Advertentie | |
|
![]() |
|
Ligt eraan in welke context. Als je de klas binnenwandelt en je geeft hem een chocoladeletter lijkt me de reactie van de leraar en de klas niet bijster positief.
Maar als er nou een sinterklaasmiddag is ofzo, zou je met de klas kunnen afspreken om iets te geven, misschien wel met z'n allen. Je zegt dat het om "gewoon een kadootje" gaat, dan hoeft het dus niet alleen van jou te komen. Maar als het gaat om hem voor je te winnen, dan heb ik slechts 1 advies: vergeten. Het is het stomste wat je kunt doen, als hij heeft aangegeven dat hij er geen zin in heeft, moet je het niet doen. Het is niet raar om verliefd te zijn op je leraar, maar je brengt hem in een erg moeilijke situatie en dat moet je echt vermijden!
||
Citaat:
|
![]() |
|
Zou een leerling die niet verliefd was iets geven voor sinterklaas aan een leraar (mentor uitgezonderd)?
Leraar leerling relaties horen afstand te bewaren. Hij weet al dat je verliefd op hem bent, als jij hem wat geeft zal hij absoluut denken dat het daarom is en zal hij nog meer afstand (moeten) nemen... wil je dat bereiken? Lijkt me niet he, daarom kun je het beter niet doen. Daar komt nog eens bij dat hij dit zal (moeten) vertellen aan collega's, waardoor nog meer mensen erachter komen... Wil je dat?
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou het niet doen als ik van jou was.
Als je leerkracht het weet.... al zeker niet! En als je medeleerlingen er iets van gaan merken, zouden de opmerkingen wel eens kunnen volgen! Greets, Lieve,xxx
||
Citaat:
I.i.g.. sterkte!! Danny
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Het verhaal van de hulpsinterklaas en de witte Tim Verwijderd | 4 | 22-12-2006 23:10 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Cadeau Topic # 2 Chloe Siere | 499 | 23-10-2005 18:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 |