Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2003, 13:13
anoniemmanneke
anoniemmanneke is offline
Hey mensen,
Ik ga een GBA SP kopen maar ik weet geen spel. Ik heb een beetje in dit forum rondgesnuffelt en daar zie ik heel veel golden sun. Wat is dat? Ik heb een grote tijd pokemon zilver gespeeeld. En ik zoek dus spellen in die catogorie. En is Tekken voor de GBA leuk? Kunnen GBA spellen in een GBA SP stoppen? En hoe duur is een spel voor de GBA SP (Ik ben te lui om naar de stad te fietsen)?

laterrr.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2003, 13:30
MazeMouse
MazeMouse is offline
Het is allebei een GBA dus wat er voor de gewone GBA is is er voor de SP ook.
Veel plezier verder want behalve een backlight, lithium batterij en andere vorm is er weinig tot geen verschil tussen de SP en de gewone.
Oud 22-04-2003, 14:24
Verwijderd
Koop een Zelda spel
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 17:44
Verwijderd
Golden Sun zit ook in de zelfde catogorie als Pokemon.
Je speelt met een aantal personen die 'trucjes' kunnen, deze trucjes kunnen van pas komen in gevechten als je een vijand tegen komt. Tussendoor moet je ook djins (soort diertjes) vangen, zodat je meer aanvallen kan doen.
Natuurlijk zit er tussendoor een geweldig verhaal in, maar dat vertel ik niet. Als je die wilt weten kan je die grotendeels wel vinden in reviews.

Zoals Milk al zei is Zelda ook een goede keuze. Ik heb hem zelf nog niet gespeeld, maar lijkt me erg leuk.
Een goede site met goede reviews vind ik
gameboy.insidegamer.nl
Staan reviews van onder andere Golden Sun en Zelda.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 08:18
ikname
ikname is offline
Citaat:
anoniemmanneke schreef op 22-04-2003 @ 14:13:
Hey mensen,
Ik ga een GBA SP kopen maar ik weet geen spel. Ik heb een beetje in dit forum rondgesnuffelt en daar zie ik heel veel golden sun. Wat is dat? Ik heb een grote tijd pokemon zilver gespeeeld. En ik zoek dus spellen in die catogorie. En is Tekken voor de GBA leuk? Kunnen GBA spellen in een GBA SP stoppen? En hoe duur is een spel voor de GBA SP (Ik ben te lui om naar de stad te fietsen)?

laterrr.
Volgens mij kun je beter een gewone gameboy advance kope.
Hij ligt makkelijker in de hand (vind ik) en hij is 30 euro goedkoper dan de SP:
gewone= 99,95
SP= 129,95

Mooie spelle zijn Golden Sun, Zelda, castlevania, breath of fire en breath of fire 2
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 08:20
ikname
ikname is offline
Citaat:
ikname schreef op 24-04-2003 @ 09:18:
Volgens mij kun je beter een gewone gameboy advance kope.
Hij ligt makkelijker in de hand (vind ik) en hij is 30 euro goedkoper dan de SP:
gewone= 99,95
SP= 129,95
en als je er een lampje bij wil hebbe kan je net zo goed een wormlight erbij kope
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 16:57
anoniemmanneke
wat is een wormlight en hoe duur is dat dan presies?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 17:35
Verwijderd
Citaat:
anoniemmanneke schreef op 27-04-2003 @ 17:57:
wat is een wormlight en hoe duur is dat dan presies?
ik heb een wormlight en het ziet er zo uit:

Dit dingetje geeft een klein spotje op je beeldscherm. Persoonlijk vind ik dit licht irritant, want het beeld is daardoor veel slechter te zien. Dankzij het licht in de SP, dat er dus gewoon IN zit, heb je hier geen last van. Je kan dus gewoon in het donker spelen.

En het argument van 'de SP ligt minder lekker' in de hand valt ook best mee, het is even wennen, maar dan heb je er ook geen last meer van.
En de SP ziet er ook een stuk leuker uit vind ik zelf
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 18:28
anoniemmanneke
juist. Dat ding is gewoon cool. bedankt voor de info
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten