Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en jouw dak is -mijn hemel!- ook mijn dak Wat vind ik dit geweldig! Vooral omdat het helemaal in elkaar overloopt als je het voorleest. Dan krijg je "jouw dak is mijn hemel", wat ik een geweldige schaduw vind van wat er daadwerkelijk staat. Lekkere slotzin! En één puntje waar ik een beetje over struikelde: in het huis van onze liefde Dat vind ik jammer, gezien de clichématigheid die ik verder nergens in je gedicht tegenkom. Maar het is geen natuurramp; ik vind het een fantastisch geheel. Heel mooi!
|
Ik vind de vorm erg leuk; goed geschreven, sterke opbouw. De herhaling van 'een steen, die' vind ik ook wat minder; ik vind de achterliggende gedachte en de visualisatie wel leuk en goed gevonden, maar toch hapert het een beetje; het past niet echt bij de rest van je gedicht heb ik het idee.
Verder vind ik je gedicht erg leuk, leest lekker vlot door en er zitten erg goede stukken in, bijvoorbeeld de vijfde strofe vind ik erg sterk. Goede verwoording, in een mooie vorm ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De zon scheen. Boate Bob | 40 | 19-11-2005 19:25 | |
Verhalen & Gedichten |
de weg; of waarom gaat de zon niet onder... sjoeltie | 10 | 11-09-2004 17:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde. Verwijderd | 13 | 03-12-2003 14:04 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:30 | |
ARTistiek |
De weg; of waarom gaat de zon niet onder? Prada | 21 | 15-04-2002 14:23 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer dat ik de zon zag... Secreet | 1 | 14-01-2002 10:19 |