Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh natuurlijk laten we het AM-woord niet meer in de mond nemen maar vervangen door een politiek correcte afkorting
![]() Kom op zeg, mensen die van plan waren zichzelf te snijden deden dat toch allang. Dit forum werkt juist als een soort katalysator. Als ze on-line kunnen zeuren en miemelen over hun problemen, gaan ze misschien juist níet in zichzelf snijden. Dat doen ze pas als ze heel gefrustreerd zijn en nergens heen kunnen. Net als mensen die op het forum gillen dat ze zelfmoord gaan plegen. Die doen het ook nooit. Grote bek ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is een hele discussie geweest, toen al. Het heeft geen zin die discussie telkens opnieuw te voeren. Ik persoonlijk weet alleen dat ik op een ander forum heb gezeten waar het allemaal wel toegestaan was en dat het er daar inderdaad toe geleid heeft dat bepaalde mensen dat zijn gaan proberen door de topics die ze er daar over lazen. |
![]() |
|
Automutilatie!
Ben ik nu stoer? Overigens vind ik het een beetje dom om het te verbieden, wel ja.. laten we allemaal onze hoofden in het zand steken en doen alsof we van niks weten.. altijd makkelijk om het probleem uit de weg te gaan.
||
Citaat:
|
Het kan mensen die het soms wel doen, elke keer ópnieuw aanzetten er toe. Dat is de trigger.
Daarnaast kunnen mensen het gaan doen omdat ze het hier lezen, maar dat zijn minder mensen denk ik. Waarom wordt deze discussie steeds opnieuw gevoerd? Het beleid verandert toch niet.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Misschien is het ook niet het meest belangrijke dat het beleid veranderd wordt, maar de reden waarom (die ik nu eigenlijk nog steeds niet DUIDELIJK weet, ook niet door andere topics te lezen) kan wel erg interessant zijn om te weten en om over te discussieren. Sorry, ik ben ook een beetje principieel ingesteld.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het wel fijn om te weten waarover het gaat, ipv de één of andere afkorting. En zelfs met dat woord moest ik nog even naar vandale.nl surfen om erachter te komen wat het betekende. Ik begrijp het beleid en de gedachte hierachter, ik keur het echter niet goed. Als iemand echt een neiging tot zelfmoord of zelfverminking heeft zal hij of zij dit hoogstens aangeven met een omweg. Mensen die het echt aankondigen roepen alleen om aandacht, en zullen het nooit zelf doen. Want niemand op dit forum komt erachter dat ze iets met zichzelf gedaan hebben, dus dan heeft het geen nut ![]() Iemand gaat zichzelf niet verminken of van het leven beroven door het forum, ook niet als versterkende factor. Dit weet ik zeker, of (voor de vorm) bijna zeker. Het lijkt me inderdaad logischer het forum over verdovende middelen te sluiten, aangezien dit eerder aanzet tot het gebruik van verdovende middelen en alcohol. |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=670136 Daarom een slotje.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Gastgezin en andere opvang Diary of Dreams | 11 | 26-11-2006 15:41 | |
Lifestyle |
Enquete Jongerentaal Fun4ever | 57 | 25-05-2005 23:41 | |
Psychologie |
Ze zeggen dat ik Asperger heb, maar ik heb borderline Rabbi Daniel | 122 | 21-10-2003 20:45 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Janmaat en Fortuyn Verwijderd | 37 | 03-03-2002 12:26 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |