Advertentie | |
|
![]() |
|
Fannie, echt hij is super. Je schrijft nog steeds steeds mooier. Vooral nog meer gevoel, maar volgens mij ben je ook met meer bezig... iest groters
![]() het vooral hoe jij het nozegbare met het echte leven weet te koppelen in dit gedicht vind ik knap... jaloers ![]()
|
Ik vind de regellengten juist erg goed; dat maakt het geheel zo 'dansend'; past ook veel beter bij je zinnen. Je gedicht raakt, en spreekt me erg aan; net alsof degene die het schrijft in een situatie zit waarmee hij/zij niet zo goed raad mee weet; vandaar dat de lange zinnen er weer zo mooi bij passen
![]()
|
en jij, je maakt me wakker met je eigen einde.
Ik bleef op deze zin hangen. Hoewel ik hem, nu ik het gedicht nog een keer lees, beter in het geheel vind passen. Dus dat is niet echt commentaar waar je iets aan hebt. De zinnen zijn lang, maar dat heeft wel wat, daar hoef je niets aan te veranderen, vind ik. De inhoud is erg mooi! Het raakt me, hoe verzin je het? ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
-Nog titelloos- I C U | 180 | 10-04-2005 17:33 | |
Lichaam & Gezondheid |
niet kunnen slapen - wel de hele nacht met gesloten ogen op bed liggen -> uitgerust? Ver Weg | 13 | 07-01-2004 16:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Met gesloten ogen (dromen van regenbogen)... Secreet | 11 | 29-07-2003 12:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn gedichten Missygirly | 4 | 28-10-2001 10:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Gesloten ogen/Liefde is... star9 | 1 | 11-10-2001 16:26 |