Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2003, 12:55
Fantôme
Fantôme is offline
sinds zondag 9 november is de 25-jarige, uit Den Helder afkomstige Patricia vermist.
zaterdag deed de politie een schokkende fonst. Patricia lag dood in haar eigen achtertuin. Haar vriend is toen opgepakt wegens verdenking van doodslag. Toen was echter nog niet bewezen dat het om moord ging. Inmiddels is uitgewezen dat de vrouw, moeder van 3 jonge kinderen, is vermoord.
of haar vriend de werkelijke dader is, is nog niet bekend.

(dit zo even uit mijn hoofd, voor bronnen: Heldersche krant, (misschien ook andere nieuwsbladen? en gister in hart van Nederland)

een paar vragen:

- deze moord is de tweede in hoogstens 2 maanden tijd (niet eens denk ik) in Den Helder, die ook in het nieuws zijn geweest. hiervoor was al die jongen op het station vermoord vanwege een ruzie. Zijn dit soort dingen aanleidingen niet in Den Helder te gaan wonen, of er op vakantie te gaan?

- De man van Patricia had zelf melding gemaakt bij de politie dat zij was weggelopen. Nu wordt ze in eigen achtertuin (ze woonden samen) gevonden. Zijn jullie ervan overtuigd dat hij het ook echt heeft gedaan?

naja, zoiets denk
liefs,
Oud 17-11-2003, 13:03
Sky Jewel
Sky Jewel is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 17-11-2003 @ 13:55:
- deze moord is de tweede in hoogstens 2 maanden tijd (niet eens denk ik) in Den Helder, die ook in het nieuws zijn geweest. hiervoor was al die jongen op het station vermoord vanwege een ruzie. Zijn dit soort dingen aanleidingen niet in Den Helder te gaan wonen, of er op vakantie te gaan?
Dat ligt er maar aan in hoeverre de omgeving in Den Helder invloed heeft gehad op de daders van deze moorden. Het kan natuurlijk ook puur toeval zijn.

Citaat:
- De man van Patricia had zelf melding gemaakt bij de politie dat zij was weggelopen. Nu wordt ze in eigen achtertuin (ze woonden samen) gevonden. Zijn jullie ervan overtuigd dat hij het ook echt heeft gedaan?
Daar valt nog niet zo veel over te zeggen. De kans is natuurlijk aanwezig dat hij het heeft gedaan, maar ik vind jou informatie te weinig om een helder standpunt mee te vormen.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 13:45
Go
Go is offline
[QUOTE]~~Fantôme~~ schreef op 17-11-2003 @ 13:55:
[B]-
Citaat:
deze moord is de tweede in hoogstens 2 maanden tijd (niet eens denk ik) in Den Helder, die ook in het nieuws zijn geweest. hiervoor was al die jongen op het station vermoord vanwege een ruzie. Zijn dit soort dingen aanleidingen niet in Den Helder te gaan wonen, of er op vakantie te gaan?
Ik denk dat ik uberhaupt niet naar Den Helder op vakantie zou gaan, m.i. niet zon boeiende stad.
Citaat:
De man van Patricia had zelf melding gemaakt bij de politie dat zij was weggelopen. Nu wordt ze in eigen achtertuin (ze woonden samen) gevonden. Zijn jullie ervan overtuigd dat hij het ook echt heeft gedaan?
De politie zal vast wel redenen hebben om die vriend aan te houden op verdenking van moord. Ik denk dat je daar op dit moment nog weinig over kan zeggen.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 13:45
Yousra
Yousra is offline
Ik eis verantwoording van de autochtone gemeenschap.
Oud 17-11-2003, 14:04
Verwijderd
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 17-11-2003 @ 13:55:
Hellooo. Alsof je om een paar moorden niet ergens zou gaan wonen. Amsterdam is nog steeds het meest populair, iedereen trekt daarnaar toe, terwijl daar jaarlijks heel wat meer mensen worden omgelegd. Bovendien is het nergens veilig, kijk maar naar dat horrorpension op het rustieke Friese platteland waar een hospita een aantal gasten had omgelegd

Citaat:
Hoe moeten we dat nu weten? We kennen toch helemaal geen feiten. Echt een keiloze vraag, sorry hoor.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 14:21
Verwijderd
toestand
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 14:44
Verwijderd
Den Helder staat wel als gruwelijke klotestad te boek overigens Helemaal afgelegen, teringveel werkloosheid, sociale achterstandswijken en allochtonen. Echt zo'n plek waar je alleen maar kunt zijn geboren, niet een plek waar je gáat wonen
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 14:50
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 17-11-2003 @ 15:44:
Den Helder staat wel als gruwelijke klotestad te boek overigens Helemaal afgelegen, teringveel werkloosheid, sociale achterstandswijken en allochtonen. Echt zo'n plek waar je alleen maar kunt zijn geboren, niet een plek waar je gáat wonen
vergeet de marinebasis niet
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 14:52
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
bonelesschicken schreef op 17-11-2003 @ 15:50:
Als de Mariniers nou een Den Helder schoonvegen heb je een stuk minder overlast.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 14:52
Verwijderd
Citaat:
bonelesschicken schreef op 17-11-2003 @ 15:50:
Ohja, die nu ook stapsgewijs wordt opgedoekt, zodat ze daar over enkele jaren met nóg veel meer werklozen zitten.

Ik ben éenmaal in Den Helder geweest en dat was ruim voldoende. Wel tof om te komen als je er niet hoeft te blijven, though. Beetje uitwaaien aan het strand, zandkasteeltjes bouwen enzo
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 09:55
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 17-11-2003 @ 15:44:
absoluut mee eens
maar ik ben hier (den helder) niet geboren(gelukkig niet), maar ik ga wel lekker verhuizen!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 22:12
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Happydeath schreef op 17-11-2003 @ 14:03:
Dat ligt er maar aan in hoeverre de omgeving in Den Helder invloed heeft gehad op de daders van deze moorden. Het kan natuurlijk ook puur toeval zijn.

Daar valt nog niet zo veel over te zeggen. De kans is natuurlijk aanwezig dat hij het heeft gedaan, maar ik vind jou informatie te weinig om een helder standpunt mee te vormen.
meer informatie is nog niet beschikbaar gesteld.
sorry
Oud 19-11-2003, 22:13
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Yousra schreef op 17-11-2003 @ 14:45:
Ik eis verantwoording van de autochtone gemeenschap.
hoezo?
Oud 19-11-2003, 22:15
Fantôme
Fantôme is offline
en ja, ben er idd geboren.
ik denk dat ik er net als jullie tegenaan had gekeken als ik een 'buitenstaander' was, dus buitenaf woonde.
hoewel ik zelf ook niet in Den Helder woon, maar in Jdorp. ga er overigens wel naar school en werk in Den Helder.
Reageren

Regels voor berichten