Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
... van de hele aflevering eigenlijk. Kmoest erom lachen, maar kvond het tegelijkertijd wel te ver gaan ja. ![]()
|
volgens mij hadden ze zoiets van 'als je denkt dat we voorheen harde grappen maakten, let dan maar es op'
vond ik wel leuk eigenlijk. en ik vond de imitatie van bassie behoorlijk geslaagd eigenlijk.
|
Verwijderd
|
Ik vond de grappen leuk. Cabaret mag best hard zijn, ik vond dit zeker niet te ver gaan. Verder denk ik dat Kopspijkers zeker over zijn hoogtepunt heen is. Misschien niet eens zo zeer omdat het een minder goede inhoud heeft qua fragmenten e.d, maar gewoon omdat de formule allang niet nieuw meer is...Elke aflevering wordt zo voorspelbaar als de pest, het wordt weer eens tijd voor wat verrassende nieuwe items.
|
![]() |
|
![]() |
Ik vond de aflevering helemaal niet leuk eigenlijk, maar de grappen gaan toch niet te ver?
grappen over kanker, er waren wat woordspelingen ja, maar ik kan me niet herinneren dat het nou zo beledigend was richting mensen met deze ziekte oid. Er werd geloof ik alleen iets gezegd over chemokuur wat ik wat minder vond, maarja De grappen waren alleen erg lullig tegenover adriaan zelf, maar dat is altijd zo met grappen in deze catagorie Alleen omdat nu het woord kankeren gebruikt wordt gaan ze dan te ver? Nee, ik vind van niet
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Bassie was behoorlijk grof, maar ging imho niet te ver.
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hou toch op zeg... het was harstikke leuk
![]() Het ging helemaal niet te ver.. er is namelijk een groot verschil tussen het maken van grapjes en het menen van grapjes.
|
Ik ben helemaal voor extreme humor, maar ik denk dat dit te ver ging. Ik heb bijvoorbeeld helemaal geen problemen met grappen die tot in het absurde worden getrokken, of die betrekking hebben op dode mensen. Kanker is echter een zeer serieuze en vervelende aangelegenheid en voor Adriaan en zijn familie, misschien ook voor andere mensen met kanker, vond ik dit veel te ver gaan.
De grap over de clini-clowns ("Nee ik ga niet meer naar Adriaan, daar heb je toch geen clini-clowns voor. Ik ga geen mensen van hun brood beroven.") was wél leuk en diende er juist toe Bassie te beledigen (Belastingfraude), maar de andere grappen (o.a. "Ja, die Adriaan heeft ook altijd wat te kankeren.") gingen veel te ver omdat ze een onschuldige vent beledigden die aan de hele kwestie maar weinig kan doen. Ik vind dat je iemand mag aanspreken op zijn karaktereigenschappen en persoonlijke kenmerken. Je mag iemand echter nooit beledigen aan wie iets ergs overkomen is en die daar niets aan kan doen. Wat bijvoorbeeld ook te ver gaat, is een grap over verlamming. Dingen waar mensen mee moeten leven en waar ze veel last van hebben maar waar ze niets aan kunnen doen. ![]() Overigens; het moet natuurlijk wel gewoon "kunnen". Kopspijkers moet die vrijheid krijgen maar bij voorkeur niet nemen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Trouwen met een ter dood veroordeelde. x-spekkie-x | 63 | 17-03-2005 23:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wat gaat te ver? Shitonya | 60 | 24-08-2004 18:22 | |
Flora & Fauna |
'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!' Dark Psycho | 89 | 18-04-2004 21:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
atoom en helal p0m | 13 | 26-10-2003 19:21 |