Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2003, 20:41
videoband
videoband is offline
ik wil dus mijn tv ( incl dvd-speler en vhs-recorder ) en mijn computer op dezelfde boxen aansluiten , zonder tussenkomst van stereoset , dus gewoon een soort 5.1 set die je op je pc kan aansluiten en dan de tvv ernaartoe ...

hoe doe je dit , welke aansluitingen zijn noodzakelijk op alle apparaten ?

als je typenummers of foto's van iets nodug hebt om te kunnen oordelen zeg he t maar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2003, 21:06
Sentingua
Sentingua is offline
ik raad je aan om er WEL een versterker tussen te zetten, niet alleen om de betere ordening, maar vooral om de toekomst mogelijkheden, filters, en geluidskwaliteit.
Oud 20-11-2003, 00:30
Verwijderd
Geen idee eigenlijk. Ik denk dat iets als een creative extigy misschien wel handig is.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 08:22
videoband
videoband is offline
en euhm , waar kan ik rdelijk goedkoop een versterker ( die dan dus ook 5.1 ondersteunt ) vandaan halen , wat kost zoeits nou ?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 09:09
Gus
Gus is offline
zorgen dat je alles op de pc aansluit, dan een kabel van tv en zo naar de line-in van je pc?

of ben je dan de specifieke 5.1 informatie weer kwijt in het signaal? hmmm... goeie geluidskaart helpt denk ik wel, dat is goedkoper dan een versterker iig. en het idee is best simpel, moet wel kunnen
Oud 20-11-2003, 12:35
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
videoband schreef op 20-11-2003 @ 09:22:
en euhm , waar kan ik rdelijk goedkoop een versterker ( die dan dus ook 5.1 ondersteunt ) vandaan halen , wat kost zoeits nou ?
tweedehands dolby digital recievertje, kan je vast wel vinden op http://www.ebay.de voor niet al te veel geld. Dan ben je ook redelijk klaar voor eventuele uitbreidingen in je set, en hoef je niet altijd je computer aan te hebben..
Oud 21-11-2003, 17:43
videoband
videoband is offline
computer staat toch altijd aan .
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 19:26
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
videoband schreef op 21-11-2003 @ 18:43:
computer staat toch altijd aan .
Dan nog is het vaak niet lekker om alles via je PC te laten lopen... Sleutelen aan je PC met muziek aan bijvoorbeeld wordt onmogelijk. En dan zou ik echt gefrustreerd worden
Reageren

Regels voor berichten