Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2004, 12:55
on the rocks
on the rocks is offline
Heeft iemand van jullie een abswing en zo ja wat zijn de resultaten? Ik heb hem nu 1 jaar, heb er intensief mee getraind maar geen resultaat ik heb zelfs nooit spierpijn. Maar het trainen kost wel veel moeite.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 13:08
Maarten
Maarten is offline
Heb je veel vet?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 14:33
Verwijderd
als je op google inikt "abswing results" krijg je allemaal negatieve berichten. Misschien een idee voor de volgende keer? eerst informeren voor je iets koopt?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 17:11
Saiorse.TK
Saiorse.TK is offline
abswing is coel!!!
whahahaha, ik heb een keer zown ding gebruikt.... het enige wat je doet is je wervels uitrekken.. en de rest, ja, ga fitnessen... maarja, dan bedoel ik dus dat dat ding gewoon niet werkt....
Oud 25-01-2004, 17:28
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Dat ding werkt dus egt wel tis alleen een combinatie van goed gebruiken goed eten, en niet teveel vet hebben of ook je vet wegtrainen.
Oud 25-01-2004, 17:37
Verwijderd
vind je het logisch je moet nooit van dat tellsell of wat dan ook kopen, had je het gezien vanavogtend.. met die lag films.. guarantie laughing.. ofzo.. dan laten ze heel veel filmpje zien op tv. i kzweer als je die band koopt dat het dan dezelfde zijn
en het was ook niet egt grappig ofzo..
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 17:48
Verwijderd
Duh.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 17:51
Verwijderd
Citaat:
on the rocks schreef op 25-01-2004 @ 13:55:
Heeft iemand van jullie een abswing en zo ja wat zijn de resultaten? Ik heb hem nu 1 jaar, heb er intensief mee getraind maar geen resultaat ik heb zelfs nooit spierpijn. Maar het trainen kost wel veel moeite.
terug brengen die hap!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 17:58
Maarten
Maarten is offline
Ik ken iemand die er 1 heeft, en ik heb hem een keer geprobeerd en voelde het wel.

En die vraag heb je vet is vrij belangrijk, want je ziet bijna niks van je buikspier ontwikkeling als je een laag vet erover hebt. Pas zodra die wat kleiner is geworden zie je vooruitgang.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 18:11
Dinalfos
Dinalfos is offline
De abtronic deed het bij mij wel goed. Nou weet ik verder niet wat een abswing is, maar goed........
Oud 25-01-2004, 18:18
darkstyle
darkstyle is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 25-01-2004 @ 18:58:
Ik ken iemand die er 1 heeft, en ik heb hem een keer geprobeerd en voelde het wel.

En die vraag heb je vet is vrij belangrijk, want je ziet bijna niks van je buikspier ontwikkeling als je een laag vet erover hebt. Pas zodra die wat kleiner is geworden zie je vooruitgang.
Ja dooie lul. Als je je buikspieren traint voel je ze altijd!!!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 19:39
hansjuh
hansjuh is offline
Nou het heeft dus wel gewerkt! tenminste de marketing strategie, want ze hebben er dus weer eentje verkocht!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 19:48
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Citaat:
darkstyle schreef op 25-01-2004 @ 19:18:
Ja dooie lul. Als je je buikspieren traint voel je ze altijd!!!
Zegt hij dat dan? randebiel
Oud 25-01-2004, 20:05
coopergirl
coopergirl is offline
Hahahaha, een vriendin van me heeft the abswing vorige week besteld Ik zal haar dit topic wel ff sturen maybe kan ze haar bestelling nog cancelen(?)...
Oud 25-01-2004, 20:43
Maarten
Maarten is offline
Darkstyle, wat nou dooie lul?

Sommige mensen zeggen dat het niet werkt, ik train en weet hoe het voelt als je ze gebruikt en ik voelde mijn buikspieren ja.

Misschien vat je nu het nut van mijn post?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 19:01
Freestyler*
Freestyler* is offline
hahaha
ik dacht bij de topictitel dat je een grapje maakte
.. er zijn kennelijk nog genoeg mensen die erin geloven..
iets minder voor jou dat jij ook zo iemand was, maarja
wie weet gaat het nog iets doen..
Oud 26-01-2004, 19:58
dindjemek
dindjemek is offline
er is nu een nieuwe middel uit wat beter is dan abswing.
Je hoeft niet je huis uit, je hoeft helemaal geen moeite doen.

Het is een...............slotje.

Dit slotje zet je op de snoepkast en klaar, na een jaartje zie je resultaat.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 20:02
femkeb
femkeb is offline
Ik heb ook een abswing en bij mij werkt hij wel degelijk dus waarschijnlijk doe je het niet helemaal goed. Vooral na een jaar! want bij mij zie ik het verschil al na een week. En dat je geen spierpijn hebt klopt ook niet echt, want volgens mij moet je het altijd wel een beetje voelen als je een intensieve workout hebt gedaan.
Oud 26-01-2004, 20:24
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Duh.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 20:25
Maarten
Maarten is offline
abswing is volgens mij echt geen bullshit hoor... het is waarschijnlijk wel vrij eenzijdig maar het trained je buikspieren best wel aardig.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 20:56
Divina Flor
Divina Flor is offline
Ik wilde dat al die apparaten gewoon werkten. Maar ik ben te achterdochtig om 'erin te trappen'.
Dus ik ga gewoon naar de sportschool.
Oud 26-01-2004, 23:11
on the rocks
on the rocks is offline
Citaat:
femkeb schreef op 26-01-2004 @ 21:02:
Ik heb ook een abswing en bij mij werkt hij wel degelijk dus waarschijnlijk doe je het niet helemaal goed. Vooral na een jaar! want bij mij zie ik het verschil al na een week. En dat je geen spierpijn hebt klopt ook niet echt, want volgens mij moet je het altijd wel een beetje voelen als je een intensieve workout hebt gedaan.
Hoe doe jij je workout dan, en doe je nog andere sport ernaast? Ik had de gewoonte 20 minuten achterelkaar te trainen gewoon de basic positie, geen zijwaardse crunch ofzo en ik zat dan ongeveer op het midden van het zitje.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 08:09
Hulk
Hulk is offline
abswing is het meest nutteloze apparaat wat er is, evenals elk ander tel sell apparaat. Met gewoon simpele sit-ups bereik je de beste resultaten
Oud 27-01-2004, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Daster schreef op 27-01-2004 @ 09:09:
abswing is het meest nutteloze apparaat wat er is, evenals elk ander tel sell apparaat. Met gewoon simpele sit-ups bereik je de beste resultaten

true
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 12:09
Verwijderd
dat had ik je van te voren ook wel kunnen vertellen
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 16:42
femkeb
femkeb is offline
Citaat:
on the rocks schreef op 27-01-2004 @ 00:11
Hoe doe jij je workout dan, en doe je nog andere sport ernaast? Ik had de gewoonte 20 minuten achterelkaar te trainen gewoon de basic positie, geen zijwaardse crunch ofzo en ik zat dan ongeveer op het midden van het zitje.
Ik doe er geen anders sport naast (fiets alleen wel elke dag 26 km, maar dat doe ik al een paar jaar dus daar merk ik kwa workout helemaal niets meer van)
Ik doe per dag 5min op de abswing (en ja ik weet het dat is echt het minimum) eerst 2 minuten gewoon, dan 2 minuten aan elke zij kant, en dan 80x laag zittend (dat zou je als het goed is heel erg moeten voelen) En dan merk ik na een week ofzo al verschil bij mijn buik.

Regels voor berichten