Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hoewel ik zelf vind dat het oog ook wel wat wil is dat niet meer de enige vereiste.
|
Wat ik vaak heb is dat ik ongelofelijk snel op een meisje afknap, ik kan een meisje zó leuk vinden, maar ik kan op zulke kleine dingen afknappen, als ze bijvoorbeeld in de beginfase al vrij weinig over heeft om te vertellen, of als ze bijvoorbeeld verkeerde parfum gebruikt.
Vroeger had ik daar totaal geen last van.
|
Vroeger viel ik op kleine meiden met zwart haar, nu moet ik er niet aan denken
![]()
|
Ik heb ook een tijd lang een ommekeer meegemaakt. Ik werd verliefd op een meisje van 19, totaal ongepast natuurlijk voor een man van mijn leeftijd. Ze was veel te wild voor me en bovendien ben ik getrouwd met mijn lieve Bar. Toen ze me zei dat ik alles met haar mocht doen wat ik wilde, brak er bijna iets in me, maar gelukkig konden we nog stoppen.
Daarna heb ik niet veel problemen meer gehad en ben ik volledig trouw geweest! |
![]() |
|
ten eerste,,, die "jeff alberts" moet nodig geband worden...
Maar ontopic : ik zou maar blij zijn met deze verandering,,, en ik denk inderdaad dat het te maken heeft met volwassen worden... Ik heb dit ook wel, en iedereen denk ik... Ik denk sowieso dat als je ouder wordt dat je verder gaat kijken dan het uiterlijk en verderest veranderd gewoon je hele smaak lijkt me... Wel gefeliciteerd met je Grow-Up ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar sinds een jaar ofzo, denk ik meer aan van die lekkere jongens.. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik viel eerst op mooie mannetjes, waar alles bij klopte maar waar ik niet echt een gesprek mee aan durfde te gaan aangezien ze niet ze delfde dingn hadden meegemaakt. Nu met mn huidige vriend vind ik het wel leuk dat we zelfde petite beetje zelfde achtergrond hebben en dat we daar ook over kunnen praten...
Ik praat nu liever met iemand dan alleen maar de hele tijd lebberen... kleine jongens worden groot,... |
![]() |
|
bij mij is er niets veranderd. vroeger was ik lekker naief (bijna alleen maar op innerlijk letten) en nu nog steeds
![]() ![]() nee, valt mee. alleen heb ik andere ideeën over een mooi uiterlijk dan de meeste mensen. ik bedoel, ik hoef niet 'brede schouders, mooi bruin, mooi gebouwd', dat vind ik vaak zelfs helemaal niet mooi.
||
Citaat:
vroeger 'geilde' je op die grietjes, nu ben je ouder en volwassener en waarschijnlijker serieuzer. en neem je vrouwen ook serieuzer. nu wil je niet alleen op een meisje 'geilen' maar ook inhoud. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() check dat profiel dan ook ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |