Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
__________________
Ooit. Dan.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
vector<byte> a; byte b = 0; a.push_back(b); bijvoorbeeld. als je een pointer naar een byte wil toevoegen (wat ik vaag vind?) moet die vector wel een vector<byte*> zijn, he? edit: als je STL containers gebruikt (zoals een vector dus), heb je veel aan iterators, dus lees daar de help goed over door. en google een beetje. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
__________________
Ooit. Dan.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
een vector gebruiken is niet echt handig in dit geval denk ik. wat wil je precies doen? als je hem in een variabele wil zetten kun je toch wel gewoon byte* ba = hlsdkfunctiediepointernaarbytereturnt(); doen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
__________________
Ooit. Dan.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
__________________
Ooit. Dan.
|
![]() |
|
![]() |
als het nou een byte array was, dan kon je gewoon sizeof() doen. maar het is een pointer
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
__________________
Ooit. Dan.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|