zoals het nu is is het goed |
10 | 25.64% |
geen mening |
3 | 7.69% |
Aantal stemmers: 39. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
En ff link van een ouder topic http://forum.scholieren.com/showthre...hlight=cameras misschien heb je er wat aan
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Vind van wel, zo worden het aantal verkeerde beslissingen terug gebracht. Dit kan invloed hebben op de uitslag van de wedstrijd. Nadeel natuurlijk wel is dat de tijd die de scheids in beslag neemt wel van de wedstrijdtijd af gaat. Mot je dus weer meer blessuretijd er bij tellen.
|
Is het trouwens niet zo dat er steeds meer crusiale fouten worden gemaakt omdat voetballers fysiek steeds sterker zijn tegenwoordig?!
Dan zouden scheidsrechters misschien eens na gaan moeten denken om ook sneller te worden en dus fysiek wat meer te gaan trainen en mee gaan met de tijd.
||
Citaat:
nu weer even terug. Lijkt het niet alsof er steeds meer fouten worden gemaakt? omdat er nu veel meer voetbal op tv is als 20 jaar terug. Toen werden er ook fouten gemaakt, zelfs fouten die volgens mij de Belgen het E/WK hebben gekost. en de NOS had ooit "IJzeren Rinus" weet iemand wat daar mee aan de hand is?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Is idd ook waar.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb over voor mijn schriftelijk nederlands voor mijn havo-examen het onderwerp, "de electronische scheidsrechter"
In de usa worden vooral bij de nfl (american football) veel gebruikt gemaakt van camera's om tekijken of het wel of niet overtreding waren. Een italiaanse ex-coach vond ( wat ik ook vind) dat ook een camera niet echt precies kan zijn ook die kan het oog bedriegen. Hij was er voor om soort laser in het doel te plaasten en als de bal dan echt over die lijn is dat dat wordt aan gegevn en zoalng de bal nog in de baan is niet. voor buitenspel had hij ook een goed idee. er moest een chip in de bal en in de voetbalschoenen. en dan kon je je nooit meer vergissen in buitenspel ik wee tniet meer precies hoe dat inelkaar zat.
||
Citaat:
|
![]() |
|
IJshockey taferelen hoef ik niet zo nodig eigenlijk. (laser op de doellijn
![]() Straks krijgen we nog een sirene te horen bij elk doelpunt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Supporters moeten juichen en niet de speakers in een stadion.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De supporters komen nu boven het gejuich uit en de speaker is nauwlijks te verstaan.
|
ik vind dat het bij doelpunten en penaltys wel moet
als je die wil afkeuren op grond van bijvoorbeeld eventueel buitenspel en schwalbes maar als je het echt bij alles gaat doen, waar ligt dan de grens, en dat haalt alle charme van de spelen van het volk (voetbal) weg
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
De Sfeer word steeds minder in de stadions Kale | 34 | 24-04-2003 20:52 |