Advertentie | |
|
![]() |
|
What makes a family. Die was echt zooo zielig toen de politie dat kind letterlijk afpakten omdat de schoonmoeder van de moeder van het kind (van de trappers van de ketting van de wielen van de fiets
![]() ![]() Bij aardig wat goede dramafilms heb ik wel tranen in m'n ogen maar echt huilen niet
||
Citaat:
![]() ehm verder the Green mile, Philadelphia, Neverending Story [bekende stukje met dat paard ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 24-10-2003 om 18:32. |
![]() |
||
Ik huil echt heul snel bij films...dus je kan bij mij beter zeggen bij welke film niet
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Bij welke films niet kun je beter vragen,
het hoeft maar een beetje zielig te worden, of weet ik veel wat, en ik krijg al tranen in m'n ogen, en als het dan nog verder gaat,...tja dan word het huilen ja ![]() ![]() Zoals die film van 'Pay it Forward' dat vond ik toch wel zoooo oneerlijk dat dat jochie doodging ![]() Ach en zo kan ik er nog tig opnoemen,... |
![]() |
||
Citaat:
T...T...T... Dinges. Nou, t was toch maar een Amerikaan. Ik kom er heus nog wel op. Thomas! Volgens mij... Heath Ledger was Gabriel. Die was ook wel leuk ja ![]() ![]() ontopic: Bij I am Sam ook ![]()
|
Als ik aan het PMS'en ben dan kan ik al om een reclamespotje janken.
![]() Maar ik weet nog wel de eerste film waarbij ik zat te janken dat was 'Cleopatra' met Elizabeth Taylor. Ik was een jaar of 10 of zo en er rolden opeens dikke tranen over m'n wangen toen ze d'r hand in de mand met de ratelslang stopte om zelfmoord te plegen. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |