| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ik heb er drie:
-een lichtblauwe van best dunne spijkerstof, die dus ook een beetje uit is gelopen -een donkerblauwe van dikkere stof met bruine gloed die perfect zit, zolang ik geen onsje dikker word ![]() -een grijsblauwe die echt geweldig zit, maar waar de gulp steeds van openglijdt Ik vind ze heel fijn omdat ze mooi vallen, kleine maatjes hebben en betaalbaar zijn. Verder moet er wel een kilometer stof afgehaald worden, maar dat ben ik gewend. |
|
|
|
||
|
Citaat:
), maar bij een klasgenootje die bijna even lang is als ik (1.79) maar wel kortere benen heeft zat hij precies goed. Daarom dacht ik dat ze bij mij wel net te kort zouden zijn (maar weet het dus niet zeker). Novska; volgensmij zijn ze ongeveer 100 euro. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Welk merken zitten goed bij jou (lang zat) ?
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
).Ik geloof trouwens dat ik voor alledrie iets meer dan 100 euro betaald heb. |
||
|
|
|
|
Ik heb er zelf 1 die is op je bovenkant een klein beetje gerimpeld en ook aan de onder-achterkant.
Zitten wel lekker, maar de verkoopster zei dat hij wel pittig uit zou lopen, maar dat valt tegen hehe... Lengte geen problemen mee...
|
|
||
|
Citaat:
Ik vind 100 euro trouwens wel goed betaalbaar voor een mooie en goede spijkerbroek .. broeken bij de h&m enzo die goedkoper zijn zitten met gewoon niet dus dan heb ik dr wel wat 'meer' voor over
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik krijg standaard in elke broek een gat op mn linker knie. h&m of indian rose.
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Lifestyle |
Wat is je favo outfit? reine claude | 36 | 20-05-2006 20:13 | |
| Lifestyle |
wat MOET je nog hebben? Otis | 500 | 01-05-2004 13:21 | |
| Lifestyle |
yeans voor lange benen ;) druiveke | 54 | 28-09-2003 20:46 | |
| Lifestyle |
Merken; Wat kan nog en wat is echt zooo van gister rodina | 234 | 12-03-2003 22:09 | |
| Lifestyle |
Nieuwe ronde: Wat heb jij vandaag aan? RoSaLiNi | 443 | 15-01-2003 16:47 | |
| Lifestyle |
Wat is jouw laatste aanwinst deel III WishfulDreaming | 446 | 03-01-2003 11:03 | |