Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2003, 18:04
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
klikkerdeklik



......
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-08-2003, 18:10
Verwijderd
tja shit happens....hehehe ow of is dit lullig?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 18:11
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
mja, jammer dat het zo´n kort stukje is, want er zal wel meer aan de hand geweest dan alleen XTC...
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 18:14
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Hehehe megarave @ peppermill
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 19:05
Wasp
Avatar van Wasp
Wasp is offline
http://www.nu.nl/news.jsp?n=194226&c=10

Beetje uitgebreider..
__________________
Ex fb-er van Drugs & Alcohol. Dajjetffweet!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 19:18
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Wel raar want van alleen(goede) xtc ga je volgens mij niet snel dood...
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 19:21
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Wat ik in het nachtleven forum al heb gepost, voor dit soort ongevallen heb ik totaal geen respect.

Eigen schuld, dikke bult, zullen we maar zeggen
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 19:22
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
$TR@NG3R schreef op 23-08-2003 @ 20:18:
Wel raar want van alleen(goede) xtc ga je volgens mij niet snel dood...
Dan heeft ze waarschijnlijk geen echte xtc(mdma)/geen goede pil gehad he...of was ze overgevoelig oid...
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 19:23
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Citaat:
blackfairy schreef op 23-08-2003 @ 20:22:
Dan heeft ze waarschijnlijk geen echte xtc/geen goede pil gehad he...of was ze overgevoelig oid...
Wat een andere stoere hardcore xtc slikster al heeft gezegd, is dat ze iets aan haar lever ofzo had. Dan zou je toch juist beter moeten weten
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 19:31
Verwijderd
Tja, wie zo dom is om die chemische rommel te nemen, waarvan je nooit weet wat er precies inzit, die moet er maar mee leven als er wat gebeurd.
Hoewel er van 'ermee leven' hier geen sprake meer is.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 19:38
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 23-08-2003 @ 20:31:
Tja, wie zo dom is om die chemische rommel te nemen, waarvan je nooit weet wat er precies inzit, die moet er maar mee leven als er wat gebeurd.
Hoewel er van 'ermee leven' hier geen sprake meer is.
hehe
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 20:06
Verwijderd
'Verantwoord gebruik' zijn hier de sleutelwoorden...

Als ze iets aan haar lever zou hebben, had ze beter moeten weten.
Ook combinaties kunnen mogelijk zijn geweest. In dat geval ook dom.
Uitdroging of watervergiftiging kunnen ook het geval zijn geweest. Sja...

Hoe dan ook, volledig te wijten aan slechte research van de gebruikster.

Laatst gewijzigd op 23-08-2003 om 20:10.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 20:10
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
telluriet schreef op 23-08-2003 @ 20:23:
Wat een andere stoere hardcore xtc slikster al heeft gezegd, is dat ze iets aan haar lever ofzo had. Dan zou je toch juist beter moeten weten
daar doelde ik op ja..
en wat n00dles zegt, verantwoord gebruik.

als zij er verantwoordleijk mee om was gegaan ( voor zover dat kan) had zij zich toch wel lichtelijk kunnen verdiepen in de gevaren, consequenties enz.
dus ook dat ze met een leverprobleem maar beter niet kan slikken.

ondanks dat is en blijft t natuurlijk kut voor omgeving en familie.. je zal maar op je 15e doodgaan aan een pilletje..
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 20:14
Verwijderd
En daarom heb ik nooit XTC of andere chemisch gefabriceerde rommel gebruikt, en dat ga ik ook nooit doen. Ten eerste geen behoefte eraan, ten tweede weet je nooit wat er in zit.
Beetje jammer, die 15-jarigen van tegenwoordig.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 20:30
Mir-idiotA
hehe, me ma meteen weer: "oh er is ook weer iemand de pijp uit gegaan aan xtc". Ik weer:"ja en wat had ze allemaal wel en niet gehad ernaast?". Sjong, sommigen denken ook niet verder dan hun neus lang is.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 22:18
AXE
AXE is offline
Citaat:
BMX-idiota schreef op 23-08-2003 @ 21:30:
hehe, me ma meteen weer: "oh er is ook weer iemand de pijp uit gegaan aan xtc". Ik weer:"ja en wat had ze allemaal wel en niet gehad ernaast?". Sjong, sommigen denken ook niet verder dan hun neus lang is.
Vrouwen zijn meestal wat naief.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 23:22
Verwijderd
Citaat:
hehe, me ma meteen weer: "oh er is ook weer iemand de pijp uit gegaan aan xtc". Ik weer:"ja en wat had ze allemaal wel en niet gehad ernaast?". Sjong, sommigen denken ook niet verder dan hun neus lang is.

Ik vind dat je ma gelijk heeft.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 19:14
ellaversa
ellaversa is offline
van een stuk of 5 pilletjes zou ik ook plat liggen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-08-2003, 19:17
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 24-08-2003 @ 00:22:

Ik vind dat je ma gelijk heeft.
en wat maakt jou de expert?
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 19:58
Verwijderd
Citaat:
en wat maakt jou de expert?
Mijn kennis over bepaalde stoffen die erin zitten.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 02:55
Wasp
Avatar van Wasp
Wasp is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 24-08-2003 @ 20:58:
Mijn kennis over bepaalde stoffen die erin zitten.
Correctie, over de stoffen die erin *KUNNEN* zitten.
__________________
Ex fb-er van Drugs & Alcohol. Dajjetffweet!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 08:58
mind
Avatar van mind
mind is offline
niet bevestigde bronnen laten horen dat het meisje 11 pillen heeft geslikt en dat haar lever het toen heeft laten afweten.

(of dit waar is, is onduidelijk!)
__________________
I saw no God, nor heard any, but my senses dicover'd the infinite in everything - W. Blake (1793)
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 09:28
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Drugs zijn nu eenmaal slecht voor je.
Chemische drugs
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 10:05
mind
Avatar van mind
mind is offline
BS.

Drugs hoeven niet slecht voor je te zijn.

en wat chemische drugs ?
het zijn allemaal moleculen het maakt echt niet uit of het natuurlijk is ja of nee...
__________________
I saw no God, nor heard any, but my senses dicover'd the infinite in everything - W. Blake (1793)
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 10:16
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Mind_Movie schreef op 25-08-2003 @ 11:05:
BS.

Drugs hoeven niet slecht voor je te zijn.

en wat chemische drugs ?
het zijn allemaal moleculen het maakt echt niet uit of het natuurlijk is ja of nee...
Sorry maar drugs zijn altijd slecht voor je.
Chemische drugs vind ik troep, je kunt nooit weten wat er precies inzit....tenzij je het hebt laten testen natuurlijk.

Maar mensen die het willen gebruiken moeten dat zelf weten, zo lang ze dan ook hun verstand maar gebruiken
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2003, 11:02
mind
Avatar van mind
mind is offline
er zijn een heleboel drugs die geen lichamelijke schade aan brengen.
over geestelijke schade valt niet te goed te discusseren imo.
__________________
I saw no God, nor heard any, but my senses dicover'd the infinite in everything - W. Blake (1793)
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 11:06
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
over lichamelijke en geestelijke schade is gewoon nog te weinig bekent om er goeden duidelijk te kunnen discuseren (vin ik)
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 13:30
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Mind_Movie schreef op 25-08-2003 @ 12:02:
er zijn een heleboel drugs die geen lichamelijke schade aan brengen.
over geestelijke schade valt niet te goed te discusseren imo.
Welke zijn dat dan?
Geestelijk is idd bij iedereen anders.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 13:44
mind
Avatar van mind
mind is offline
2 simpele voorbeelden: paddo's en lsd.

zijn er nog meer maar laat ik het hier bijhouden.

Ook bij veel drugs zoals mdma (xtc) geen lichamelijke schade mits je verstandig gebruikt ! (dus met mate)

nou is het idd zo dat je aan paddo's lsd en ook aan xtc dood kan gaan. maar dan praten we hier wel over hele grote hoeveelheden, aan zout of water kan je ook dood gaan bij hele grote hoeveelheden.
__________________
I saw no God, nor heard any, but my senses dicover'd the infinite in everything - W. Blake (1793)
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 13:45
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Mind_Movie schreef op 25-08-2003 @ 14:44:
2 simpele voorbeelden: paddo's en lsd.

zijn er nog meer maar laat ik het hier bijhouden.

Ook bij veel drugs zoals mdma (xtc) geen lichamelijke schade mits je verstandig gebruikt ! (dus met mate)

nou is het idd zo dat je aan paddo's lsd en ook aan xtc dood kan gaan. maar dan praten we hier wel over hele grote hoeveelheden, aan zout of water kan je ook dood gaan bij hele grote hoeveelheden.
Hehe idd van water ga je ook dood als je 10 liter achter elkaar drinkt
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 16:53
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Ja, wat denk je dan ook als 15-jarige blaag om 11 pillen achterover te tikken Het spijt me, maar dan luister je gewoon niet goed naar je lichaam. Daar ligt voor mij de scheidslijn tussen verantwoord of onverantwoord gebruik. Ik weet precies wat mijn lichaam wel en niet kan hebben. En daar houd ik dan ook ALTIJD rekening mee when it comes to drugs. Kijk, je kunt wel als een idioot gaan bijslikken, maar wat heeft dat nou voor zin? Het effect wordt er echt niet zo veel groter van, en het enige dat het je oplevert zijn stramme kaken, rollende ogen, onrust, etc. En in extreme gevallen dus de dood. Als je dan per se een paar pillen wil slikken, slik dan gewoon bij in kwartjes of halfjes. Als je er dan niet lekker van wordt dan weet je in ieder geval dat je er niet dood aan zult gaan. En dan nog wat; mensen zeggen altijd "ja, maar je weet niet wat er in zit". Natuurlijk, je kent de werkzame stoffen niet in de pil. Maar als jij een pil neemt en je voelt hoe dat ding inslaat (superheftig bijvoorbeeld) dan weet je toch ook wel dat je met 11 pillen niet meer op je benen staat? Het verschil tussen 100 mg. MDMA en 175 mg. merk je echt wel. Plus dat je dingen als speed ook vaak wel herkent in pillen. Nou, tel uit je 'winst'. Als je na 1 pil dus voor jezelf een beetje de effecten hebt bekeken, weet je wel waar de grens ligt, lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 16:55
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Hehe het worden steeds meer pillen, nu zijn het er al elf
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 17:27
Verwijderd
Dadelijk heeft ze een hele pure MDMA kristal van een kilo opgegeten.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 17:45
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
ha ha hoe triest. Er is iemand dood doro XTC en de scholieren<dot>com prive roddelfabriek maakt er 11 pilletjes van.

naja ik zit er niet mee dat ze dood is. HAd ze er maar niet aan moeten beginnen. Ik vind het erger dat er iemand dood is door een auto-ongeluk.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 18:26
Ilsje
Avatar van Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 25-08-2003 @ 18:45:
ha ha hoe triest. Er is iemand dood doro XTC en de scholieren<dot>com prive roddelfabriek maakt er 11 pilletjes van.

naja ik zit er niet mee dat ze dood is. HAd ze er maar niet aan moeten beginnen. Ik vind het erger dat er iemand dood is door een auto-ongeluk.
en als dat autoongeluk dan weer door eigen schuld komt?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 19:07
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Ilsje schreef op 25-08-2003 @ 19:26:
en als dat autoongeluk dan weer door eigen schuld komt?
Dan is het ook eigen schuld (dikke bult dus)
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-08-2003, 19:49
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
AXE schreef op 23-08-2003 @ 23:18:
Vrouwen zijn meestal wat naief.

Net een blauwtje opgelopen zeker...
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 19:50
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
De vader van t meisje was net op televisie. Hij was verbaasd dat een pilletje rond de 1 Euro kostte.

Kan dit kloppen? Ikzelf gebruik (en gebruikte) die troep niet (ben er niet in geinteresseerd), maar ik weet wel dat zo'n pilletje vroeger - zo'n 8 jaar geleden - 10 gulden kostte.

Btw, ze heeft er geen 11 geslikt, maar 5.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 19:53
jasmijn84
jasmijn84 is offline
er staat ook nergens bij hoe het komt dat ze eraan overleden is....
bijv. combinatie van drugs/alcohol of ze heefte en lever/hart afwijking of een overdosis..
maar 11 pillen lijkt mij wel erg veel hoor....daar wordt iedereen wel onwel van denk ik.
bye the way ene pilletje kost meestal rond de 7 euro
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 19:56
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
5 euro ofzo

3 voor een tientje

1 euro, mja, ze zal wel een dealer gekent hebben dan he


En he weet dur pa dat dan?
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 20:01
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
jasmijn84 schreef op 25-08-2003 @ 20:53:
bye the way ene pilletje kost meestal rond de 7 euro
Dure dealer ken jij dan, blijkbaar:

Voor 0,75 eurocent aan xtc de hele avond
door
Van onze verslaggeefster Kim van Keken

AMSTERDAM - De Amsterdamse xtc-markt is verzadigd. Grondstoffen en productie kosten een schijntje vergeleken bij bijvoorbeeld Barcelona en Turijn. Een pil kost in de groothandel 0,20 cent. In het weekend kunnen jongeren voor een paar euro stijf van de pillen staan.

'Een pilletje kost mij 70 eurocent.' Ferry (20) praat over xtc alsof hij het over een lolly heeft. 'Je moet gewoon de juiste dealers kennen en grote partijen inkopen.' In Amsterdam is te veel xtc, blijkt uit Europees onderzoek, vandaar een grote uitverkoop op de pillenmarkt.
Vrijdagavond op een underground technoparty aan de Nieuwezijds Voorburgwal. De pillenslikkers dansen in een roes, hebben grote pupillen en kauwen driftig op bubbelgum (tegen de stijve kaken, een gevolg van xtc). Als ze gaan zitten volgt een ongeremd gesprek.

Omdat hij later niet 'geestelijk gestoord' wil blijven door de pillen, is Ferry even gestopt met xtc. 'Ik gebruik al sinds mijn vijftiende, dat kan niet gezond zijn.' Hij kent veel dealers. 'Als het moet kan ik vanavond nog heel goedkoop een pilletje regelen. Aanzienlijk goedkoper dan een biertje dat ze hier voor 2,20 euro schenken.'

De 29-jarige Rita gebruikt liever cocaïne, maar die is duur. Ze staat daarom stijf van de xtc. 'Een grammetje coke kost vijftig euro, de pil die ik nu heb genomen maar zes.' Dat is nog aan de dure kant, vindt ze. 'Ik kan veel goedkoper aan drugs komen als ik zo die verhalen hoor over de pillenindustrie.'

Volgens Europees onderzoek, waaraan het Nederlandse bureau Transnational Institute (TNI) deelnam, kost een xtc-pil in het Amsterdamse uitgaanscircuit 3 euro, en is daarmee veruit de goedkoopste. Toen de eerste pillen in de jaren negentig naar de hoofdstad kwamen, werden ze nog voor 16 euro verkocht. Die prijzen zijn de laatste jaren enorm gezakt omdat de Amsterdamse xtc-markt verzadigd is.

Drie steden, waaronder ook Barcelona en Turijn, werden onderzocht op de productie en het gebruik van de partydrug. De pil is in de Amsterdamse groothandel, 20 eurocent per stuk, zo goedkoop dat buitenlandse dealers hier hun waar komen halen. Volgens onderzoeker Tom Blickamn van TNI blijkt dat de inzet van speciale xtc-teams door de politie niet heeft gewerkt.

De prijzen liggen zo laag omdat de grondstoffen (MDMA) voor xtc in Nederland makkelijk te krijgen zijn. Terwijl de productie hier steeds verder professionaliseert, experimenteren ze in Spanje nog met keukenlaboratoria waar ze kleine hoeveelheden produceren. Een pil in Barcelona kost gemiddeld 6 euro, in Turijn 11 euro.

De Britse James (31) voelt zich opgelicht als hij de Nederlandse standaardprijzen hoort. Hij heeft 6 euro betaald , maar hij zit dan ook niet meer zo in de scene. 'De pil heb ik gekocht van een collega, we hebben een bedrijfsuitje vandaag.' Hij werkt voor een telecombedrijf. Bijna een jaar is hij van de dope afgebleven. Waarom hij nu toch weer slikt? 'We leven in een rare tijd, het is oorlog. Misschien is het wel vluchtgedrag.'

Volgens Robbert (20) is het te gemakkelijk om xtc te kopen. In het dorp - 'ik zeg niet welk, want er woont maar één Robbert' - waar hij vandaan komt, ziet hij jongens regelmatig pillen slijten aan minderjarigen. 'Voor 3 euro per stuk.' Zelf kan hij goedkoper aan de synthetische drugs komen. 'Voor 75 eurocent kan ik een avond door.'

Hij pleit voor legalisering van xtc, zodat iedereen de dope kan testen. 'En dan alleen verkopen aan mensen boven de 23 jaar, want voor jongeren zoals ik is die rotzooi eigenlijk veel te gevaarlijk. Voor je het weet, stap je over naar de coke. Daardoor heb ik mijn opleiding nooit afgemaakt.'

Midden in de nacht zwalkt een jongen met een breezer in de hand over straat. Met grote ogen kijkt hij in de rondte, driftig kauwend op kauwgom. 'Partydrug, daar begin ik niet aan', zegt hij stellig. Vervolgens als hij de prijzen hoort: '3 Euro zeg je, geef me er dan maar dertig.'

Volkskrant 31 maart 2003
--------------

Nu is Heerlen weliswaar geen Amsterdam, maar het zou mij niet verbazen als de pillenmarkt in Limburg ook behoorlijk verzadigd is en de prijzen heeft laten zakken. Vrij regelmatig toch worden er xtc laboratoria opgerold en dergelijke.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 20:02
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 25-08-2003 @ 20:56:
En he weet dur pa dat dan?
Ik vermoed dat die vriendin dat van dat meisje aan hem verteld heeft.
Of misschien de pliesie.

btw, hier meer hierover (en waar de vader een interview geeft)
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.

Laatst gewijzigd op 25-08-2003 om 20:06.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 20:07
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
underground technoparty

Jaja... Hmmz, een stukkie schrijven over druks, dan doen we het lekker alsof het op een underground (illigaal) feest is, dat staat stoerder
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 20:09
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 25-08-2003 @ 21:07:
underground technoparty

Jaja... Hmmz, een stukkie schrijven over druks, dan doen we het lekker alsof het op een underground (illigaal) feest is, dat staat stoerder
waar lees je dat?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 20:09
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
en NATUURLIJK is het een meisje dat goed ging op school, nooit een vlieg kwaad heeft gedaan en de ouders hadden er geen idee van dat ze oooooit aan druks gedacht had
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 20:10
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 25-08-2003 @ 21:09:
en NATUURLIJK is het een meisje dat goed ging op school, nooit een vlieg kwaad heeft gedaan en de ouders hadden er geen idee van dat ze oooooit aan druks gedacht had
Is dat zo vreemd dan?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 20:11
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Gatara schreef op 25-08-2003 @ 21:09:
waar lees je dat?
underground technoparty

Voor de meeste mensen staat dit gelijk aan een illigaal feestje (als ze het lezen)
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 20:12
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
Eigen schuld dikke buld het is hard maar het is waar.
Als een opa een hartinfact heeft gehad zal die niet zo snel in een achtbaan gaan.
Je moet niet de schuld aan XTC geven, maar aan de mensen die denken dat het een soort paracetamol is, gewoon 15 op snoepen wat kan het mij schelen.
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 20:12
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 25-08-2003 @ 21:11:
underground technoparty

Voor de meeste mensen staat dit gelijk aan een illigaal feestje (als ze het lezen)
WAAR?
wie heeft dat gezegd?
welke krant?
etc.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 20:14
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
je EIGEN post!

gepost op 25-08-2003 @ 21:01

ong 8 posts terug
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Laatste album downloads.
P.:NTIL
500 07-06-2008 03:25
Muziek Dump de playlist
mmuddy
83 17-06-2004 00:06
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Muziek verukkelukkullukke 715
Kellie
39 27-12-2002 23:25
Muziek Welke bands allemaal in jou playlist?
MazeMouse
64 13-12-2002 19:25
Drugs & Alcohol Flippen!
Junkfood Junkie
18 11-06-2002 13:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:35.