Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Een dier met een korte levensverwachting zou ik geen dure operatie laten ondergaan. Een kat of een hond die je 10 a 15 jaar hebt, daar zou ik wel in investeren. Maar een knaagdier dat misschien nog een jaar leeft niet. Bovendien is het risico dat een klein dier (rat, muis o.i.d.) tijdens de operatie overlijdt vrij groot.
Laatst gewijzigd op 07-11-2003 om 23:53. |
![]() |
|
Als onze kat, die een jaar of 9 is, iets ernstigs krijgt, kan het me werkelijk geen bal schelen wat het kost.
Als hij er echt zeker beter van wordt en er nix aan overhoudt dan betalen we alles. We hadden echter ook een kat die was echt oud. Die was geloof ik al 18 of 19 jaar. Die had toen allemaal kankergezwellen, en 1 was opengeknapt. Die kon theoretisch gezien geopereerd worden, maar dan was het de vraag wanneer de volgende zou knappen of wanner het haar einde was. En dat leed van de operatie wou ik haar niet aan doen, en mijn moeder ook niet. Die hebben we in laten slapen. Ik heb alleen zo`n ongelovelijke spijt dat ik haar bij de dienenarts gelaten heb, dat voelt achteraf zoooo fout ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Wij hebben alleen katten, die zijn eigenlijk onbetaalbaar. Geen idee hoe ver ik zou gaan, maar de prijs van een operatie moet natuurlijk reëel blijven. Het kan nooit meer zijn dan een paar duizend euro (toch?). Dat zou ik er zeker voor over hebben, dus 600 euro natuurlijk helemaal.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Bij oude, grotere beesten zou ik ze in laten slapen, want 600 Euro is wel ontzettend veel. Bij ratten en meer van dat soort klein grut daar heb ik sowieso weinig mee, dus die zal ik nooit laten opereren.
Een hond zou ik echter bijna altijd laten opereren, mits de omstandigheden daarvoor optimaal zijn. |
![]() |
||
Citaat:
|
Het hangt voor mij van verschillende factoren af.
Ik heb een Beagle teefje met een gaatje in haar hart en een FORS vergrote linker helft van het hart. Als ik zou weten dat dit met een operatie op te lossen zijn (ze is nog geen 10 maanden) dan zou ik het zeker doen. Zou het echter 50% zijn (van slagen) zou ik het denk ik niet doen. Het ligt dus aan de ernst van de situatie, de leeftijd van het beessie en voor mij alleen een hond..
||
Citaat:
||
Citaat:
Je hebt wel veel geld over voor dieren, maar absoluut geen 600 euro? Wat vind jij dan veel geld? 30 euro? 40? Ik kan heel diep duiken, maar ik kom niet verder dan 1 meter.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Geld gestolen door zus mrj | 9 | 23-01-2014 02:09 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
enquete geld mickie56 | 18 | 15-05-2007 07:21 | |
Werk, Geld & Recht |
de makkelijkste manier om snel geld te verdienen. derbipower | 4 | 02-09-2006 17:04 | |
Werk, Geld & Recht |
Geld verdienen!!!! VEEL GELD in 4 - 6 WEKEN $$$$$ yosji | 1 | 14-05-2005 11:37 | |
Werk, Geld & Recht |
GEEN GELD MEER< me ouders ook niet HelpMePlease | 54 | 09-10-2003 16:00 | |
Werk, Geld & Recht |
Geld geld geld geld geld geld geld Kina_Kiriana | 12 | 30-03-2003 15:50 |