Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik zou zelf de cube nemen vanwege de prijs. |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, ik heb zelf een NGC, vooral om spellen als mario en zelda. Mijn 2e keus in playstation, als ik het kon veroorloven zo ik er wel een ps2 bij willen, maar ook wegens tijdgebrek om veel te kunnen gamen doe ik dat voorlopig toch maar niet. Kijk gewoon naar de spellen en de prijs.
||
Citaat:
maar heeft niet veel spellen die online kunnen |
![]() |
|
Verwijderd
|
*Semyaz hier*
Voordeel PS2:* DVD speler *Groter spelaanbod *Backward compatible Voordeel GC:*4 controllerpoorten (hoewel je voor de PS wel weer een multitap kunt kopen) *Kleiner *Goedkoper Over spelletjes kun je twisten, maar de PS heeft (IMO) wel meer serieuzere/volwassenere spelletjes. GC is dan weer (IMO) beter voor fun met je kameraden (Met Marioparty etc.) (Nintendo komt overigens volgend jaar met een nieuwe console, dus even wachten op de volgende Console wars kan misschien geen kwaad ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar daarom begrijp ik niet dat mensen zeggen dat de ps2 niet mooi is, als je bv naar final fantasy kijkt, dan is dat toch hartstikke mooi ![]() tuurlijk worden er bagger spellen uitgebracht, maar dat is met elke console.
||
Citaat:
Er stond ook alleen maar dat Nintendo van plan was een nieuwe console op de markt te brengen, verder (helaas) niets. Maar goed, we zullen zien wat het wordt ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Dusz... Zelf vind ik alle 3 de consoles wel goed, allemaal nadelen en voordelen, ruigere spellen, slechtere spellen , enz! ![]()
|
ik kan nu wel spellen opnoemen waar dat niet zo is, maar goed.
ik vind het niet zozeer "kiddy'er" maar meer adventure. verdewr is GC grafisch mooier (en nee, ik vind FFX niet mooi. vooral neit op een 100 Hz en 68 cm breedbeeld) dan zie je de blokjes al heel snel =/
||
Citaat:
|
![]() |
|
de gamecube heeft Mario Kart, Mario, Zelda, Metroid, Rebel Strike en krijgt nog een boel coole games
de ps2 heeft Final Fantasy, Killzone, MGS, Jak & Daxter, Ratchet & Clank, Dark Chronicle, Onimusha en nog een boel cool games Koop ze allebei! (als je genoeg geld hebt natuurlijk, anders zou ik voor de PS2 gaan, maar dat is mijn mening)
||
![]() |
Citaat:
echt een geweldig spel ![]() dus ehh sttt ![]()
||
Citaat:
Final Fantasy, Baten Kaitos, Skies of Arcadia Legend, Zelda(hoort niet echt bij RPG,s maar toch, Pokémon, Tales of Symphonia... eigenlijk nog wat meer ![]() plus nintendo is aantrekkelijker om voor te ontwikkelen voor de ontwikkelaars, omdat er niet zoveel verlies aan wordt geleden met kopiëren...
|
![]() |
Ik heb zelf een Gamecube. Natuurlijk die nintendo zooi wel gekocht, maar Soul Calibur II vind ik het leukst. En je hebt ook Resident evil voor de Cube, dus kiddy is het echt niet.
Maar toch zou ik een Xbox kopen, die kan goed online. Voor mij maakte het niet uit, want ik woon op het platteland en ik kan niet online.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Gamen op EEE Batave | 4 | 26-01-2011 16:30 | |
Games |
Welke games heb je origineel? Verwijderd | 108 | 10-01-2004 12:11 | |
Games |