Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
gelukkig heb ik hem op dvd gezien. maar het is echt een topfilm!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb m gezien in het Japans met Engelse ondertitels en hij is zéér zeker aan te raden ![]() |
![]() |
|
Heb hem op 1 staan in mijn persoonlijke film top 10.
Zo ongelofelijk mooi en goed. Is niet te beschrijven en geen smilie is goed genoeg voor deze film. Ik heb hem in Nijmegen in het filmhuis gezien, maar ik ga hem eind dit jaar in Doetinchem nog 2 keer kijken in het filmhuis (we lopen hier achter ![]()
|
Umm... ik ben blijkbaar de enige die 'm geen kont aan vond...
Maar beargumenteerd: Het is heel mooi gemaakt en ziet er geweldig uit, dat wel! Maar het verhaal opzich is zo belachelijk, het schiet van het een naar het ander, je snapt wel waar ze is enzo en wat ze moet doen, maar je hebt gewoon geen idee waarom. Vooral dat ze opeens weet dat die Haku (zo heet ie dacht ik) die draak is. Dat voelt ze of zoiets. Kortom: er gebeurt kei veel zonder dit uit te leggen en daarom vond ik 'm echt niet leuk (afgezien van hoe ie eruit ziet).
|
![]() |
|
Dude, het is fantasy, erger nog, anime-like. Dat springt wel vaker van hot naar her, en is wel vaker extreem vaag, maar dat neemt nog niet weg dat daar echt steengoede films of series achter kunnen zitten.
Persoonlijk dus, vind ik van de hak op de tak springen geen nadeel, als het om dit soort film gaat...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Animetopic #16 bam | 500 | 26-04-2008 14:49 | |
Films, TV & Radio |
favoriete animatie film topic (je mag alleen posten met een plaatje) ****Alicia**** | 26 | 17-04-2005 19:02 | |
De Kantine |
Wat ben je nu aan het downloaden? Part II:Big Brein is watching us! Machiavelli | 93 | 21-10-2004 22:06 | |
Muziek |
Muziek Spirited Away *Madel* | 5 | 10-03-2004 00:31 | |
Films, TV & Radio |
Wat is het nou? Spirit? spirited away? Sen to Chihiro no kamikakushi ? G.T.C. | 7 | 25-06-2003 15:32 | |
Films, TV & Radio |
[animatie] SPIRITED AWAY legatus | 60 | 30-05-2003 01:26 |