Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2003, 13:21
Big Brother
Big Brother is offline
het valt me de laatste tijd echt op dat mijn keuze in vrouwen totaal is verandert ten opzichte van 1/2 jaar geleden.

vroeger (misschien door de consumptiemaatschappij van tegenwoordig ) "geilde" ik echt op van die "lekkere" meisjes. die populaire figuren met hun gezicht vol schmink etc.

tegenwoordig vind ik dat totaal niet interessant meer, ik knap er zelfs op af. ik ben nu echt "geïnteresseerd" in "mooie" meisjes, niet alleen van buiten, maar ook van binnen.

innerlijk is erg belangrijk geworden en ik wil gewoon mensen om mij heen waarmee te praten valt, op niveau, en waarvan te houden valt. niet alleen iemand die dom ja kan knikken en een lekkere reet heeft.

ik vind dit toch een opvallende ontwikkeling, zal dit betekenen dat ik eindelijk volwassen aan het worden ben? hebben meer hier last van?
Oud 08-11-2003, 13:26
Verwijderd
Bij mij ging het meer andersom, ben ik bang Ik viel niet bijzonder op lichaam of zo, daar keek ik eigenlijk nooit naar. En toen werd seks écht interessant en moesten ze opeens brede schouders en een mooie rug hebben
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 13:27
Verwijderd
Ik vind t wel klinken alsof je volwassener wordt, ja

Ik had vroeger (toen ik een jaar of 14 was) mijn kamer volhangen met posters van ricky martin en enrique iglesias en dat soort enge figuren, die vind ik nu ook niet echt geweldig meer
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 13:52
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 08-11-2003 @ 14:27:
Ik vind t wel klinken alsof je volwassener wordt, ja

Ik had vroeger (toen ik een jaar of 14 was) mijn kamer volhangen met posters van ricky martin en enrique iglesias en dat soort enge figuren, die vind ik nu ook niet echt geweldig meer
Waar is "elitair" uit je sig gebleven?
Oud 08-11-2003, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 08-11-2003 @ 14:52:
Waar is "elitair" uit je sig gebleven?
Ik besloot dat mijn sig leuker was zonder het 'elitair' erin
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 14:15
Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
Big Brother schreef op 08-11-2003 @ 14:21:
het valt me de laatste tijd echt op dat mijn keuze in vrouwen totaal is verandert ten opzichte van 1/2 jaar geleden...

Vind je het geen verrijking voor jezelf dat je nu weet dat er meer is dan alleen een lekkere buitenkant?
Hoewel ik zelf vind dat het oog ook wel wat wil is dat niet meer de enige vereiste.
Oud 08-11-2003, 14:25
Overjoyed
Overjoyed is offline
Wat ik vaak heb is dat ik ongelofelijk snel op een meisje afknap, ik kan een meisje zó leuk vinden, maar ik kan op zulke kleine dingen afknappen, als ze bijvoorbeeld in de beginfase al vrij weinig over heeft om te vertellen, of als ze bijvoorbeeld verkeerde parfum gebruikt.
Vroeger had ik daar totaal geen last van.
Oud 08-11-2003, 14:39
Grooveline
Grooveline is offline
Vroeger viel ik op kleine meiden met zwart haar, nu moet ik er niet aan denken Ik val nu meer op de blond haar blauwe ogen combinatie! Innerlijk is altijd bij mij net zo belangerijk geweest, maar niet belangerijker als het uiterlijk, het is altijd 50/50 voor mij geweest.
Oud 08-11-2003, 15:45
sas_andrea
sas_andrea is offline
mijn smaak ik ook veranderd... vroeger viel op donkere, sportieve, brede jongens en nu op lange, dunne jongens. weet ook niet waarom....
Oud 08-11-2003, 16:54
Jef Alberts
Jef Alberts is offline
Ik heb ook een tijd lang een ommekeer meegemaakt. Ik werd verliefd op een meisje van 19, totaal ongepast natuurlijk voor een man van mijn leeftijd. Ze was veel te wild voor me en bovendien ben ik getrouwd met mijn lieve Bar. Toen ze me zei dat ik alles met haar mocht doen wat ik wilde, brak er bijna iets in me, maar gelukkig konden we nog stoppen.
Daarna heb ik niet veel problemen meer gehad en ben ik volledig trouw geweest!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 17:48
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
ten eerste,,, die "jeff alberts" moet nodig geband worden...
Maar ontopic :
ik zou maar blij zijn met deze verandering,,, en ik denk inderdaad dat het te maken heeft met volwassen worden...
Ik heb dit ook wel, en iedereen denk ik...
Ik denk sowieso dat als je ouder wordt dat je verder gaat kijken dan het uiterlijk en verderest veranderd gewoon je hele smaak lijkt me...
Wel gefeliciteerd met je Grow-Up
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 21:58
Signy
Signy is offline
Citaat:
Morgan schreef op 08-11-2003 @ 14:26:
Bij mij ging het meer andersom, ben ik bang Ik viel niet bijzonder op lichaam of zo, daar keek ik eigenlijk nooit naar. En toen werd seks écht interessant en moesten ze opeens brede schouders en een mooie rug hebben
Hehe, ik herken hier wel iets in ... vroeger viel ik op van die 'schattige' jongens... met van die lieve hoofdjes, denk maar aan Leo, haha.
Maar sinds een jaar ofzo, denk ik meer aan van die lekkere jongens.. uhm, seks is belangrijker geworden denk ik. Niet het allerbelangrijkst hoor, ik weet heus dat het lichaam niet alles is. Maar qua innerlijk is mijn smaak hetzelfde gebleven.
Oud 08-11-2003, 22:31
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
maanmeisje17 schreef op 08-11-2003 @ 18:48:
ten eerste,,, die "jeff alberts" moet nodig geband worden...
Maar ontopic :
ik zou maar blij zijn met deze verandering,,, en ik denk inderdaad dat het te maken heeft met volwassen worden...
Ik heb dit ook wel, en iedereen denk ik...
Ik denk sowieso dat als je ouder wordt dat je verder gaat kijken dan het uiterlijk en verderest veranderd gewoon je hele smaak lijkt me...
Wel gefeliciteerd met je Grow-Up
dank u dank u
Oud 09-11-2003, 21:32
Kaiba
Kaiba is offline
Citaat:
Jef Alberts schreef op 08-11-2003 @ 17:54:
Ik heb ook een tijd lang een ommekeer meegemaakt. Ik werd verliefd op een meisje van 19, totaal ongepast natuurlijk voor een man van mijn leeftijd. Ze was veel te wild voor me en bovendien ben ik getrouwd met mijn lieve Bar. Toen ze me zei dat ik alles met haar mocht doen wat ik wilde, brak er bijna iets in me, maar gelukkig konden we nog stoppen.
WHAHAH steengoed!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 16:02
Verwijderd
Ik viel eerst op mooie mannetjes, waar alles bij klopte maar waar ik niet echt een gesprek mee aan durfde te gaan aangezien ze niet ze delfde dingn hadden meegemaakt. Nu met mn huidige vriend vind ik het wel leuk dat we zelfde petite beetje zelfde achtergrond hebben en dat we daar ook over kunnen praten...

Ik praat nu liever met iemand dan alleen maar de hele tijd lebberen...

kleine jongens worden groot,...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 16:22
snarl
snarl is offline
bij mij is er niets veranderd. vroeger was ik lekker naief (bijna alleen maar op innerlijk letten) en nu nog steeds

nee, valt mee. alleen heb ik andere ideeën over een mooi uiterlijk dan de meeste mensen. ik bedoel, ik hoef niet 'brede schouders, mooi bruin, mooi gebouwd', dat vind ik vaak zelfs helemaal niet mooi.
Oud 12-11-2003, 16:56
Maguire
Maguire is offline
Verstand komt met de jaren mijn zoon !
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 17:53
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
Maguire schreef op 12-11-2003 @ 17:56:
Verstand komt met de jaren mijn zoon !
inderdaad.
vroeger 'geilde' je op die grietjes, nu ben je ouder en volwassener en waarschijnlijker serieuzer.
en neem je vrouwen ook serieuzer. nu wil je niet alleen op een meisje 'geilen' maar ook inhoud.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 19:16
melany
melany is offline
Citaat:
Jef Alberts schreef op 08-11-2003 @ 17:54:
*tranen in ogen van het lachen*

check dat profiel dan ook
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 19:38
saartjeh
saartjeh is offline
ongeveer iedere 7 jaar verander je van smaak in vrijwel alle opzichten
kgeloof dat zelfs al je cellen veranderen , vervangen worden zeg maar
Reageren

Regels voor berichten