Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
iets van je drugs afweten is t belangrijkste.. zo weet je wat je kan verwachten, voor en nadelen, en wat er fout kan gaan en wat je moet doen als t fout gaat.. ..als je dat weet..ga dan verder maar be smart en ga eerst wat info lezen... beschouw dit als niet geschreven als je er al heel veel vanaf weet ![]() maarre boorbijganger kan.. grote kans alleen dat je minder in je zakje zit dan dat erin zat toen het over de balie ging.. zoek dealers met wiet.. huiskwekers ofzo..
|
Ze hebben in de smartshop nog nooit naar m'n leeftijd gevraagd
![]() Heb je het überhaupt al geprobeerd? Of, een broer/ zus oudere vriend oid die ff naar de smart kan gaan? Bestellen via i-net heb ik geen ervaring mee...
||
![]() |
Jah ik heb heel www.drugsinfo.nl allang uit me kop geleerd maar t is gewoon dat k totaal geen praktijkervaring heb, snap je.
![]() Zusje van 14 en ik heb wel een maat die is 18 of 19 maar als ik er voorzichtig over begin merk ik al gelijk dat die er niks mee te maken wil hebben. Voor de rest ken ik niet echt mensen boven de 18 aan wie ik het kan vragen... Trouwens, ik ken wel een vent die al in de vijftig is hij rookt ook welis een jointje ik zal het is aan hem vragen ![]() En voorbijgangers... tja naaien die me dan niet, dat ik gewoon een op-een-joint-lijkende-sigaret krijg dan? En wat is de normale prijs voor een voorgerolde joint, € 3 ofzo toch? ![]() Tja hopeloos he met mij ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Gewoon die shop ingaan, niet zenuwachtig om je heen kijken, go straight for the tagret, de balie dus, bam, naar de balie, quasi stoer op de balie leunen en dan zeggen: grammetje White Widow ( of iets anders, maar wel iets dat ze hebben ) graag en klaar, bam!, that's the shit.
Ok dat was Robo's-hoe-krijg-ik-mee-als-ik-minderjarig-ben-cursus. Oh ja, pas wat zeggen als je aan de beurt bent he ![]() En nog een oh ja, als degene ahcter de balie een chick is en een lekkere, dan natuurlijk nog een Smooth-Pimp-o'-loves-the-pussy opmerking plaatsen ( als gozer dan, voor vrouwen vice versa ). Laatst gewijzigd op 03-02-2004 om 19:04. |
![]() |
||
![]() |
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 03-02-2004 om 19:09. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee maar de main point is echt hoe je binnekomt. Gewoon binnenkomen alsof je daar al jaren binnenkomt, hoe doe je dat? Zorgen dat je niet aan het feit denkt dat je als minderjarige een coffeeshop binnengaat maar denken aan wat je denkt als je bijv. de jamin binnegaat, nix dus, althans nix over het binnegaan denk je dan iig.
|
![]() |
|
![]() |
![]() Mijn axiplan: 1. aan kennis van in de 50 vragen die zelf blowt. 2. voorbijgangers vragen net zolang tot er 1tje meewerkt. 3. als ik in een gekke bui ben gewoon binnenlopen. (in die volgorde als de ene niet werkt dan de volgende) Wie niet meewerkt wordt gedeporteerd. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ohja, wat ook helpt is om te bluffen dat je je id bij je hebt, vaak hoefen ze hem dan niet eens te zien.
||
![]() |
Citaat:
![]() en ik kom vaker in den haag dan in rotterdam maar waarom met de trein gaan als ze het hier ook verkopen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar 'da' dat is gewoon 'ja' in het Russisch. Klinkt beter soms vind ik. ![]() ![]() 'nee' - 'njet' 'dankjewel' - 'spasieba' enz. ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Inderdaad gewoon doen of je 18 bent, doen alsof je je id bij je hebt, maar niet kan vinden en vooral niet zenuwachtig overkomen.
Ook een idee: ken je geen café ofzo waar geblowd mag worden en waar je mensen kent? Kans dat je daar al eens mee kunt blowen of dat iemand iets voor je wilt meenemen. En ik zie net dat Neti-Zen ook al zo briljant was ![]() Je kunt voor een voorgedraaide gaan, maar dat is zonde vant geld. Je kunt ook gewoon 1 of 2 gram kopen en het zelf thuis rollen, is maar waar je zin in hebt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maarreh zouden ze echt geloven dat ik 18 ben ![]() |
![]() |
|
Toen ik -18 was moest ik een ontzettend onsamenhangend-verhaal ophangen waarom ik geen ID bij me had
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Moraal van het verhaal; voel je zelfverzekend óf klamp een zwerver aan die voor je na binnen gaat ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vriendin aan de drugs Verwijderd | 11 | 26-10-2005 20:31 | |
Drugs & Alcohol |
andere namen voor drugs needlefreak | 54 | 29-11-2003 18:49 | |
Drugs & Alcohol |