| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
, ik vind het een erg goede suggestie, daardoor loopt het veel beter lijkt mij. Verder een goed gedicht, op een leuke manier omgegaan met de taal; vooral de afsluiting vind ik erg leuk. Een orginele verwoording; het spreekt me erg aan. Ook de vorm is prettig; het leest meestal erg goed door
|
|
||
|
Citaat:
is het erom gedaan... Tussen de eerste en de tweede strofe gebeuren er nog een heleboel dingen, een heleboel details, tegelijkertijd maakt het afbreken het ook pijnlijker, het insinueerd zonder te vermelden (ik heb in de les Latijn geleerd dat dat een Stijlfiguur is - aposiopese), de tweede strofe is ook belangrijker, vandaar dat ik liever de indruk wek dat er een nieuwe zin begint, dan dat er een onder/nevengeschikte zin begint.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
... Alleen vind ik het zonde van het gedicht, maar het is natuurlijk heel persoonlijk...
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
Help ik weet geen titel voor boek Mort'n | 10 | 22-11-2015 08:11 | |
| Verhalen & Gedichten |
[Column] Geen titel maarte | 11 | 10-08-2006 11:31 | |
| Verhalen & Gedichten |
[Columnwedstrijd] Geen titel Verwijderd | 0 | 03-06-2005 17:46 | |
| Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Geen titel Ieke | 0 | 05-04-2004 21:44 | |
| Verhalen & Gedichten |
Nog geen titel... CoveredEyes | 13 | 04-10-2003 09:48 | |
| Verhalen & Gedichten |
[geen titel] (geïnspireerd door een lied) de Duif met de Bijl | 2 | 06-03-2003 20:50 | |