Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2003, 16:47
Verwijderd
Hey,

Ik weet niet wat jullie vinden, maar ik vind sex 's morgens best wel leuk ...
's Avonds zijn we vaak te moe en komt het er niet van, maar 't is een ideale manier om wakker te worden en de dag goed gehumeurd te beginnen ... of niet? (wel zorgen dat je op tijd de deur uit kan natuurlijk )
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 16:50
Verwijderd
ja.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 16:54
Verwijderd
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 19-11-2003 @ 17:50:
ja.
Jammer genoeg is dat laatste van dat op tijd de deur uit bij ons nogal es een probleem ... kan ik 't weer uitleggen op stage ... "sorry, ik ben wat later, maar m'n vriend wilde eerst nog sex"
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 17:05
Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
vind ik ook hoor....ook leuk dat je elkaar dan een beetje kan zien

enneh....doe het dan gewoon in het weekend, dan kun je lekker lang blijven liggen
Oud 19-11-2003, 17:06
Verwijderd
Citaat:
maartenlof schreef op 19-11-2003 @ 18:05:
vind ik ook hoor....ook leuk dat je elkaar dan een beetje kan zien

enneh....doe het dan gewoon in het weekend, dan kun je lekker lang blijven liggen
doen we, doen we
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 17:24
Verwijderd
mededeling is slotje

en sochtends? naja (bijna) alles behalve sex bij mij
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 17:26
Verwijderd
Citaat:
fiepje schreef op 19-11-2003 @ 18:24:
mededeling is slotje

en sochtends? naja (bijna) alles behalve sex bij mij
euh, slotje? mja, ik volg even niet. zal vast zijn omdat ik hier niet zo vaak kom
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 17:46
Ultimate
Ultimate is offline
sex in de morge wordt em niet, moet naar school

en slotje??? snap ik ook niet helemaal
Oud 19-11-2003, 18:05
metalgirl
metalgirl is offline
Als je alleen maar een mededeling post gaat het topic op slot.

Ik vind ochtendseks wel leuk, maarrr... Ik ben niet zo op de "frisse" adem dan, dus (ja ik weet het, zeikerig) eerst tandenpoetsen vind ik nodig dan.
Oud 19-11-2003, 18:26
STP
STP is offline
goede, lange sex op de ochtend kán (lees: kan!) veel beter zijn als s'avonds, meestal is het veel energieker bij ons, inderdaad omdat we s'avonds simpelweg te moe zijn...

Ja, ik ben wel voor
Oud 19-11-2003, 18:41
LoeLoe
LoeLoe is offline
Een goed begin van de dag al zeg ik het zelf
Oud 19-11-2003, 18:56
Jorryt
Jorryt is offline
Poeh, 's morgens...nee hoor...tegen de tijd dat ik echt wakker ben
is ZIJ al weer weg...
Oud 19-11-2003, 21:05
snarl
snarl is offline
's ochtends vind ik eigenlijk ook leuker.. en die ochtendadem.. tja. daar let ik dan maar even niet op.
Oud 19-11-2003, 21:42
Dark Angel
Dark Angel is offline
Alleen als we de tijd hebben. Even gauw voor ik weg moet vind ik minder leuk, dan kan ik niet echt 'in the mood' komen.
Oud 19-11-2003, 22:22
Günther
Günther is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 19-11-2003 @ 17:50:
ja.
Oud 19-11-2003, 23:10
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
roosje schreef op 19-11-2003 @ 17:54:
Jammer genoeg is dat laatste van dat op tijd de deur uit bij ons nogal es een probleem ... kan ik 't weer uitleggen op stage ... "sorry, ik ben wat later, maar m'n vriend wilde eerst nog sex"
Smoesjes... jij wilde het net zo goed (anders open je uiteraard niet zo'n topic )

Anyway, ochtendsex en ochtend knuffelen is gewoon leuk. Wordt je net wakker van de ene droom, ligt er nog een stukje droom naast je ... meteen kroelen, kussen, blablabla, kent het wel ... gewoon mooi om op dat moment van elkaar te kunnen genieten.
Oud 20-11-2003, 08:31
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik vind ochtend seks heerlijk.. eerst langzama wakker worden naast elkaar en dan lekkere seks.. dan douchen.. dan nog ene keer
Oud 20-11-2003, 08:35
Verwijderd
Citaat:
Pletterprater schreef op 20-11-2003 @ 00:10:
Smoesjes... jij wilde het net zo goed (anders open je uiteraard niet zo'n topic )

Anyway, ochtendsex en ochtend knuffelen is gewoon leuk. Wordt je net wakker van de ene droom, ligt er nog een stukje droom naast je ... meteen kroelen, kussen, blablabla, kent het wel ... gewoon mooi om op dat moment van elkaar te kunnen genieten.
OK, ik beken *bloos* Maar geef toe dat het iets moeilijker ligt om te zeggen "ik ben wat laat want IK wilde sex vanmorgen"

Maar ik ben het met je eens, word je zo net half wakker, strek je even je arm en dan merk je zo iets warms naast je
Bij ons gaat het ook soms zo: ik word dus wakker, ik denk hij slaapt nog omdat-ie zo stilletjes ligt weet je, en dan voel ik ineens *schuifschuifschuif* (hem naar me toe schuiven ) en dan *knuffel* (zijn arm over me heen ), nou nee hij sliep dus niet meer (het vervolg laat ik aan jullie verbeelding over lol!)
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 09:06
Nona
Nona is offline
Citaat:
fiepje schreef op 19-11-2003 @ 18:24:
mededeling is slotje
Ik vind dat er nog best wel goed gereageerd wordt. Slotje is een beetje overbodig denk ik.

Nee, ik houd niet zo van seks in de morgen. Eerder van vroeg in de middag,a ls ik echt wakker ben maar nog niet moe van de dag. Ik ben niet zo snel met wakker worden.
Oud 20-11-2003, 15:53
Lovertjuh
Lovertjuh is offline
Nou mogen jullie mij misschien een ZEIKERD vinden!
Maar als je geen genoeg tijd hebt dan *hoe lekker ut ook is* doe ik het niet.
Ik weet niet hoe het bij veel van jullie zit maar bij mij loopt ut sperma dr zo weer uit IEUW!!!
Dus ik moet daarna nog cker tijd heb om *een vaginale* douche te nemen!!!!
Maar als ik die tijd wel heb GRAAG en idd ook met tandenpoetsen bij mij want anders sex zonder kusse en da werkt ook nie he
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 16:00
LoeLoe
LoeLoe is offline
Hmm dan doe je het smorgens even met condoom ofzo, heb je daar ook geen last meer van
Oud 20-11-2003, 16:04
Thomas
Thomas is offline
Mjah, wordt eens tijd dat ze mag blijven slapen dan.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Lovertjuh schreef op 20-11-2003 @ 16:53:
Nou mogen jullie mij misschien een ZEIKERD vinden!
Maar als je geen genoeg tijd hebt dan *hoe lekker ut ook is* doe ik het niet.
Ik weet niet hoe het bij veel van jullie zit maar bij mij loopt ut sperma dr zo weer uit IEUW!!!
Dus ik moet daarna nog cker tijd heb om *een vaginale* douche te nemen!!!!
Maar als ik die tijd wel heb GRAAG en idd ook met tandenpoetsen bij mij want anders sex zonder kusse en da werkt ook nie he
Als er een penis in past, dan past er ook een tampon in. Als een tampon menstruatievocht kan opzuigen, dan kan een tampon ook sperma opzuigen. En nu mag je zelf proberen na te denken.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 16:14
Lovertjuh
Lovertjuh is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 20-11-2003 @ 17:10:
Als er een penis in past, dan past er ook een tampon in. Als een tampon menstruatievocht kan opzuigen, dan kan een tampon ook sperma opzuigen. En nu mag je zelf proberen na te denken.
Naja ik weet niet hoe ut bij jou zit maar als ik een tampon dr in pleur terwijl ik niet ongesteld ben OF geil *en na de sex ben ik niet meer geil nee* past dr bij mij ook echt nix meer in dus ja, wie moet er nou nadenken????????????????????
Oud 20-11-2003, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Lovertjuh schreef op 20-11-2003 @ 17:14:
|
Naja ik weet niet hoe ut bij jou zit maar als ik een tampon dr in pleur terwijl ik niet ongesteld ben OF geil *en na de sex ben ik niet meer geil nee* past dr bij mij ook echt nix meer in dus ja, wie moet er nou nadenken????????????????????
Jij. Als je vagina echt zó hard dichtknijpt na de sex dat er zelfs geen minitampon in past, dan kan de penis er niet eens uit, dus dat kan ik me niet voorstellen. En het is dan heus wel nat daar, van al dat sperma.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 16:16
Lovertjuh
Lovertjuh is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 20-11-2003 @ 17:15:
Jij. Als je vagina echt zó hard dichtknijpt na de sex dat er zelfs geen minitampon in past, dan kan de penis er niet eens uit, dus dat kan ik me niet voorstellen. En het is dan heus wel nat daar, van al dat sperma.
hahaha jij je zin, maar ik ervaar anders.
Ieder mens is anders!!
Dus jaaaaa
Oud 20-11-2003, 16:17
Fallon
Fallon is offline
Ik loop ook niet voor de lol met een tampon in als ik niet ongesteld ben hoor.
En als zij liever een vaginale douche achteraf neemt, is dat toch haar eigen keus.
Dat heeft niks met nadenken te maken maar met hygiene.
Oud 20-11-2003, 16:20
Verwijderd
Het heeft niets met hygenie te maken, want sperma is niet vies. En ze mag zelf weten of ze dan 'graag' met een tampon rondloopt (ik denk eigenlijk nooit 'he leuk, een tampon', maargoed), maar om nou helemaal nooit seks te hebben alleen omdat het sperma er dan uit loopt... mjah... beetje stomme reden... dat is het toch niet waard.
En ja, dit topic gaat over 's ochtends seks, maar ja, 's middags of 's avonds loopt het er niet zo goed uit natuurlijk, dus ik neem aan dat het ook voor dan geldt.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 16:24
Lovertjuh
Lovertjuh is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 20-11-2003 @ 17:20:
Het heeft niets met hygenie te maken, want sperma is niet vies. En ze mag zelf weten of ze dan 'graag' met een tampon rondloopt (ik denk eigenlijk nooit 'he leuk, een tampon', maargoed), maar om nou helemaal nooit seks te hebben alleen omdat het sperma er dan uit loopt... mjah... beetje stomme reden... dat is het toch niet waard.
En ja, dit topic gaat over 's ochtends seks, maar ja, 's middags of 's avonds loopt het er niet zo goed uit natuurlijk, dus ik neem aan dat het ook voor dan geldt.
Heuhmz ut ging dr mij om dat ik na de sex nog genoeg tijd moest hebben om te douchen.
Want NEEJ ik loop idd ook niet graag met een tampon want zoals ik al zei gaat dat niet al te gemakkelijk als ik niet ongesteld ben *te weinig vocht en die sjit* Dus gevolg ik voel die klote tampon dan zitten....
Oud 20-11-2003, 17:14
ZerO
ZerO is offline
sinds waneer is dit een fototopic ?

Ochtendsex is lekker , ik doe het graag . Ik heb geen moeite met *uit je bek stinken syndroom* het gaat na een paar keer zoenen weg.
Oud 20-11-2003, 21:37
DEChengst
DEChengst is offline
Dat is natuurlijk gewoon heerlijk. Ik vind echt niks lekkerder dan nog half dromend tegen het liefste meisje uit de wereld aan te kruipen en dan lekker te knuffelen en te vrijen. Na een vrijpartij tijdens het wakker worden en lekker naknuffelen zweef je de rest van de dag een paar centimeter boven de grond

Laatst gewijzigd op 20-11-2003 om 22:32.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten