Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vind je..? Ik denk dat Mario Cart mij veel meer plesier heeft gegeven dan GS, ik heb AW al best ver rond gespeeld (nu nog War room e.d.) dat was leuk maar de beste spellen ..? NEeeh!
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
kheb alle charactes va andy tot nell nell ownt
![]() EvsS is cool, maar vooral multi player ja, Mario Kart vind ik veels te snel vervelen en vind ik ook vooral een Multiplayer spel. GS is dus wel leuk (vind ik) alleen beetje slecht als rpg zijnde (wel goed als spel) Advanced wars is heel leuk zowel multiplayer als singleplayer, de AI van de computer had wel wat hoger gemogen in skirmish maar goed, Castlevenia is ook een leuk spel (IMO) als je van rpg's houdt en platform spellen, maar is ook vooral singleplayer, en thps 2 en 3 zijn ook heel leuk, genoeg fun lijkt me ![]()
|
THPS3 is ook wel oke om erbij te hebben, als je verslaafd aan THPS2 bent. Je moet anders gewoon ff een emulator downen en dan kun je de spellen uitproberen. Zo heb ik AW ook gekocht.
Of je kijkt op liksang.com en koopt zon transfer ding met disk, dan kun je spellen downen en erop zetten en op je GBA spelen. Maar dan moet je natuurlijk wel et origineel in bezit hebben. Zo, nu is het een legaal stukje tekst.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[GBA]Krasjes in GBA scherm Koning | 3 | 07-11-2003 08:13 | |
Games |
gba /gba sp kaasaanfiets | 15 | 28-08-2003 20:55 | |
Games |