Advertentie | |
|
![]() |
|
Toen ik klein was heb ik uit woede mijn eigen werkje (een sinterklaas en een zwarte piet van wc-rolletjes) kapot geslagen.
Mán, wat had ik daar spijt van achteraf ![]() En nu wil ik weleens hard tegen de muur slaan, ook niet slim.
|
Verwijderd
|
Ik doe vrij veel dingen in een vlaag van verstandsverbijstering... vaak pakt het wel goed uit, of ik denk er later over na en merk dan dat ik toch wel iets nuttigs heb gedaan.
Hm, even een voorbeeld bedenken... Nou ja er zijn enkele jongens met wie ik enkele dingen heb gedaan in vlagen van verstandsverbijstering ![]() ![]() Volgens mijn moeder ben ik niet goed in dingen in een vlaag van verstandsverbijstering doen ![]() ![]() |
![]() |
|
mijn haar zelf afgeknipt (meerdere malen
![]() heel erg groot mijn naam op de muur geschreven, vlak erna in paniek geraakt en toen "is gek" erachter gezet want dan zouden mijn ouders denken dat mijn broer het had gedaan ![]() (t staat er nog steeds trouwens ![]() in de sloot springen. een banaan tegen het plafond gegooid, waar hij de hele dag bleef plakken. een potlood in het oor van mijn buurjongen rammen ![]() over het randje van een 50 meter diepe afgrond kijken. helemaal gekleed in de zee gaan zwemmen. een veiligheidsspeld door mijn nagel heen rammen. 11 gaatjes in mijn oor laten prikken. en zo heel veel meer waar ik nu even niet op kan komen, ik sta er om bekend dat ik het type eerst doen dan denken ben.
||
Citaat:
en ik heb een keer m'n haar blauw geverfd, maar was niet tevreden met het resultaat. Toen ben ik het als een gek gaan wassen (na een paar keer zou het er uit zijn) maar dat lukte natuurlijk niet helemaal waardoor ik de volgende dag dus met een soort grijs-blauwige schimmelkleur in m'n haar naar school moest.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefdheid maakt dat mensen gekke dingen doen. Verwijderd | 5 | 22-10-2012 19:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Dag goede vriend Tink* | 5 | 05-01-2006 18:13 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pil van Drion axephoenix | 49 | 27-04-2004 19:28 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ben jij in staat iemand te vermoorden! Yggdrasil | 110 | 30-12-2003 12:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: 08-06-2002 ontoerekenbaar verklaard Ieke | 0 | 08-12-2003 20:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 |