![]() |
|
![]() |
NIEUWE CONSOLES
![]() 1.Welke vinden jullie de beste van de cube, x-box en ps 2? 2.Wat is je top 3 games per bovenstaande consoles? 3.Welke van de 3 consoles zal je absoluut kopen en welke niet? OUDE CONSOLES ![]() 1. Welke console is nog niet afgeschreven de N64, PSX of de dreamcast? 2. Wat zijn de meest klote games van de consoles, zet hier dus je shit top 3 per bovenstaande console neer? 3. Zou je nog 1 van deze consoles kopen, en zo ja waarom? Bedankt voor het invullen. De antwoorden zullen komen te staan in een tijdschrift natuurlijk zenden we jullie allemaal het artikel toe. Voor vragen mail snoodel@hotmail.com of marleen_pathuis@hotmail.com Doei!!! |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
vraag snap ik niet ![]() ![]() 2.Wat is je top 3 games per bovenstaande consoles? 1-x-box 2-Ps 2 3-Cube 3.Welke van de 3 consoles zal je absoluut kopen en welke niet? Kopen? ps 2 ( x-box heb ik al ![]() OUDE CONSOLES 1. Welke console is nog niet afgeschreven de N64, PSX of de dreamcast? ik denk de N64 ![]() 2. Wat zijn de meest klote games van de consoles, zet hier dus je shit top 3 per bovenstaande console neer? N64: zwaar klote console en games PSX rayman, Dreamcast Rayman Rayman ![]() 3. Zou je nog 1 van deze consoles kopen, en zo ja waarom? Ik heb de X-box al dus ik zou dan de PS 2 kopen ( vette spellen ) en graphics, maar de PC blijft de No.1 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() 2.Wat is je top 3 games per bovenstaande consoles? 1-Ps 2 2-Cube 3-X-box 3.Welke van de 3 consoles zal je absoluut kopen en welke niet? Kopen?geen (Ps 2 heb ik zelf en m'n moeder de cube) niet kopen? X-box OUDE CONSOLES 1. Welke console is nog niet afgeschreven de N64, PSX of de dreamcast? ik denk de PSX, Sega maakt geen spellen meer voor de Dreamcast 2. Wat zijn de meest klote games van de consoles, zet hier dus je shit top 3 per bovenstaande console neer? Kan ik nu effe niet mee opkomen 3. Zou je nog 1 van deze consoles kopen, en zo ja waarom? Geen, staan alledrie al thuis. Iets anders Ik denk bij oude consoles eerder aan de Nes en de Mega Drive
||
![]() |
Citaat:
Mijn gedachten hierbij. Nieuwe - ps 2, om de graphics - 1. Gta 3 (ps2), 2, tony hawk 3 (alle) en op 3, project gotham (x-box) - wel : ps 2, betere games dan de andere Oude n64 ---- ja, psx is nu goedkoop en heeft een flink aanbod goede games |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Scriptie over lancering nieuw tijdschrift/website over games Mozzie | 5 | 28-05-2008 13:45 | |
De Kantine |
wie of wat kun je niet zo waarderen? #2 Verwijderd | 500 | 31-08-2007 01:21 | |
Lifestyle |
welke oninteressante troep heb je nou weer aangeschaft? Verwijderd | 500 | 02-10-2005 20:29 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Engels IAmWhoIAm | 7 | 22-02-2005 11:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Computerspel uit de schappen na moord Mr. Pignati | 55 | 21-08-2004 18:11 |