![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar ik ben het met je eens, word je zo net half wakker, strek je even je arm en dan merk je zo iets warms naast je ![]() Bij ons gaat het ook soms zo: ik word dus wakker, ik denk hij slaapt nog omdat-ie zo stilletjes ligt weet je, en dan voel ik ineens *schuifschuifschuif* (hem naar me toe schuiven ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee, ik houd niet zo van seks in de morgen. Eerder van vroeg in de middag,a ls ik echt wakker ben maar nog niet moe van de dag. Ik ben niet zo snel met wakker worden.
|
Nou mogen jullie mij misschien een ZEIKERD vinden!
Maar als je geen genoeg tijd hebt dan *hoe lekker ut ook is* doe ik het niet. Ik weet niet hoe het bij veel van jullie zit maar bij mij loopt ut sperma dr zo weer uit IEUW!!! ![]() Dus ik moet daarna nog cker tijd heb om *een vaginale* douche te nemen!!!! Maar als ik die tijd wel heb GRAAG en idd ook met tandenpoetsen bij mij want anders sex zonder kusse en da werkt ook nie he ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ieder mens is anders!! Dus jaaaaa
|
Verwijderd
|
Het heeft niets met hygenie te maken, want sperma is niet vies. En ze mag zelf weten of ze dan 'graag' met een tampon rondloopt (ik denk eigenlijk nooit 'he leuk, een tampon', maargoed), maar om nou helemaal nooit seks te hebben alleen omdat het sperma er dan uit loopt... mjah... beetje stomme reden... dat is het toch niet waard.
En ja, dit topic gaat over 's ochtends seks, maar ja, 's middags of 's avonds loopt het er niet zo goed uit natuurlijk, dus ik neem aan dat het ook voor dan geldt. |
![]() |
||
Citaat:
Want NEEJ ik loop idd ook niet graag met een tampon want zoals ik al zei gaat dat niet al te gemakkelijk als ik niet ongesteld ben *te weinig vocht en die sjit* Dus gevolg ik voel die klote tampon dan zitten....
|
Dat is natuurlijk gewoon heerlijk. Ik vind echt niks lekkerder dan nog half dromend tegen het liefste meisje uit de wereld aan te kruipen en dan lekker te knuffelen en te vrijen. Na een vrijpartij tijdens het wakker worden en lekker naknuffelen zweef je de rest van de dag een paar centimeter boven de grond
![]()
Laatst gewijzigd op 20-11-2003 om 22:32. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
ochtendsex en geurtjes eatdrumseatcym_ | 39 | 03-03-2009 13:58 | |
Seksualiteit |
Na spel L'Aigle | 55 | 21-03-2004 10:29 | |