Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En mijn baas is cathy, zij staat boven de supervisors, waar er twee van zijn.. die ene was heel aardig en vond het heel goed dat ik zo laat nog 1 te pakken kreeg en die stond ff achter m evan "je zegt niet wat er staat" maar ze stond wel even mee te luisteren hoe het ging en gaf me nog een ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Edit: En ze zei verder niet eens hoe of wat ik fout deed, ik denk dat ze dacht dat ik gewoon ophing omdat het laat was en naar huis wou omdat ik haar verder niks ut kon leggen en ze ook niet wist wie ik aan de telefoon had... ze zij gewoon letterlijk "Dont you EVER do that AGAIN, always ask ME, DONT ever do that again etc." Laatst gewijzigd op 06-11-2003 om 14:46. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Uitleggen wat Cathy jou gezegd heeft en haar overtrokken reactie op jouw actie. Als ze twijfels heeft over jouw beoordelingsvermogen zou ik een deurtje verder lopen (naar Cathy dus). Niet om te klikken maar om te vragen wat nu precies van jou verwacht wordt in zulke gevallen. Cathy zegt dat jij mag afbreken (waaruit ik haal dat zij vindt dat je genoeg beoordelingsvermogen hebt), de supervisor wil dat je dat eerst even vraagt. Je kunt niet 2 bazen pleasen.
|
Verwijderd
|
Ja we bellen dus wel mensen in een andere tijdzone heh
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat: